... Coprawda ktos nalał za duzo (jakieś 2cm ponad max na bagnecie). Czy ktoś moze spotkał się z tym problemem ? Pozdrawiam, Jasiek1.
Poziom oleju w skrzyni automatycznej sprawdza się Hot, Idle, on Park.
Czyli auto rozgrzane, na wolnych obrotach - lewarek na P.
Wtedy wyciągnąć bagnet i stan powinien być taki, jak fabryka przewiduje.
Powąchaj bagnet! (Nie śmiej się!). Nie może śmierdzieć spalenizną. Jeśli śmierdzi to coś się ślizga w skrzyni i grzeje. Remoncik prawie pewny i lepiej nie czekać, bo będzie drożej.
Jeśli nie śmierdzi - to po pierwsze zmień olej i filtr (ale w dobrym zakładzie, a nie u Pana, który się zna). Przy okazji - sprawdź wszelkie wtyczki sterowania (polecam płyn do styków).
Czasem "Transmission Fault" zapala się z powodu zbyt szybkiego przełożenia z wstecz na drive lub odwrotnie. Nie śpiesz się z tym - poczekaj! Auto musi stać. Poczekaj nim ruszysz.
Dokładniejsza diagnostyka wymaga podłączenia "komputera".