Autor Wątek: nie świecące tylne światło mijania  (Przeczytany 2859 razy)

marszal

  • Gość
nie świecące tylne światło mijania
« dnia: Sierpień 13, 2008, 09:26:35 am »
Witam. Jestem właścicielem Daimlera z 88 roku. Mam mały problem z prawym tylnym światłem mijania. Może ktoś z Was już się zetknął z tym problemem i go rozwiązał. Mianowicie po włączeniu świateł oczywiście tylna 5watowa żaróweczka nie świeci. Jak się ją wyjmie i sprawdzi na obudowie miernikiem oczywiście napięcie jest, jak by nie badać bez żarówki napiecie jest a jak sie ją tylko włoży i sprawdzi miernikiem to go już nie ma. Nie jestem elektrykiem i się na tym nie znam. Wychodzi na to że opór żarówki powoduje to że znika napięcia.Jaka może być tego przyczyna? Dziękuje za rady. Pozdrawiam

qbaty

  • Gość
Odp: nie świecące tylne światło mijania
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 13, 2008, 09:51:06 am »
A inną żarówkę próbowałeś ?
Albo najlepiej zamień żarówkę prawą z lewą i zobacz czy problem "powędruje" za żarówką czy "zostanie" w lampie. Będziesz miał wtedy wskazówkę czy dalej męczyć lampę i prowadzące do niej zasilanie, czy może problem tkwi w żarówce.

marszal

  • Gość
Odp: nie świecące tylne światło mijania
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 13, 2008, 11:22:28 am »
Tak próbowałem, i to nie jedną:) niestety za kazdym razem efekt ten sam tj ciemność

jannaf

  • Gość
Odp: nie świecące tylne światło mijania
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 13, 2008, 14:51:54 pm »
Sprawdź "masę" przy puszce przekaźnikowej, bo może bez obciążenia być napięcie, ale pod obciążeniem wszystko siada.

marszal

  • Gość
Odp: nie świecące tylne światło mijania
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2008, 10:57:11 am »
Dzięki kolego za rady. Ostatecznie przeciągnęłem plus z lewego światła. Pozdrawiam

Offline G@briel

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 148
Odp: nie świecące tylne światło mijania
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 30, 2008, 13:17:50 pm »