Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
XE (2014 - obecnie) / Czujniki TPMS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krecik dnia Listopad 18, 2024, 14:24:18 pm »
Koledzy czy istnieje możliwość przypisania do samochodu dwóch zestawów(lato + zima) czujników TPMS?
Przymierzam się do zakupu drugiego kompletu kół i chciałbym aby polegało to tylko na przekładce, a nie corocznej wizycie w serwisie.
Ewentualnie czy polecacie jakieś urządzenie, aby samemu móc programować czujniki przy przekładce.
32
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Wymiana radia w x300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Listopad 18, 2024, 13:18:48 pm »
Od siebie, mogę polecić Kenwood KMM-BT309.
Jest to nowoczesne radio, ale wygląd moim zdaniem nie gryzie się z Jagiem.
W przypadku streamingu przez bluetooth, wspiera nowsze kodeki, więc "nie spłaszcza" dźwięku. Ma to znaczenie. Poprzednio z Kenwoodów w Jagu miałem KDC-BT73DAB, wypaśny ale starszy model z bluetooth. Ale jakość dźwięku ze streamingu była kiepska, połowę gorsza niż analogiczny utwór z USB/płyty/radia.
Można dopasować kolor podświetlenia, ma rozbudowany korektor graficzny, ustawienia gdzie i jakiej średnicy mamy głośniki, oraz efekty przestrzenne.
Gra bardzo dobrze, u siebie mam standardowe głośniki.
Powyższe opcje można ustawić z aplikacji na telefonie.

Tak na teraz chyba nie mam lepszego zdjęcia.
33
XE (2014 - obecnie) / Odp: EX - radio brak reakcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Listopad 18, 2024, 13:02:41 pm »
W poprzednim Jaguarze tak miałem takie zamykanie pomogło. Miałem tak dwa razy.


Wysłane z iPhone
34
XE (2014 - obecnie) / Odp: EX - radio brak reakcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Listopad 18, 2024, 12:33:42 pm »
mialem podobny problem w XE - padlo IMC - wymienione na gwarancji.
35
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300, XJR ucięte kable przy listwie wtryskowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Listopad 18, 2024, 10:23:32 am »
@Denver69, te dwie wtyczki to są właśnie od sond lambda. U brata właśnie one tam są umiejscowione.
@Katar83, czyli pozostaje to zaizolować i wsjo?
A wiecie może jakie sondy powinny być w XJR? Muszą tam iść tytanowe 5V, czy można zastosować uniwersalną DENSO DOX-0113? Też podobno działają?
U brata jedna ma otwarty obwód, a druga stoi ma 0,1V przez co sterownik ma korekty na +38% i silnik idzie mega bogato.
36
XE (2014 - obecnie) / Odp: EX - radio brak reakcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Listopad 18, 2024, 09:43:59 am »
Zamknij na podwójny rygiel i odczekaj 15 min, potem spróbuj jeszcze raz.


Wysłane z iPhone
37
XE (2014 - obecnie) / EX - radio brak reakcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez GIORGIO dnia Listopad 18, 2024, 09:26:13 am »
Witam.
Czy ktoś może spotkał się z brakiem reakcji radia ?
OPIS : zgasiłem silnik dziś , na drugi dzień nie odpaliło radio , auto śmiga odpala , wszystko ok , ale radia nie ma . Po rozmowie z serwisem robiłem twardy reset kilka razy , ale tez nic . Nie reaguje w ogóle , bezpieczniki sprawdzone , wszystkie działają
Nie wiem tylko czy jest jakiś np:  z tyłu radia ( radia nie wyciągaliśmy )
Wyświetlacz dotykowy , byłem już w 2 miejscach na podłączeniu pod komputer : w 1 przypadku nie widział żadnych błędów , ale gość proponuje WZMACNIACZ DZWIĘKU 
 2 miejsce kod błędu B14AD-31 , szukałem info na ten temat , ale nic nie ma .
Macie jakieś pomysły , podpowiedzi ?
38
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wał kardan. Rozsypał się krzyżak. Prośba o pomoc.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Listopad 18, 2024, 09:21:52 am »

tylko ostatni mozna pominac bo to oznaczenie wersji, przedostatni znak ma duze znaczenie
39
XE (2014 - obecnie) / Odp: Przeróbka jaguar xe 3.0 v6 340 KM z USA na EU
« Ostatnia wiadomość wysłana przez GIORGIO dnia Listopad 18, 2024, 09:18:21 am »
Mam namiary na gościa nie daleko  Wawy , sam przerabiałem XE 2.0 benzynę ok 2 lata temu i wszystko było ok .
40
XF (2008 - obecnie) / Remont silnika.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomek_krot dnia Listopad 17, 2024, 14:57:53 pm »
Witam wszystkich użytkowników.
Będę remontował silnik ingenium 2.0 diesel, 241km z 2018 roku.
Teraz pytanie co mogę zmienić żeby ulepszyć, poprawić fabrykę?
Słyszałem o tłokach i pierścieniach olejowych z 1,5mm na 2mm grubości.
Coś jeszcze można zmienić?
Pozdrawiam.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10