Wiecie co, niedobrze ze mną ...
Sam zamieściłem kiedyś wątek o servotronic'u a tu pytam jak on działa

to ten wątek :
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,45499.msg333294.html#msg333294Wynika z niego, że na "postoju" na zawór podawane jest napięcie, które wywołuje przepływ prądu o wartości 854 mA i wtedy zawór ( bypass ) jest zamknięty a całe ciśnienie idzie na przekładnię. Ze wzrostem prędkości prąd maleje do 12 mA a zawór się otwiera.
Czyli jak odepnę zasilanie zaworu to zawór jest otwarty i ciśnienie omija przekładnię przez co wspomaganie jest mizerne. Zmierzyłem na podstawce modułu servotronic'a, że nie mam przejścia z tej kostki do zaworu co oznacza uszkodzenie zaworu, brak styku lub urwany któryś z przewodów co wydaje mi się najbardziej prawdopodobne. Na samym module servotronic'a sprawdziłem że po przekręceniu kluczyka pojawia się 12 V na obwodzie zaworu więc zakładam że ten moduł działa choć by być pewnym powinienem się przejechać z podpiętym miernikiem i patrzeć czy napięcie się zmienia.
Muszę znaleźć jakiś kanał, albo najazd, względnie pożyczyć gdzieś kobyłki i ostatecznie zweryfikować tą hipotezę podpinając miernik w miejsce zaworu przy maglu.
Piotr