Dorzucę swój kamyczek do tego ogródka
Serwis - niestety nic o serwisie powiedzieć nie mogę, bo nie udało mi się "wbić" - próbowałem w sumie dwa razy i zawsze odpowiedź była: "brak wolnych terminów" i żeby nie było, że chciałem "na wczoraj", na pytanie "a w przyszłym miesiącu" odpowiedź była ta sama - brak wolnych terminów, nie zapisujemy nowych aut
ostatecznie nic z tego nie wyszło i XKR-a wziął mi na warsztat "mój" mechanik od Land Rovera...
Części używane - pytałem o dwie rzeczy do XJ 3 serii, jedną mają, jednej nie, cena normalna, ani tanio, ani drogo, póki co nie kupiłem ale zakupu nie wykluczam...
Pomoc i doradztwo - tu muszę dać duży PLUS i podziękować - nie jestem ich klientem, nie znamy się, złotówki póki co u nich nie zostawiłem, ale gdy zadzwoniłem z pewnym dość nietypowym pytaniem dotyczącym XJ to nie zostałem zbyty tylko Arek (chyba, nie jestem pewien
) przez parę dobrych minut tłumaczył mi zagadnienie z którym miałem problem