FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => E-PACE (2017 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: MaArek77 w Grudzień 03, 2018, 19:15:18 pm

Tytuł: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MaArek77 w Grudzień 03, 2018, 19:15:18 pm
Auto kupie niestety nie jako nowe bo wymagania mam chyba za wysokie w stosunku do konfiguracji a możliwości finansowych.
Mieszkam w Niemczech. Mamy na „mobile.de” ok 470 różnych E-Paców z roku 2017 i 2018 – wybór spory. Najbardziej odpowiadałby mi 1,5 roczny, 2 letni.
Jest ogromna utrata wartości, roczne spadły już 15-25%
To będzie mój pierwszy Jaguar i pierwszy SUV. Pierwszy automat.


Obecnie mam kompakt z silnikiem o mocy powyżej 180 koni, diesel, ma 380 Niutonometrów, do setki przyspiesza w 7,5 sekundy i spala około 6-7 litów ropy. Do niego będę odnosił parametry następcy. Rocznie pokonuje około 30-35 tys km ale rozkładam to na 2 auta.


- wersja diesel 180 koni – za słaba, do setki w 9,5 sekundy, jeździ jak Skoda Karoq ze 150 konnym dieslem, chociaż ma dużo niutonometrów, jeździłem i auto jest za ciężkie. Pytanie czy można zrobić zmianę oprogramowania, tzw. chip ? Jak znoszą to te auta, jak zapatruje się do tego producent ? No są 3 lata gwarancji. Auto chyba nie posiada koła dwumasowego więc byłoby to bezpieczne

- wersja 250 koni benzyna lub 200 benzyna – wszystko super ale podobno nie da się zejść średnio poniżej 11 litrów, często śmigam szybko niemiecka autostrada i gdy przy 160 km/h spalanie osiągnie 12-14 litrów to dostane zawału, to nie jest auto dla mnie, mentalnie nie dam rady, finansowo też.
Pytanie o założenie instalacji LPG – wiem głupi pomysł.
Gwarancja to jeden problem. No i pytanie jakby się sprawował? Ile wytrzyma silnik? I czy ktokolwiek go później kupi.
Może ktoś ma F-Pacea z LPG i się wypowie

- wersja 240 w dieslu – ideał, zapewne spali między 7-9 litrów w mieście dyszkę. Tylko dlaczego jest aż 24 tys. zł droższy od wersji 180 diesel ? No i ofert używanych jest całe 12 sztuk

No i ostatni problem – zapewne nie ma sensu kupować modelu sprzed września 2019 bo tylko od tego momentu spełnia normę Euro 6 d Temp
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: mojomr w Grudzień 05, 2018, 22:54:49 pm
Ja wziąłem 150KM diesel. Wiem, mały silnik ale: 1.już mi się nie chce wyrywać asfaltu spod kół. 2. do miasta mi wystarcza. 3.pierwszy diesel w życiu i nie miałem praktyki = teraz wziąłbym nie mniej niż 180KM.
W mieście moje 150KM spokojnie pali 10l/100. Czyli 240KM nie zejdzie poniżej 12-14l.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Yoohas w Grudzień 05, 2018, 23:38:33 pm
Jeśli ta benzyna to ten sam silnik, co w Evoque to będzie trudno zmieścić się ze średnim spalaniem w 10 litrach.

Natomiast kupowania furmanki za jednak dość duże pieniądze z dieslem 150 KM nie rozumiem.

Fiat 500x mojej Małżonki jest szybszy i bardzo solidnie wyposażony  ;)
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: mojomr w Grudzień 06, 2018, 21:58:43 pm
Jeśli ta benzyna to ten sam silnik, co w Evoque to będzie trudno zmieścić się ze średnim spalaniem w 10 litrach.
Toteż piszę, że 10l będzie mało.

Cytuj
Natomiast kupowania furmanki za jednak dość duże pieniądze z dieslem 150 KM nie rozumiem.
Bez przesady z tą furmanką. To diesel = jak chcę to spod świateł nie ma zawodnika ;D Ale najczęściej nie chcę, nie kupowałem samochodu, żeby się ścigać. Tak miałem z Accordem ale teraz... nie chce mi się. Duże pieniądze? Owszem. Ale KIA Stinger (długo rozważałem) jest droższa.

