Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
21
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Kluczyk/Pilot
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Wrzesień 11, 2025, 06:53:21 am »
Może się przyda
22
F-TYPE (2013 - obecnie) / Kluczyk/Pilot
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Causa1980 dnia Wrzesień 11, 2025, 06:18:05 am »
Witam. Potrzebuję dorobić klucz/pilot do F-type 2022/2023. Czy ktoś może pomóc?
23
XJ X350, X358 (2003-2009) / program do jaga
« Ostatnia wiadomość wysłana przez promotion dnia Wrzesień 10, 2025, 23:02:08 pm »
czy możecie polecić jakiś sprawdzony program do jaguarów oraz moduł , który ogarnia i silnik i zawieszenie itp.
:)
24
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Wymiana szyby - jak tego nie skaszanić?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez promotion dnia Wrzesień 10, 2025, 22:51:10 pm »
u mnie wymieniali na ubezpieczenie w AUtoglass na ul. czerniakowskiej i nie narzekam , podgrzewana wszystko jest ok .Problemem były chromowane listwy które miałem wokół szyby tego nie  było możliwości zamówić nigdzie więc zdecydowałem aby zakładali ze zwykła uszczelką gumową i wygląda to całkiem ok .
25
XJ X350, X358 (2003-2009) / wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez promotion dnia Wrzesień 10, 2025, 22:46:09 pm »
zacznę od początku. Auto ma LPG - może to info jest ważne aby postawić dobrą diagnozę .  Jakiś czas temu zaczęła zapalać się kontrolka poziomu płynu chłodzącego i nieznacznie zaczęło go ubywać , tak , że średnio co miesiąc musiałem uzupełniać po jakieś 0,2 - 0,5 litra i wszystko wracało do normy . Po jakimś czasie zaczęło cieknąć z cienkiego przewodu , który dochodzi do zbiorniczka wyrównawczego - okazało się , że jest nadłamany króciec na który nachodzi ta rurka . Wymieniłem zbiornik wyrównawczy na drugi (akurat miałem  używany ) i kilka dni było ok , po czym znowu zaczął się pojawiać komunikat o braku płynu . Udało mi się zdiagnozować , że jest pęknięta chłodnica ( miała już swoje lata ) więc wymieniłem na nową zalałem nowym płynem odpowietrzyłem i co ?! po przejechaniu ok 50 km znowu komunikat mało płynu . Zaglądam pod maskę - nic nie cieknie , na oko wszystko jest ok , ale po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego wyciekło mi pod ciśnieniem z 1 litr płynu i to mnie zaczęło zastanawiać skąd się wzięło tak duże ciśnienie w układzie. Następnego dnia zrobiłem próbę poziom płynu prawidłowy układ odpowietrzony , wszystko ok do momentu aż auto się zagrzało do połowy zakresu wskaźnika na desce , pojawia się komunikat niski poziom płynu , węże do chłodnicy bardzo twarde , ten cienki nadmiarowy również stwardniał ( swoją drogą dopiero teraz zauważyłem , że jest nienaturalnie spuchnięty przy wejściu na króciec ) i w układzie jest bardzo wysokie ciśnienie ( przy próbie odkręcenia korka wylewa gorący płyn ).
I teraz pojawiają się moje pytania : gdzieś wyczytałem , że instalacja LPG może powodować takie skutki jak jest jakiś z nią problem. mam zamiar jutro zakręcić zawór od gazu i zobaczyć czy to coś pomoże . A może korek na zbiorniku wyrównawczym jest uszkodzony ? Czy może jest jakaś nieszczelność w układzie chłodzenia i po wystygnięciu zaciąga powietrze do układu i to jest przyczyną wysokiego ciśnienia ? . Ewentualną usterkę uszczelki pod głowicą  ( modlę się aby to nie było to  ) mam zamiar sprawdzić w piątek - będę maił ten płyn do wykrywania co2 w układzie , ale nie sądzę aby głowica była walnięta auto ma niecałe 190 tys km .
Czy możecie podpowiedzieć co jeszcze i jak sprawdzić ?

26
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Wymiana szyby - jak tego nie skaszanić?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Wrzesień 10, 2025, 22:34:40 pm »
Dzięki. Na razie przejechałem się na próżno. Szyba przyszła cała ogrzewana (z paskami grzewczymi przez całą powierzchnię). Fajny bajer, ale nie lubię przez to patrzeć i podziękowałem, chociaż pokusa doposażenia bajeru była spora.
27
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Nawigacja w X350 2004r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Wrzesień 10, 2025, 22:31:10 pm »
Słyszałem legendy o mapie z 2016 roku, ale gdyby nawet było w tym ziarno prawdy, to nie ma znaczenia. I tak nigdzie na tym nie dojedziesz. Ja mam nawigację z Japonii 2004 i mapa kończy się na Niemcach. Działa, tyle że Polska jest białą plamą.
Polecam rozważyć jakiegoś Jagauxa albo innego Jagdroida. Któryś z nich nawet ładnie wygląda a funkcjonalność mocno się podnosi. Myślę, że kiedyś się szarpnę tylko co chwilę coś bardziej przyziemnego jest do zrobienia.
28
XE (2014 - obecnie) / PROBLEM Z NAPĘDEM AWD
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dziku dnia Wrzesień 10, 2025, 04:26:26 am »
Witam Szanownych Grupowiczów. Mam palący problem, a kianowicie, wyskoczył mi dziś komunikat, o ograniczonej przyczepności, z  racji, że auto działa obecnie napędem na jedną oś. Coś zaśmierdziało przypalonym, jakby olej cholera.Co to może być? Przekopałem fora i nigdzie nie znalazłem wzmianki o takiej usterce. Mocy chyba nie stracił, raz chwilowo nie chciał ruszyć (D) jak go zgasiłem, ale na R się ruszył. ZSpotkał się ktoś z Was z czymś takim ? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi   
29
Rajdy, Zloty i Pikniki Jaguar Club Poland Foundation / Odp: PUSZCZA NOTECKA - JESIEŃ 2025 - 12-14.09.2025 r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Doltka dnia Wrzesień 09, 2025, 14:36:41 pm »
Super   :-clap
Do zobaczenia w czwartek  :-JCPF
30
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: Przegląd automatyczna skrzynia biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Wrzesień 09, 2025, 12:39:44 pm »
jest jeszcze pozycja N i Fizyczny przycisk hamulca "recznego" - o ile pamietam w moim byl ulokowany przy przycisku otwierania klapy bagaznika
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10