FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: aladyn w Wrzesień 15, 2018, 10:06:52 am
-
Witam dostałem kolejnego Jaguara do naprawy skrzyni automatycznej brak wstecznego chodź był niedawno,rozebrałem skrzynie i w tej magistrali olejowej były 3 kulki i sprężynka, odkryłem że tłoczki są zatarte w tej magistrali z tłoczkami dostałem nową skrzynie od anglika rozebrałem i w tej nie ma tych 3 kulek na olejowej i teraz pytanie wkładać te kulki czy nie ?
(https://scontent.fwaw7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/41768510_173567886822462_6528713515304222720_n.jpg?_nc_cat=0&oh=4fd38b83145a94021fc6d00b94ac04b6&oe=5C2AD13B)
-
Ja zawsze mimo 25-letniego stażu przy naprawie podzespołów sprzętu budowlanego Cat-a używam katalogu i serwis manual , to podstawowe narzędzia w pracy mechanika dzisiejszych czasów .
-
Jest ksiazka naprawy i caly opis tej skrzyni na necie
-
5r55n a nie 5r55e, ta z 3 kulkami jest starsza i jak ta płyta zostaje to i te 3 kulki też.... Sprawdź po rowkach w płycie będziesz wiedział jaki model skrzyni masz...czy jest to 5r55n, 5r55e-5r55w, 5r55s,
Ta ostatnia ilustracja pokazuje zawór 4-3, jak spreżynka jest w nim złamana czy tłoczek zatarty, nie ma 5 biegu...
Sprawdź przed montażem czy jest dziurka (ilustracje 3 i 4 od góry) to blacha którą się wkłada między górną a dolna uszczelką płyty sterującej...
-
Przez pomyłkę 2razy to samo wkleiłem tu masz 5r55n
-
I co wyszło ci z tą płytą? Elektromagnesy (solenoid) były czyszczone (tulejki)? Po 2000 roku płyta się różni w 5r55n zamiast 3 kulek ma dwie. Tak samo uszczelki płyty sterującej się różnią. Czyli która płyta tyle kulek jest to pokazane w manualu. A sprawdzales zawór wstecznego biegu w płycie sterującej? Mogła się złamać w spreżynka. Lub zawór zaciął się. Lub zostaje serwo wstecznego