Cytuj
Fiat 500x mojej Małżonki jest szybszy i bardzo solidnie wyposażony  ;)
Być może ale nie widzę związku? Moja poprzednia KIA Optima też była lepiej wyposażona.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: sobrus w Grudzień 06, 2018, 22:11:57 pm
Czy naprawdę spalanie wersji benzynowej to taki problem gdy się kupuje auto za 200tys zł?
Rozumiem gdy się kupuje X-Type za 15 tysięcy.

Te parę tysięcy na paliwo rocznie więcej, przy chociażby olbrzymiej utracie wartości tego auta to wygląda jak dodatek "na waciki".
Tym bardziej jeżeli mocniejszy diesel też poniżej 10 nie schodzi.

Wydaje mi się też, że mocniejszą wersje łatwiej będzie kiedyś odsprzedać.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: mojomr w Grudzień 06, 2018, 22:35:27 pm
Czy naprawdę spalanie wersji benzynowej to taki problem gdy się kupuje auto za 200tys zł?

Te parę tysięcy na paliwo rocznie więcej, przy chociażby olbrzymiej utracie wartości tego auta to wygląda jak dodatek "na waciki".
Słuszna uwaga, toteż w ogóle nie zastanawiam się nad kwestią spalania (odpowiedziałem jedynie na pytanie).

Cytuj
Wydaje mi się też, że mocniejszą wersje łatwiej będzie kiedyś odsprzedać.
Założyłem, że w ogóle będzie trudno później odsprzedać więc z założenia zostawię salonowi po leasingu.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Yoohas w Grudzień 06, 2018, 23:52:26 pm
Być może ale nie widzę związku? Moja poprzednia KIA Optima też była lepiej wyposażona.

Chodzi mi tylko o to, że w tym pułapie dorzuciłbym jednak te 20k zł do lepszego silnika. Rata wzrośnie nieznacznie a jednak przy podstawowym silniku bywają poważne luki w wyposażeniu. Choć nie przyglądałem się konfiguratorowi.

Nie mam też pewności, czy mocne wersje się dobrze odsprzedaje. Szczególnie taka benzyna paliwożerna - w dodatku tak skonstruowana, że będzie cierpieć na większość bolączek współczesnego diesla ;)

Też bym zostawił salonowi auto.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: mojomr w Grudzień 07, 2018, 11:20:29 am

Chodzi mi tylko o to, że w tym pułapie dorzuciłbym jednak te 20k zł do lepszego silnika. Rata wzrośnie nieznacznie a jednak przy podstawowym silniku bywają poważne luki w wyposażeniu. Choć nie przyglądałem się konfiguratorowi.
W zasadzie się zgadza ;D Ale ponieważ dość dobrze wiem czego chcę i co samochód musi mieć a co zbędne, to udało mi się tak skonfigurować auto, że cenowo nie zabija :D Mój pierwszy diesel - traktuję to jako "rozpoznanie bojem"  :-yipee

Cytuj
Nie mam też pewności, czy mocne wersje się dobrze odsprzedaje. Szczególnie taka benzyna paliwożerna - w dodatku tak skonstruowana, że będzie cierpieć na większość bolączek współczesnego diesla ;)
Dlatego decyzja o niewykupowaniu.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MaArek77 w Grudzień 07, 2018, 13:11:41 pm
Czy naprawdę spalanie wersji benzynowej to taki problem gdy się kupuje auto za 200tys zł?
Rozumiem gdy się kupuje X-Type za 15 tysięcy.

Te parę tysięcy na paliwo rocznie więcej, przy chociażby olbrzymiej utracie wartości tego auta to wygląda jak dodatek "na waciki".
Tym bardziej jeżeli mocniejszy diesel też poniżej 10 nie schodzi.

Wydaje mi się też, że mocniejszą wersje łatwiej będzie kiedyś odsprzedać.

