FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Bazyl1015 w Maj 09, 2020, 13:57:29 pm

Tytuł: Jaguar XF 2.0D 179PS 2019
Wiadomość wysłana przez: Bazyl1015 w Maj 09, 2020, 13:57:29 pm
Witam forumowiczów. Potrzebuje opinie uzytkownikow posiadaczy XF-a od 2018 roku z silnikiem wysokoprężnym 2.0. Jak się sprawdzają te silniki? Jak z awaryjnoscią?
Tytuł: Odp: Jaguar XF 2.0D 179PS 2019
Wiadomość wysłana przez: piotrrf w Maj 28, 2020, 19:38:38 pm
Na forum chyba nie ma za wielu ludzi z tym modelem. Ja mam za krotko ,by cokolwiek zlego powiedziec.
Widzialem,ze kilka XE jest na forum a to te same silniki.
Na  zachodnich forach tez malo info.
Choc wiem,ze byly 3 akcje serwisowe.

Tytuł: Odp: Jaguar XF 2.0D 179PS 2019
Wiadomość wysłana przez: YERRY w Maj 31, 2020, 22:35:01 pm
Witam forumowiczów. Potrzebuje opinie uzytkownikow posiadaczy XF-a od 2018 roku z silnikiem wysokoprężnym 2.0. Jak się sprawdzają te silniki? Jak z awaryjnoscią?
Dobre silniki, dość dopracowane ale relatywnie głośne.
Tytuł: Odp: Jaguar XF 2.0D 179PS 2019
Wiadomość wysłana przez: M737 w Maj 31, 2020, 22:43:13 pm
mam ten silnik w XE 180KM, przebieg 95000km
dotychczasowe usterki - wymiana dwóch aktywnych poduszek silnika (wibracje na karoserii na postoju)
innych usterek nie było

w sieci są informacje o wyciągających się łańcuchach rozrządu, zacierających wałkach wyrównoważających i odkręcających się
śrubach mocujących zmieniacz faz do wałka rozrządu

mało pali, błyskawicznie nagrzewa się zimą, inteligentny obieg cieczy chłodzącej, po dosłownie 1500 metrach masz 70 stopni na wskaźniku i już działa ogrzewanie

serwisowe zalecenie wymiany oleju (6,5 litra - sporo jak na dwulitrówkę ale to akurat zaleta) co 34000km to dla mnie bzdura, zmieniam odpowiedni longlife co 10000km