Autor Wątek: S-Type (3.0) - falujące obroty  (Przeczytany 9258 razy)

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 14, 2016, 18:00:24 pm »
Driv3rrrr może w polifcie jest inaczej,nie wiem,ale u siebie w przedlifcie ile razy odpinałem przepływke to za każdym razem obroty świrowały,niejednokrotnie w okolicy 2 tys obrotow po zdjęciu nogi z gazu w trakcie jazdy,pod górke auto samo jechało :-) po kilkudziesięciu km wracało do normy...

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 14, 2016, 18:01:28 pm »
Byc może jest jak piszesz. Tam jest faktycznie inna przepustnica i chyba też przeplywka
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

misiek1006

  • Gość
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 14, 2016, 18:15:05 pm »
Driv3rrrr  mialem wczesniej 2001 v6 i kolektor byl inaczej dokrecany..w innym miejscu byly jakies sruby..nie pamietam czy wiecej czy mniej ale bylo inaczej

misiek1006

  • Gość

Majkel-jag

  • Gość
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 15, 2016, 08:44:08 am »
Sprawa wygląda następująco. Byłem wczoraj na komputerze. Wyskoczyło wypadanie zapłonów 3 i 4 cylinder- najprawdopodobniej znów zalewa świece- pokrywy zostały poprzednio zasylikonowane i sylikon najprawdopodobniej puścił. Zdenerwowany całą sytuacją zaprowadziłem samochód (tego samego dnia) do serwisu do Warszawy. Czekam aż tym się zajmą i opiszę później co było przyczyną całego zamieszania. Po wstępnej diagnozie obstawiali zalane cewki i jeden z zaworów zmiennej fazy rozrządu (nie daje on stricte błędu samego siebie, lecz wyświetla inny powiązany)


Kolego misiek1006, u mnie kolanko znajdowało się na wysokości ostatniej pary cylindrów(od ściany grodziowej), patrzę, że u Ciebie jest tam jakaś płytka po której biegnie czarny kabelek, poszukaj pod nią  :), nie dam głowy bo ja mam przedlifta, ale u Ciebie też powinno być.
Cenna rada- przy dokręcaniu śrub od kolektora rób to delikatnie, bardzo łatwo zerwać gwint w tych mosiężnych tulejkach co znajdują się w tych dwóch plastikowych przekładkach (tych z tymi niebieskimi uszczelkami). Sam uje..... 2 sztuki :)

kurak22

  • Gość
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 15, 2016, 09:51:43 am »
U mnie dopiero po 3 razie trzyma...
w tym 2x dawałem nową uszczelkę, podziałało po oczyszczeniu powierzchni głowicy i pokrywy, nowa uszczelka, cienko szary silikon, skręcone kluczem dynamometrycznym w odpowiedniej kolejności i odstawienie auta na 24h. Ale żeby nie było za prosto auto pojeździło 20km i wywaliło uszkodzoną cewkę  :-zly
Więc polecam Ci zakup używki cewki i przełóż profilaktycznie te co wyrzucały błąd. A jak nie, to chociaż przełóż je na stronę w której nie trzeba ściągać kolektora.  :-W

Majkel-jag

  • Gość
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 15, 2016, 10:29:23 am »
Dokładnie, wczoraj nawet powiedzieli, że pod kolektor profilaktycznie 3 cewki mają iść nówki, właśnie po to by jak wszystko będzie złożone tam nie zaglądać i nie ściągać znowu piepszonego kolektora z uszczelkami, a stare, te co lepsze przejdą na prawą stronę, i tam mogą się psuć bo łatwo się je zmienia ;)

Majkel-jag

  • Gość
Odp: S-Type (3.0) - falujące obroty
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 15, 2016, 19:30:15 pm »
Jutro nareszcie auto do odbioru ;D , winne były w końcu 2 cewki. Po stronie kolektora założone zostały 3 nowe (po to by mieć tam spokój-jak wcześniej pisałem), a używane spod kolektora poszły na prawą stronę w miejsce wadliwych. Ponadto lewe powietrze dawało objawy falowania obrotów i samego przyspieszania (dobrze, że nie skrzynia ;D). Pewnie lewego powietrza by nie było, ale tj. pisałem urwałem 2 śruby samodzielnie zmieniając uszczelki i tam zasysało.
Dziękuję wszystkim z osobna za pomoc  :)

Temat do zamknięcia.