Kolega ma błędne i dla wielu głupie myślenie.

zakup auta to jedno a utrzymanie to drugie.
Ja podkreśliłem że nie kupie nowego za 200-250 tys zł tylko 2 letnie za ok 140-150 tys zł. I nie będzie "ratki" rzuconej w koszty i odpisu paliwka.

I jest różnica czy 250 koni a mając taką moc nikt nie będzie uprawiał ecodrivingu chlapnie w mieście 12-15 benzyny czy 9-11 ropy.

Bo wszystkie testy które czytałem mówią że wersja PB 250 nie da sie zejść średnio poniżej 10, a jak sie poprzyspiesza lub leci autostrada to 15.

Diesel czy 180 czy 240 wielkich różnic spalania miał nie będzie.
A przypominam ze w Niemczech mamy ok 22 centy różnicy na litrze paliwa między ON a PB.

Ja wole 4-6 tys zł nie przepalać w powietrze i jeździć tak samo, ta kasę wydam na zagraniczne wakacje lub na opony do tego auta.
Ciężkie czasy idą, kto wie czy PB nie będzie powyżej 6 zł za litr
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MaArek77 w Grudzień 07, 2018, 13:28:04 pm
A co koledzy sadzą o założeniu instalacji LPG do E-Pace'a bądź podniesieniu mocy w 180 koni dieslu tak rozsądnie na 210 i z 50 Niutonometrów?

Bo jak nie żadna z tych opcji to zostaje masakrycznie droga 240-stka w dieslu, przypominam 24 tys zł droższa jako nowa od 180 diesla.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: maps81 w Grudzień 07, 2018, 15:35:37 pm
To nie jest błędne ani głupie myślenie.
Jesteś na forum na którym mnóstwo ludzi ma auta z 6 i 8 cylindrowymi silnikami i gdyby patrzyli na spalanie to nigdy by nie kupili swoich aut. Ale kupili i pomimo, że tyle palą dają mnóstwo frajdy. Mało tego - w naprawy i utrzymanie wkładamy mnóstwo kasy której nigdy nie odzyska się przy odsprzedaży.
Nie dziw się więc że kolega próbuje Ci udowodnić że przy cenie 150 tys. zł różnica w koszcie paliwa 4-6 tys zł nic nie znaczy. Na samej utracie wartości będziesz pewnie tracił z 20 tys. zł rocznie. Kup to co Ci się podoba i to czym Ci się fajnie jeździ. Jaguara nie kupuje się z kalkulatorem w ręku.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MaArek77 w Grudzień 07, 2018, 16:46:46 pm
Stara spiewka.
Ale sa rozne szkoły:
- kupic staroc za 30 lub 40 tys zl, przerobic na gaz i jezdzic
- kupic klasyka wkladac w niego i jezdzic okazyjnie latem, nawet jak pożera 20 na 100
- dostac nowe z salonu z wplata 10% i rata leasingowa a paliwo wrzucac w koszty
- kupic jak ja po 2 latach kiedy najwiekszz utrata wzrtosci, prywatnie i chciec aby koszty utrzymania byly rozsadne. Bo moze robie rocznie 30 tys km.

Te głupie teksty, stac Cie na Jaguara to stac Cie na paliwo, LPG to wioska w Jaguarze. Ja kupie E-Pacea na 10 lat i nie wtopie w paliwozerna benzyne

A Ci majacy 12-15  letnie w LPG tez serwisuja jagi w ASO?
Zostawmy temat spalania bo komus wisi ze to 15 na 100 to nie ma sensu rozmawiac....
Nie jezdze po wiosce 5 tys km rocznie

Nawet najbogatsi wybieraja BMW serii 7 w dieslu. Kolega "mojmor" ma E-Pacea w slabej 150 konnej wersji i nikt sie z niego nie śmieje ze nie kupil 200 w benzynie a uzywa auta w miescie jak przyznał

Pomowmy o samym aucie. Bo zakochalem sie w nim
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Yoohas w Grudzień 07, 2018, 17:17:11 pm
Tak ,porozmawiajmy o aucie ;)

Robiłem niedawno przegląd małych SUV-ów. I E-pace w tzw. segmencie premium wylądował na końcu.

