Autor Wątek: JLR Polska przedstawił wyniki sprzedaży w 2010  (Przeczytany 4749 razy)

micky

  • Gość
JLR Polska przedstawił wyniki sprzedaży w 2010
« dnia: Styczeń 24, 2011, 18:34:00 pm »
JLR Polska - generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover na Polskę - przedstawił wyniki sprzedaży w 2010 r. Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyły się modele Land Rover Discovery 4 oraz Jaguar XF. Dobrze przyjęty w Polsce premierowy model XJ przyciągnął do salonów nową grupę kupujących.

Rok 2010 przyniósł wzrosty sprzedaży poszczególnych modeli Jaguar i Land Rover. W przypadku Jaguara zanotowano wzrost sprzedaży o 44% natomiast sprzedaż samochodów Land Rover wzrosła o 53%.

Rok 2010 był niewątpliwie szczególnym rokiem dla marek Jaguar i Land Rover. Liczne premiery i zapowiedzi nowych modeli pokazały, że ikony brytyjskiej motoryzacji mają jasno wytyczony kierunek rozwoju. Wysoki poziom sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, świadczy o tym, że nasze samochody spełniają oczekiwania wymagających klientów marek premium, mówi Dariusz Wawrzynów, dyr. handlowy JLR Polska.

Najlepiej sprzedającym się modelem Land Rovera okazała się czwarta odsłona Discovery. Najbardziej luksusowe modele Range Rover i Range Rover Sport - pomimo braku homologacji ciężarowej - również poprawiły swój wynik w porównaniu do poprzedniego roku.

Jaguar obchodzący 75-lecie powstania, przygotował na tą okoliczność specjalną wersję modelu XF, która stała się liderem sprzedaży (wzrost o 17% w porównaniu z rokiem 2009). Model XJ - debiutująca w nowej odsłonie flagowa limuzyna Jaguara - został dobrze jak na segment przyjęty na polskim rynku (sprzedano 30 egz.).

Wyniki sprzedaży Land Rovera są zadowalające na każdym ze 102 rynków, gdzie sprzedaje się modele tej marki. Średni globalny wzrost wyniósł 25%. Na pięciu najważniejszych rynkach (Wlk.Brytania, USA, Niemcy, Włochy oraz Chiny) osiągnął blisko 75% wzrost sprzedaży.