Autor Wątek: zarzut obrotów  (Przeczytany 1673 razy)

domino17

  • Gość
zarzut obrotów
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 19:32:11 pm »
pojawił się u mnie tzw zarzut obrotów tzn jest nierówna praca silnika
na wolnych obrotach,ale już po dodaniu gazy jest dobrze...
czym jest to spowodowane?

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piêkno w najczystszej postaci
Odp: zarzut obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 09, 2013, 22:08:11 pm »
Witam.
W S-typie z motorem 3.0 miałem to samo. U mnie byla to rurka  podciśnienia, która idzie od skrzyni biegow, zachodzi po prawej stronie przy cylindrach i idzie do kolektora ssącego. Pomiędzy silnikiem, a ściana grodziową jest lącznik gumowy łączący rurki od skrzyni i tą wzdłóż siklika(pomiedzy cylindrami) ten łacznik często siada.. Spróbuj odłaczyć od kolektora na przodzie (też połączenie gumowe) tą rurkę i ją zatkaj. Jeżeli będzie efekt, to znaczy, że albo guma przy kolektorze, albo to kolanko za silnikiem, albo przy skrzyni.
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kêpnie