W ogóle nie polubiłem tego auta, głównie za marną jakość wykończenia, ciasnotę i słabe osiągi.

Poniżej 200k zł znalazłem ciekawsze (w mojej opinii) alternatywy - Stelvio z silnikiem 280KM. Dwa razy się upewniałem, że da się toto kupić za 197k brutto, a nie netto. I druga opcja - Evoque.

Finalnie bliżej mi do Stelvio, gdyż jednego RR już mam. Ale Małżonka zakochała się w Evoque.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MaArek77 w Grudzień 07, 2018, 18:19:33 pm
Wiem ze E-Pace nie wygrywa testow. Jest drogi, ciężki i nie najwiekszy.
Porownywac mozna go z BMW X1 lub Audi Q3.
Bo to SUV-y 4,4 do 4,5 metra.

Alfa Stelvio ma 4,7 metra czyli jak Volvo XC60 no i wybacz watpie aby Jaguar byl gorszy i tandetniejszy od Alfy. Jeździlem Giulia i jest przereklamowana. Do tego Stelvio traci na wartosci kto wie czy nie bardziej niz Jaguar.

A Evogue to straszna staroc, chociaz brat bliźniak Jaga, tak samo ciasny i ta sama plyta podłgowa, silniki.. Na wiosne bedzie nowy model, zupelnie nowy. Sa jyz filmy MY 2019
Jak z salonu to starego nie ma sensu kupowac.

Poza tym Stelvio i Evoque to 2 rózne klasy
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Yoohas w Grudzień 07, 2018, 19:35:04 pm
BMW lubię i używam. Ale nowe X1 w ogóle mnie nie przekonuje. Chociaż prowadzi się rewelacyjnie i już 18d daje radę.

Na jeżdżenie Audi nie pozwala mi religia ;) więc nawet się nie przymierzałem.

Co do Stelvio - naprawdę jest bardzo dobrze. Na pewno lepiej niż E-pace. Materiały, spasowanie, wzornictwo.

Dłużej nią pojeździłem - skrzynia AT8 bardzo fajna. Silnik - bez szału. Przyspiesza bardzo dobrze ale brzmienia toto nie ma. A tego szukam w autach ;)

Wiadomo, że to inne klasy ale generalnie dyskutujemy sobie o SUV-ach w okolicach 200k zł.

Jest też MB GLC - ale zrobiłem tym tylko małą rundkę. Nie mam zdania. Nie wiem też, ile kosztuje, ale chyba do 200k zł byłoby trudno.

Nowy Evoque będzie piękny. Dzięki temu starsze wersje będzie można dostać w dobrych pieniądzach. A ostatni polift jest naprawdę OK.

Minus evoque to straszna ciasnota i niedoróbki.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Freeminder w Marzec 24, 2019, 21:42:24 pm
Tak ,porozmawiajmy o aucie ;)

Robiłem niedawno przegląd małych SUV-ów. I E-pace w tzw. segmencie premium wylądował na końcu.

W ogóle nie polubiłem tego auta, głównie za marną jakość wykończenia, ciasnotę i słabe osiągi.

Poniżej 200k zł znalazłem ciekawsze (w mojej opinii) alternatywy - Stelvio z silnikiem 280KM. Dwa razy się upewniałem, że da się toto kupić za 197k brutto, a nie netto. I druga opcja - Evoque.

Finalnie bliżej mi do Stelvio, gdyż jednego RR już mam. Ale Małżonka zakochała się w Evoque.

