FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Salv w Styczeń 03, 2018, 15:27:21 pm
-
Witam mianowicie przymierzam sie do zakupu jednego z tych silnikow wolalbym wersje z mocniejszym silnikiem chcialbym sie dowiedziec wiecej na temat usterek jakie mieliscie w tych kotach jaki przebieg mniej wiecej szukac I przede wszystkim na co patrzec przy zakupie.Mieszkam w Anglii I zauwazylem ze na sprzedaz tylko I wylacznie modele z tymisilnikami tu wam przedstawiam dwa modele co o nich myslicie?
-
Nie patrz na ebay bo ceny zawyrzone i przebieg ok 100000 mil z silnikiem 3.0 tdv6 240 kucy cena ok £10000 premium luxury . 2012 r
-
To gdzie patrzec jesli mozna autotrader?
-
Jak najbardziej autotrader . I zawsze mozna sie targować zanim pojedziesz oglądnąć i nie dawaj zaliczi przed . Patrz tez czy nie doliczają 100 -200 funtów za obsługe . Powinni dać gwarancje conajmniej na miesiąc na usterki silnika i skrzyni
-
Konkretne auta do oceny proszę umieszczać we właściwym dziale.
-
Byla fajna oferta bede sie przygladal ale najladniejsza ta wersja z 3 litrowym na 20 alusach zobaczymy co sie przytrafi
-
Witam mianowicie przymierzam sie do zakupu jednego z tych silnikow wolalbym wersje z mocniejszym silnikiem chcialbym sie dowiedziec wiecej na temat usterek jakie mieliscie w tych kotach jaki przebieg mniej wiecej szukac I przede wszystkim na co patrzec przy zakupie.Mieszkam w Anglii I zauwazylem ze na sprzedaz tylko I wylacznie modele z tymisilnikami tu wam przedstawiam dwa modele co o nich myslicie?
witam, mialem poprzednio przez 4 lata z silnikiem 3.0D, rocznik 2010, kupilem z przebiegiem ok 130 tys km, zrobilem prawie 100; kompletnie nic sie nie dzialo, zloty silniczek, nie widze zadnego, absolutnie, zadnego minusa( no moze podatek troche wiekszy, ale to nie wina silnika), teraz od prawie roku mam 2.2D, kupilem z przebiegiem 30 pare tys, nie ma na co narzekac, ale nie ma tez zadnego porownania, 3.0 o klase lepszy, a spalanie po miescie wlasciwie to samo. Jeszcze wczesniej mialem 2.0D w x-typie, to tamten, byl przyjemniejszy od tego 2:2,tak wiec zdecydowanie polecam 3.0
-
Jest jeszcze gumtree. Moim zdaniem szukaj 3.0
Powodzenia w polowaniu
-
Jezdzilem dwoma XF z silnikiem 3.0 i smialo moge polecic. Mam rowniez XF 2.0 i musze przyznac ze wrazenie nawet lepsze
-
Czym grzeszy 2.2 że nikt go tutaj nie poleca ?
-
Też się nad tym zastanawiam - czy 2.2 czy 3.0 :)
Czy te silniki mają instalację AdBlue czy dopiero w nowym modelu X260 silnik 2.0?
Czy w silniku 3.0 też występują te same problemy z wałem jak w silniku 2.7?
-
Te silniki spełniają normę euro 5 więc nie ma Adblue. Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach 3.0 nie maja problemów z wałem.
-
Rozmawiałem z pracownikami oficjalnego serwisu z 3 rożnych miast w Polsce i nikt nie potwierdził problemów z wałem w 3.0 jakie były w 2,7.
Generalnie żaden z serwisów nie powiedział niczego złego o 3.0 i o 2.2 :)
Spalanie obu silników jest podobne więc osobiście nie widzę zalet 2.2 (minimalnie mniej oleju czy płynu chłodniczego).
W Polsce zdecydowanie łatwiej trafić na 2.2 niż 3.0
Przy sprowadzaniu w obu przypadkach akcyza będzie taka sama więc wychodzi, że lepiej brać 3.0 :)
-
Bierz 3.0 mam i moge polecic przejechane 150 tys i zadnych problemow szczerze polecam :logojcpf:
-
Cześć Lukyy,
Próbowałem odpisać Ci na wiadomość, ale masz skrzynkę pełno i odrzuciło.
Pozdr Jakub
-
Jedyny plus 2.2 nad 3.0 to cena. Choć patrząc z drugiej strony to i wada, bo 3.0 bardzo wolno tanieją. W Xf-ie 3.0 '10 zrobiłem 70kkm a w 3.0 S '12 polift 50kkm. Jeden z lepszych diesli ever. Kultura pracy, wyciszenie, rozkład mocy jak i sama moc bez konkurencji. Dodatkowo 3.0 pięknie się remapuje. Spalanie wychodzi podobne a w szybkiej trasie (160km/h++) wręcz 3.0 jest bardziej ekonomiczne.
Poza tym umówmy sie, 5.2 do setki po remapie i spalanie na poziomie 9l/100km (średnio całościowo) nie uzyskasz czterocylindrowcu.
-
Wybór 2.2 jest zdecydowanie większy ale ładnego 3.0 za 25000euro też można trafić.
Zrobiłeś przebiegi 50-70kkm więc pewnie poza wymianą oleju nic więcej nie było trzeba robić :)
Rozrząd do wymiany jest dopiero po 10 latach lub 182kkm i jego koszt w ASO razem z przeglądem to 6100 pln.
-
Taaak... 3.0 piękny, póki działa... Ale jak już padnie, to kieszeń potrafi wydrenować!
-
:-za...najlepsze wrazenie robi na mnie silnik 3.0 275 KM...i taki moge z czystym sumieniem polecic...powodzenia...
-
Taaak... 3.0 piękny, póki działa... Ale jak już padnie, to kieszeń potrafi wydrenować!
Jakieś konkretne usterki masz na myśli, które dotyczą 3.0 montowanego w XF?
-
Patrz wątek "benzyna czy Diesel do XF"
-
Wyłącznie 3.0 najlepiej 275 km. Kupiony z przebiegiem 90 tys km, najechane 132 i zero problemow
-
to samo u mnie, XFS, rocznik 2010, 120tys przebiegu, absolutnie zero problemów. Jak samochod kupujesz na ladnych klika lat to nie ma co sie zastanawiac, warto dolożyć parę złotych za te 275 koni. Różnica w kulturze jazdy jest kolosalna zwłaszcza na większych prędkościach.
-
witam,
Parę dni temu byłem w salonie jaguara w Wawi-e na Waszyngtona po odbiór zaślepek do tylnej klapy po zagubiłem i Pan z serwisu nieśmiało zapytał z jakim silnikiem jest mój kot odpowiedziałem że z 2.2 teraz cytuję odpowiedź pracownika serwisu
"Jedyny rozsądny wybór jeżeli jeździ pan w długie trasy i nie chce mieć problemów."