FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Mercek w Marzec 16, 2018, 22:14:44 pm

Tytuł: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Mercek w Marzec 16, 2018, 22:14:44 pm
Panowie czy jak na postoju na zapalonym silniku kręcicie lekko przy wyprostowanych kołach słychać stuk, leciutko wyczuwalny na kole kierownicy czy ten stuk jednak jest objawem kończącej się przekładni?
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Marzec 16, 2018, 23:49:59 pm
Może być magiel, drążek lub końcówka. Ale zapewne luz na maglownicy jak w 70% używanych aut
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Marzec 17, 2018, 11:35:15 am
Jeżeli luz jest niewielki to się tym nie przejmuj...
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Mercek w Marzec 17, 2018, 11:42:39 am
Luzu jako takiego nie wyczuwam, ale jest wyraźne stukanie.
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Marzec 17, 2018, 11:56:45 am
Ruszałeś samą listwą zębatą ( góra, doł ) ?? Ciężko zdiagnozować usterkę siedząc przed monitorem, ale możesz jeszcze sprawdzić krzyżaki na kolumnie kierowniczej
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Mercek w Marzec 17, 2018, 12:04:38 pm
Krzyżaki sprawdzone, samochód stuka na nierównościach, wydaje mi się że gdzieś od kół, na postoju przy ruszaniu kierownicą jest wyraźny głośny stuk, mimo że luzu na kole kierownicy nie wyczuwam. Mechanicy twierdzą że w zawieszeniu grama luzu nie ma.
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: exctvy w Marzec 24, 2018, 20:20:56 pm
Hmm. A tuleje od stabilizatorów ? W wahaczu masz oryginalne tuleje czy poliuretanowe ?
Tytuł: Odp: Przekładnia do S-Type pytanie do posiadaczy przedlifta
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Marzec 26, 2018, 00:16:12 am
Stuka lewa strona maglownicy. Wjedz na kanał, przygotuj mały pobijak o średnicy 3mm i maly mloteczek. Jak juz bedziesz na dole to zobaczysz drązek wchodzący w sterownik magla i prostopadle do niego pod katem 90s zobaczysz plastikowy czarny korek z wielowypustami.
Zacznij delikatnie bic kawalek po kawałku w tzw. kamien by krecił sie w prawo aż krecenie nim ( po rusku) przestanie byc mozliwe, jesli przegniesz to kierałka bedzie sie cieżej krecic. Trzeba byc delikatnym i ostroznym ale napewno sie uda az wykasujesz luz.