FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Rinald w Marzec 27, 2021, 14:24:40 pm
-
Co jest przyczyną ? :logojcpf:
-
CHECK się nie zapala? Moim zdaniem, było by dobrze sprawdzić ew. błędy...
Pzdr.
-
Rinald, czy dzieje się to przy bardzo dynamicznym dodaniu gazu np przy redukcji przy wyprzedzaniu ? Brak auto jedzie ale jakby w stanie serwisowym. Przyspiesza bardzo miernie.
Mam to samo . Błędów mi nie wyświetla żadnych. Jak wyłączę silnik to wszystko przechodzi. I nie jest to za każdym razem.
-
Przyczyna jest prosta - kończy się pompa paliwa. Jeszcze parę razy i zgaśnie na amen + uwali wtryski.
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,34809.msg274260.html#msg274260
-
Ja miałem sprawdzaną pompę paliwa przy regeneracji wtryskiwaczy i wszystko jest ok z nią. A kodów błędów niestety nie pokazuje żadnych. U mnie to zdarzyło się to naprawdę sporadycznie. Na ostatnie prawie 8-9 tyś km może z trzy razy. Zastanawiam się czy może wpływ ma sterowniki turbiny .
-
Przelewy na wtryskach wywala. Też tak miałem, skończyło się na pełnej regeneracji wtrysków. Koszt samodzielny ok 1200zl.
-
No jeśli chodzi o sierściuchy to nie jestem biegłym weteryniarzem, ale w Sabie miałem coś podobnego i winny był EGR. Wystarczyło trochę postać z wyłączonym silnikiem...w Sabinie też moc nie przybywała po wbiciu pedału w podłogę, ale może to tylko przypadek...a jakieś podciśnienie gdzieś nie przepuszcza od czasu do czasu przy energiczniejszej jeździe? Tylko pytam bo może mój rozumek nie w tym kierunku podąża...
Pzdr.
-
Tu migająca sprężynka świadczy dobitnie o bolączce w układzie paliwowym. Może pojawić się np. zimą jak filtr paliwa jest zasyfiony.
Na 100% nie jest to związane z podcienieniami/EGR/rurami od IC - przetestowane w boju max 6 mcy temu szukałem przyczyny mułowatości samochodu ( finalnie uwalona dolna rura od IC) i ani razu nie pokazała się.
-
Panowie u mnie co prawda nie w Jagu tylko w Mondeo migająca sprężynka + odcięcie mocy, było spowodowane problemami ze sterowaniem turbo... Ten błąd wywalało właśnie przy mocniejszym przyspieszeniu... Bez odczytania kodu błędu żeby wskazał układ winny usterce się nie obejdzie... Tak to tylko gdybanie i ile ludzi tyle przypadków... ;)
-
U mnie podczas przyspieszania zapalała się migająca pomarańczowa spiralka i silnik tracił moc.. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Na kompie pokazywał się błąd EGR (zbyt wysoki sygnał napięcia, czy jakoś tak). Pomogło wymontowanie zaworu EGR i dokładne wyczyszczenie. Na zaworze, którym steruje silniczek elektryczny było dużo nagaru i się zacinał. Teraz mam spokój.