Kurde, dziwi mnie Twoja ocena. Niedawno miałem dylemat - potrzebowałem crossovera - żona się uparła. Na początku miał być jeszcze GLC lub Stelvio ale odpadły ze względu na gabaryty. Poza tym jakość wykończenia, powiedzmy sobie umiarkowana. W GLC skaj w samochodzie za 230 tys., w Stelvio kilka dziadowskich plastików (i tak lepiej niż w Mercu), spalanie i opóźnienie skrzyni (trochę jak w Jaguarze). Został nam GLA, X1, XC40 i Jaguar. X1 jest ciasne i plastikowe. GLA jeszcze ciaśniejszy - właściwie nic go nie różni od A, prócz zewnętrznego napompowania. XC40 R-design T5 ma filc na drzwiach. Konsola jest super, fotel extra ale tył jest ani wygodny, ani ładny. Żaden z tych samochodów nie ma skóry na prawie wszystkim (ba, właściwie w ogóle nie ma skóry prócz foteli). Kijowe są kieszenie w drzwiach, to fakt. Ramka dookoła ekranu i otoczka skrzyni biegów. Reszta jest super. Gałki klimatyzacji, kierownica, podłokietnik (choć nie przesuwany) - super. Był jeszcze Evoque, ale nie było takiej fajnej oferty i środek wygląda IMO gorzej. Cieszę się, że wybraliśmy JAGA.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: rmazurek w Kwiecień 03, 2019, 10:00:27 am
Panie i Panowie.

Jest szansa ze wasze zamowione auta beda wczesniej niz zapowiedziane z uwagi na zmniejszona ilosc zamowien na I Pace.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: wierciu w Kwiecień 03, 2019, 22:07:35 pm
A skąd takie info co do I-Pace? Na I-Pace obecnie czas oczekiwania na produkcję to prawie rok. Zainteresowanie jest ogromne.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: rmazurek w Kwiecień 04, 2019, 09:22:11 am
Ze zrodla ;)

Ilosc zamowien to nie jedyny faktor majacy wplyw na ilosc zaplanowanych do produkcji aut,
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: brawet w Październik 22, 2019, 20:55:48 pm
Witam wszystkich, poszukuję E-pace'a 2.0d 180 km. Zwracam się do Was z pytaniem czy model miał jakikolwiek lifting/wprowadzone zmiany.

Oglądałem dzisiaj jednego z listopada 2018r. mam wrażenie, że ma inny system multimedialny niż ten w salonie. Ponadto przy jeździe miałem wrażenie jakby skrzynia "wolniej ruszała" czego nie było w demo 2019 z salonu. Samochód, który oglądałem ma 6 tysięcy przebiegu.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: kajoj w Październik 23, 2019, 09:22:55 am
Nie miał, ten z listopada mógł mieć inny "styl" nawigacji, ale to kwestia update oprogramowania
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: brawet w Październik 28, 2020, 18:21:40 pm
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych. Dochodzi do przedwczesnego zapełnienia filtra i prób regeneracji i w wyniku tych nieudanych prób dochodzi do rozcieńczenia oleju silnikowego przez niespalone paliwo. Powstają błędy w pracy całego układu i przejście w tryb serwisowy. Rozcieńczany niespalonym paliwem olej traci swoje właściwości, przez co użytkownicy takich samochodów informowani byli przez komputer o konieczności wymiany oleju znacznie wcześniej niż to powinno mieć miejsce.. Opracowana przez JLR procedura naprawy to przeprogramowanie komputera i wymiana oleju w związku z jego przedwczesnym zużyciem, jednak wada producenta jest nienaprawialna! Dodatkowo aktywne wypalanie cząstek stałych związane jest z dodatkowym wtryskiem oleju napędowego w celu podniesienia temperatury układu wydechowego, co sprawia blisko dwukrotnie większe zużycie paliwa. Część oleju napędowego dostaje się do oleju silnikowego  i powoduje jego rozrzedzenie i podnosi jego poziom. Użytkownik sprawdzając bagnet myśli, że olej jest, kontrolka oleju nie zapala się bo jest wymazana systemowo przez serwis. By sprawdzić czy kontrolki nie będą się zapalać serwis przejechał 1000km. Podkreślam, że moja udokumentowana wymiana informacji z pracownikami JLR jednoznacznie wskazuje, że sprawa jest znana, a informacje są zatajane przed użytkownikami! W Anglii jest pozew zbiorowy dotyczący właśnie tej sprawy. Ja jestem zmuszony przekazać sprawę do prokuratury.
Ta wada konstrukcyjna może powodować poważne uszkodzenie silnika. Producent daje gwarancję fabryczną na 3 lata. Jeśli macie Państwo samochody na płycie D8 w manualu to macie taki sam problem, tylko możliwe, że jeszcze się nie ujawnił (serwis na czas gwarancji robi wszystko by użytkownik nie odkrył wady). Po tym okresie wpadniemy wszyscy w jeszcze większe problemy (brak gwarancji, brak Jaguar assistance, brak zwrotu "uszkodzonego" samochodu do wynajmu i leasingu). Sprawa się rozniesie i będzie brak możliwości sprzedania samochodu. Dlatego proszę o kontakt osoby mające takie samochody. Mój mecenas zajmuje się sprawą. Piszcie na leedabrowski@wp.pl

