FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Grabol1983 w Marzec 18, 2019, 22:26:59 pm
-
Witam, od kilku miesięcy jestem właścicielem jaguara XFR i niestety ale chyba mam problem od kilku dni za czołem słyszeć lekkie i nie regularne stuki w silniku. Najbardziej słychać je przy gaszeniu auta. kolega podpowiedział mi że to są wyraźne objawy problemu z kompresorem ponieważ po zdjęciu paska klinowego z kompresora stuki ucichły. Czy ktoś może mi podpowiedzieć na ten temat? Nie wiem od czego w ogóle zacząć? I co mogło się stać? :- pojecia
-
Sprzęgiełko superchargera ma luz, można naprawić/wymienić.
-
A najlepiej zastąpić stałym elastomerem.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Witam, co to znaczy zastąpić stałym elastomerem? Prosił bym jaśniej wytłumaczyć mi, nie jestem mechanikiem. I w ogóle gdzie dobrze to robią? Znalazłem gościa z Łodzi który ogłasza się w internecie i robi regeneracje kompresorów. Od razu powiedział mi o sprzęgiełku, polecacie wo gule go? Namawia mnie na wymianę łożysk z jednym razem, czy to od razu wymienia się? Czy próbuje naciągnąć? :-help :- pojecia
-
Odpisałem na twoją wiadomość
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Podzielicie się wiedzą na forum?
-
Piszta na forum co jest grane :-bry
-
Znalazłem gościa w Łodzi który regeneruje kompleksowo sprężarki, czy ktoś może wie coś na temat tego warsztatu? Polecacie go? Czy ktoś już robił tam sprężarkę? :-help
Z rozmowy przez telefon to niby od razu wiedział w czym rzecz, powiedział że te stuki to od sprzęgła w kompresorze które lubią się psuć w tych modelach. Regeneracja tego kosztuje u niego 850zł. A kompleksowa regeneracja kompresora z wymianą łożysk i wyważeniem wszystkiego 2400zł. Proszę o rade gdzie to robią dobrze?
-
Zadzwoń do mnie to poradzę Ci jak wyeliminować 90% luzów sprzęgiełka za darmo.