Autor Wątek: missfire  (Przeczytany 5542 razy)

krystiankr

  • Gość
missfire
« dnia: Luty 25, 2012, 22:14:33 pm »
witam
gdzies na tym forumprzeczytalem ze kazdy uzytkownik kota predzej czy pozniej tu trafia .
wiec trafiam i ja ze swoim kociakiem i jego duzym problemem.
jakis czas temu zaswiecil sie czeck engine , po podlaczeniu pod komputer pokazywalo ze auto ma missfire na cylindrach 1 i 3. Powymienialem swiece , i cewki zaplonowe ale...... missfire na cylindrze nr 3 zniknol ,ale na cylindrze nr 1 dalek pokazuje blad spalania .Mial ktos z was podobny problem ?
Przypuszcacie co moze byc nie tak ze dalej nie pali na ten jeden cylinder ?

pozdrawiam

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: missfire
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2012, 22:44:56 pm »
witam.
może masz walnięte kable?
jaki rocznik auta, przebieg, jaki silnik? -nie podałeś jakiejkolwiek informacji.

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2012, 22:58:45 pm »
juz pisze
 
2002 rok , 3.0  przebieg 77 K mil

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: missfire
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2012, 23:09:29 pm »
Najlepiej było by gdybyś podpią kompa i odczytał błędy.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2012, 23:10:17 pm »
no wlasnie po podlaczeniu kompa wychodzi ten jeden blad missfire w cylindrze 1

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: missfire
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2012, 23:10:48 pm »
Podaj numer błędu
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2012, 23:27:41 pm »
to dopiero w poniedzialek jak pojade ponownie go podlaczyc

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: missfire
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 26, 2012, 12:30:10 pm »
jak nie ma strzału w drugim cylindrze to pewnie błąd P0302. lub P1313, P1314 (występują gdy jest P0300-P0306)

Jest na to też procedura:

MISFIRE MONITOR DRIVE CYCLE
1 Record flagged DTC (s) and accompanying WDS DTC Monitor freeze frame(s) data.
2 Fuel level > 25%.
3 Start engine and bring to normal operating temperature > 82 °C (180 °F).
4 Drive vehicle to the recorded freeze frame conditions (from step 1).
5 Repeat several times.

Note regarding misfire monitor DTCs:
If on the first trip, the misfire is severe enough to cause excess exhaust emission, the individual cylinder DTC plus DTC P1316 will be logged. The CHECK ENGINE MIL
will not be activated. If the fault reoccurs on the second trip, the individual cylinder DTC plus DTC P1316 will be flagged, and the CHECK ENGINE MIL will be activated.
If on the first trip, the misfire is severe enough to cause catalyst damage (more severe than excess exhaust emission), the CHECK ENGINE MIL will flash while the
fault is present and the individual cylinder DTC plus DTC P1313 (bank 1), DTC P1314 (bank 2) will be logged. When the fault is no longer present the MIL will be deactivated.
If the fault reoccurs on the second trip, the CHECK ENGINE MIL will flash while the fault is present and the individual cylinder DTC plus DTC P1313 (bank 1),
DTC P1314 (bank 2) will be flagged. When the fault is no longer present the CHECK ENGINE MIL will be activated.

CATALYST EFFICIENCY MONITOR DRIVE CYCLE
1 Start engine and bring to normal operating temperature > 82 °C (180 °F).
2 Drive vehicle steadily between 1700 – 2500 rpm for 5 minutes.

Bakerplusa

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2012, 14:43:08 pm »
jedz do autoryzowanego serwisu

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 26, 2012, 14:50:53 pm »
strawinski  a czy moglbys mi ta procedure napisac po polsku ? albo po krotce wytlumaczyc jak mam to zrobic ?

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 29, 2012, 04:39:45 am »
kotu mial problemy z komputerem sterujacym . usterka naprawiona rozwiazanie ? - sprzedlaem kota kupilem nowiutkiego pontiaca :)
temat do usuniecia :)
teraz chyba musze zmienic forum :)

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: missfire
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 29, 2012, 10:43:50 am »
jeszcze tak rozwiązanego problemu nie widziałem. dobre! ;D

krystiankr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 29, 2012, 23:03:48 pm »
jest sens pakowac pieniadze w 9 letnie auto ? chyba niebardzo jak mozna kupic nowe na gwarancji :)

ktr

  • Gość
Odp: missfire
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 01, 2012, 12:39:21 pm »
Raczej w 10 letnie auto. Rozumiem, że kupującego uprzedziłaś o problemach?:) Wszak etyka w biznesie to podstawa, a marka Jaguar zobowiązuje, dżentelmeni.

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: missfire
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 01, 2012, 13:16:28 pm »
Ja ładuje pieniądze w 14 letnie auto, robiąc to pod przykrywką miłości do marki, modelu.. zawsze mi się odwdzięcza  :-V
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8