Czy mógłbyś nie spamować w każdym temacie?
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: leedab w Październik 28, 2020, 20:18:21 pm
To nie jest spam!
Nie jest w każdym temacie!
Jest to udokumentowana i nadzwyczaj ważna informacja dla użytkowników E-Pace!
Czemu zależy Tobie na usuwaniu tej informacji?
Czemu wcześniej te informacje zostały usunięte?
Pozdrawiam
 
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MicGin w Październik 28, 2020, 21:27:11 pm
@Leedab
To jest spamowanie. Zamieszczanie tego samego tekstu w wielu miejscach i tematach tegoż forum, których ten tekst nie dotyczy jest spamowaniem.
Dalsze uporczywe wklejanie tego do tematów nie dot. problemów z Pańskim pojazdem będzie skutkowało założeniem blokady na możliwość publikowania.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: Choina w Październik 28, 2020, 21:30:37 pm
Ja od siebie jeszcze dodam, że twój temat WAŻNE!!! też został usunięty. Temat musi zawierać informację czego dotyczy.
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: leedab w Październik 28, 2020, 21:35:16 pm
To nie jest temat dotyczący tylko mojego samochodu!
Nie dodam więcej tej informacji przy założeniu, że nie zostanie ona kolejny raz usunięta. Forum to powinno służyć również w dotarciu z taką informacją do jak największej grupy użytkowników. Jestem świadomy, że administrator i niektórzy forumowicze są powiązani z JLR, jednak czas by prawda dotarła do oszukanych właścicieli i przyszłych konsumentów.
Pozdrawiam
Leszek
Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: brawet w Październik 28, 2020, 21:36:56 pm
To nie jest spam!
Nie jest w każdym temacie!
Jest to udokumentowana i nadzwyczaj ważna informacja dla użytkowników E-Pace!
Czemu zależy Tobie na usuwaniu tej informacji?
Czemu wcześniej te informacje zostały usunięte?
Pozdrawiam

Jest temat dotyczący DPF, która ja sam założyłem, nie ma potrzeby pisania w każdym temacie. A na forum zależy mi na wymianie doświadczeń i rzetelnych informacjach.  Twoje posty od początku są jakieś dziwne.  Rozumiem, że masz problem z autem, a może z serwisem,  tak więc opisujesz w temacie tego dotyczącym jak problem wygląda, oraz dalsze następstwa, każdy forumowicz postara się Ci pomóc. Spytałem Cię we właściwym wątku na jakim etapie jest sprawa, a Ty zamiast odpowiedzieć i dać  sobie pomóc rozpisujesz się o płycie D8, co zapewne skopiowałeś z forum uk.

Tak więc nie dziw się że Twoje spamerskie posty są usuwane.

Tytuł: Odp: Jakiego E-Pace'a kupic ....
Wiadomość wysłana przez: MicGin w Październik 28, 2020, 21:38:21 pm
Jestem świadomy, że administrator i niektórzy forumowicze są powiązani z JLR
:-hehe

Użytkownik Leedab pomimo prośby o niezaśmiecanie forum, nie posłuchał. Może tydzień odpoczynku od możliwości publikacji trochę go ostudzi.