Tak jest.
Tylko rób dokładną dokumentację, łatwiej będzie później sprzedać rozbabrany projekt w skrzyniach i pudłach
Jak już się uprzesz to podjedź do sensownych ludków od swapów, pokaż im ten silnik V12 5.3.
Powiedz, że chcesz go włożyć pod maskę xj40. Niech przespawają podłużnice, dorobią mocowania poduszek silnika i skrzyni.
Przełóż razem z osprzętem, postaw to na jakimś Megasquirt (bo przecież nie będziesz wstawiał oryginalnego systemu sterowania silnikiem).
Przejedź się swoim xj40 z silnikiem v12 5.3 i oceń sens projektu.
Jak już podliczysz wydane pieniądze pomyśl do jakiego stanu mógłbyś za to doprowadzić i tego TWR i xj40.
PS. To nie miało być złośliwe. Kupi sobie jakiegoś XJS-a w wersji europejskiej np. z padniętym silnikiem. Blachę w nim zrobisz taniej niż ten cały swap, który i tak się nie uda. Następnie do zdrowej budy przełożysz sobie graty z tego TWR. I będzie fajne auto. W 60k zł powinieneś się zmieścić.
PS2. Pokaż fotki tego TWR.