« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Kwiecień 03, 2025, 15:21:40 pm »
Różnią się lift/polift. Mają inny rozstaw wnęk pod tuleje wahaczy. Więc opcja albo w komplecie z wahaczami albo dodajesz podkładki 2,5mm pod luleje wahaczy do poliftowych.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PawelM dnia Kwiecień 03, 2025, 13:28:26 pm »
Witam wszystkich forumowiczów. Pacjent to xf 3,0d (275) 2012. Mój problem zaczął się gdy odpaliłem po dłuższym postoju (ok. 3 tygodni) świst spod maski i po 30s " battery not charging" więc pod komputer i ładowanie 9.6V- alternator. Wleciał nowy alternator nadmienie że wymiana odbyła się górą. Z ładowniem wszystko wróciło do normy ale pojawił się następny problem "low coolant level" sprawdziłem napięcie na wtyczce do czujnika 9.2V (niewiem jakie ma być prawidłowe) więc kupiłem nowy zbiorniczek z czujnikiem ale problem nie zniknął. Czy jest ktoś mnie w stanie nakierować gdzie się coś zesrało. Czy przy demontażu wentylatora chłodnicy mogłem uszkodzić przewód czujnika (jest w nim napięcie 9.2) czy jest gdzieś drugi czujnik? Zapowietrzony? Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KeryaneK dnia Kwiecień 03, 2025, 13:15:28 pm »
Dzień dobry, czeka mnie wymiana tylnej belki w moim Jaguarze. Pytanie brzmi - czy tylne belki z innych modeli silnikowych pasują bez problemu? Znaleźć taką w dobrym stanie i sensownych pieniądzach do 3.0V6 nie jest łatwo, za to parę do 2.7d czy 2.5 udało mi się wyhaczyć. Pozdrawiam, Dominik.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JohnnyB dnia Kwiecień 02, 2025, 18:47:58 pm »
Przyszly. Numery jeszcze inne niz w aukcji.......Opakowanie z naklejkami Made in Czech Republic .
Musze zdemontowac plyte i zajrzec podspód. Wypne wężyki i sprawdze jak wtedy bedzie wygladalo odpalanie i praca na wolnych obrotach. Jak nie bedzie wiekszej roznicy to moze warto mimo wszuytsko sprawdzic czy te cos pomoga, jesli bede pasowac.