FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Bazyl1015 w Maj 09, 2020, 13:57:29 pm
-
Witam forumowiczów. Potrzebuje opinie uzytkownikow posiadaczy XF-a od 2018 roku z silnikiem wysokoprężnym 2.0. Jak się sprawdzają te silniki? Jak z awaryjnoscią?
-
Na forum chyba nie ma za wielu ludzi z tym modelem. Ja mam za krotko ,by cokolwiek zlego powiedziec.
Widzialem,ze kilka XE jest na forum a to te same silniki.
Na zachodnich forach tez malo info.
Choc wiem,ze byly 3 akcje serwisowe.
-
Witam forumowiczów. Potrzebuje opinie uzytkownikow posiadaczy XF-a od 2018 roku z silnikiem wysokoprężnym 2.0. Jak się sprawdzają te silniki? Jak z awaryjnoscią?
Dobre silniki, dość dopracowane ale relatywnie głośne.
-
mam ten silnik w XE 180KM, przebieg 95000km
dotychczasowe usterki - wymiana dwóch aktywnych poduszek silnika (wibracje na karoserii na postoju)
innych usterek nie było
w sieci są informacje o wyciągających się łańcuchach rozrządu, zacierających wałkach wyrównoważających i odkręcających się
śrubach mocujących zmieniacz faz do wałka rozrządu
mało pali, błyskawicznie nagrzewa się zimą, inteligentny obieg cieczy chłodzącej, po dosłownie 1500 metrach masz 70 stopni na wskaźniku i już działa ogrzewanie
serwisowe zalecenie wymiany oleju (6,5 litra - sporo jak na dwulitrówkę ale to akurat zaleta) co 34000km to dla mnie bzdura, zmieniam odpowiedni longlife co 10000km