Byłam dzis u mechanika który stwierdził:
- turbina ok.
- egr-ok
-intercoller-ok
- wszystkie czujniki jak narazie-ok
- pompa wtryskowa ok.
Pozostało jeszcze wymienić dwa wtryski które wiecej dają dawki na przelew niż powinny, tzn. podczas testu wtryska który trwa ok. 3 min przelew powinnien mieścić się w granicach między 15-70 ml to umnie jest ok. 160 ml.
jak się dowiedziałem może tu być problem dla pompy ze względu na to że diesel ma tam silnik comman rally i pompa wtryskowa daje na wszystkie wtryski poprzez listwę równe ciśnienie, jeżeli jeden z wtrysków ( a w moim przypadku dwa) nie trzymają ciśnienia to pompa nie jest wstanie ustawić takiego ciśnienia aby dostarczyć odpowiednią dawkę paliwa.
Zbyt duża ilość paliwa na przelewie może być również informacja dla pompy i może nie dać większego ciśnienia - z taką opinią też się spotkałem.
Teoretycznie jutro odbieram kota z serwisu, jeśli będzie śmigał tak jak powinien to na pewno się tym pochwalę.
Jeśli nie to weekend i topienie smutków w cieniu