FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: Belus16 w Kwiecień 01, 2020, 10:22:51 am
-
Witam mam pytanko na temat szpery, posiadam dwa auta z podobnych roczników xkr 2007 i xf 2008 sv8 z moich obserwacji wynika że w xkr zawsze zostają dwa ślady na asfalcie i czuć to także na zakrętach . W xf często traci przyczepność tylko jedno koło. Czy xkr miały LSD? A xf nie?
-
Sam nie wiem dokładnie jak jest w XF SV8. Wymieniałem w zeszłym roku olej w dyferencjale i dedykowany do tego modelu jest właśnie taki do mostów z LSD. W załączniku fotka z mojej próby wyczajenia obecności szpery. Dodam, że ciężko zrobić fajnego "burnouta" bo pomimo wyłączenia wszystkich systemów i tak coś go trzyma.
-
Właśnie to samo zauważyłem kolego . Xkr zostawia bardzo długie ślady a xf krótkie tak jakby miał ograniczona moc na 1 dwóch biegach. Dodam jeszcze że w xf jak kręcimy kolem na podnośniku drugie kręci się w przeciwną stronę co oznacza że nie ma LSD. W xkr kręcąc drugie koło stoi w miejscu. Podejrzenia mam takie że ktoś zastosował przede mną szpere np quaife od angielskiego producenta.