FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Maretti w Maj 10, 2019, 09:48:28 am
-
Forumowicze
Ten watek juz byl wczesniej, ale zadnych konkretow nie bylo, wiec raz jeszcze wystartuje temat.
Przy jezdzie 90 do 120 km/h i obrotach miedzy 1500 a 2000 (okolo) dzieje sie cos dziwnego, ale tylko jak samochod musi pokonac nawet nie duze wzniesienie.
Dostaje wibracji i oczywiscie huczenie lub buczenie, czym stromiej tym wieksze wibracje, jakby wal, ale nie jestem pewien.
Wtedy manualnie zmieniam bieg na nizszy i ustaje buczenie i wibracje, jak sie jedzie po drodze bez wzniesien tych dziwactw nie ma, przy przyspieszaniu tez tego nie ma.
Nawet jak samochod jest obciazony, 5 osob i po prostej drodze, nic sie nie dzieje, tylko pod gorke.
Czy ktos mial cos podobnego?
Pozdrawiam Jaguarowiczow
-
Witaj.
Sprawdz moze wal i jego lozyskowanie.
-
Wał raczej przy odejmowaniu gazu, tzn przy dodawaniu też ale mniej. Sprawdź łożysko na wale tą gumową obudowę, jak jest rozjechana to do wymiany,
2 skrzynia biegów - konwerter
3 poduszka silnika lub skrzyni.
-
Troche czasu trwalo, ale chyba jest diagnoza, podpora walu do wymiany, czyli jak uzytkownik Nordyk napisal, czy moze ktos wie gdzie cos takiego kupic? czy trzeba cala podpore wymieniac, czy tylko to lozysko z guma?
-
Britisch garage wieliczka ul jedynaka- sprawdź na googlach lub sklep v12 ino ten kolo się nie orientuje za bardzo.
-
Kolo się orientuje, tylko jak mi dzwoni w niedzielę o 20-tej to potrafi się zirytować...
-
Dzwoniłem w poniedziałek i był zagubiony ;D
-
Dostalem oferte 6500 PLN za nowy wal, bo podobno nie da sie tylko podpory walu wymienic, tylko caly komplet, a czy jest sens zakupu uzywanego kompletnego walu? no i gdzie sa takie uzywane czesci? :(
-
A firmy zajmujące się regeneracją nie będą w stanie tego ogarnąć?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Z tą ceną ocipi.... w jaguarze pffff
Wal tutaj u nich robiłem wał do swojego zabytkowego ciągnika siodłowego - http://napedowe-waly.pl