Autor Wątek: pytanie do znawców silników V6  (Przeczytany 9580 razy)

czapka

  • Gość
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 19, 2008, 21:15:53 pm »
Cewki to czuły punkt tego silnika.
Podjedź gdzieś gdzie mają OBD. Stawiam na random/multiple misfire. Sprawdź świece i napisz jaki masz gaz.

Aco to ten random/multiple
napisz łopatologicznie po polsku

Chodziło mi o to, że gdy zaczynają niedomagać cewki, przy dużym obciążeniu silnika "gubi zapłony" i miga check engine. Ale jeżeli wyszedł wariator to zapomnij o sprawie.

wioslo

  • Gość
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 23, 2008, 01:11:35 am »
a ja bym sprawdził cewki i rzecz najważniejsza czy przypadkiem cewki nie pływają w oleju.Padają często uszczelki pod pokrywami zaworów

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 23, 2008, 19:25:22 pm »
Uszczelki nowe i jak pisałem cewki zakładałem pod kolektor 3szt nówki więc widziałem czy sucho jest.
w przyszły piątek raca mój mechanior i wymieniam wariator który już mam.
Pałam nadzieją że to tylko to i będzie oki  ;D
pozdro
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

hufu

  • Gość
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 24, 2008, 00:28:19 am »
podjedż do kogoś kto ma tester forda, ten silnik to fordoska konstrukcja

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 24, 2008, 00:37:10 am »
podjedż do kogoś kto ma tester forda, ten silnik to fordoska konstrukcja

Tam juz byłem i windstar sczytany  :-10points
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Gerry

  • Gość
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 24, 2008, 19:30:38 pm »
Ja byłem w swojej metropolii u kolesia który ma taki czytnik OBD który czyta wszystkie auta i do tego wyświetla błędy po polsku od razu. Ciekawi mnie co by u niego wyszło.

czapka

  • Gość
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 29, 2008, 22:16:20 pm »
A tak apropos to ten kolo nie wie co mówi. Ja też zresztą nie wiedziałem do niedawna  :-[

Wyciągnąłem wczoraj z mondeo świece, które z jednej strony miały logo Motorcrafta a z drugiej NGK. Wiec wszystko jasne.



Witam
Gaz mam IV generacji na osobnych wtryskach (2ohm) firmy DT-GAS
Kurna świece ma ngk te platynowe wedle katalogu ngk i kolo od kompa mnie zjechał i kazał orginały jaguarowskie kupić bo to jest podobnie jka motorcraft forda wynalazek.
Już chyba wiem co to
Orginalnym tabletem FORDA mi kolo sczytał.
Komp widział go jako windstara 3.0l i działała nawet auto diadnoza.
Pokazał uszkodzenie wariatora faz rozrządu jednego rzędu.
poczeekamy zobaczymy
napewno opiszę co i jak


Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 30, 2008, 10:01:53 am »
A tak apropos to ten kolo nie wie co mówi. Ja też zresztą nie wiedziałem do niedawna  :-[

Wyciągnąłem wczoraj z mondeo świece, które z jednej strony miały logo Motorcrafta a z drugiej NGK. Wiec wszystko jasne.


Ja teraz czekam z tęsknotą za moim mechanikiem wraca w sobotę w nocy i w poniedziałek robota (nie pozwalam się dotykać obcym do kota)
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: pytanie do znawców silników V6
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 06, 2008, 22:16:34 pm »
No to opisuje dalszy ciąg rewelacji.
pokrywa zdjęta gaz odłączony ,wyciągnięty zawór ciśnienia(chyba tak się nazywać powinno) wariatora faz rozrządu(używka "tylko" 200pln  :D nowe w aso 1264pln  :'( )
i jest poprawa nie przerywa ,nie dusi się i nie falują obroty. Zawór miał rozerwaną siatkę filtrującą z jednej strony która został wciągnięta do środka zaworu i pewnie go blokowała.
Moc się jakby zwiększyła więc powinno spaść spalania a tu ut idzie bardziej w podłogę  :-A  .
Ogólnie jest lepiej.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.