A co w silniku sie skończyło, że wymaga wymiany - wał, panewki?.
Silnik ma zerową kompresję. Sprawdzony cały układ paliwowy, rozrząd, elektryka i elektronika.
Są trzy podejrzenia
1. mało prawdopodobne - wypalone zawory - ale na wszystkich garach jednocześnie ?? niemożliwe !
2. pęknięcie bloku
3. pęknięcie głowicy.
Temat jest wałkowany od kwietnia, ale finalnie powiem, że kiedy się dmucha z kompresora w dowolny cylinder (oczywiście w TDC i na zamknietych zaworach, to powietrze ucieka trzema innymi. Tak nie powinno być.
Samochód zgasł stojąc na czerwonym świetle i już więcej się nie podniósł.
Z tym silnikiem 3,6 chyba nie wyjdzie z przyczyn finansowych - chyba się ne dogadamy.
Następny w kolejce jest silnik 4,0, kompletny, wraz z ECU i przepływomierzem.
Oczywiście jestem otwarty na sugestie, hinty i itp.
Samochód musi jeździć, bo to ukochana maskotka żony.
Pozdrawiam