FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Boodzio2 w Maj 23, 2017, 22:10:29 pm
-
Przygotowałem auto do wymiany tylnych kloców, w tym celu ze skanera wysłałem polecenie zluzowania zacisków tylnych. Linka się zluzowała ,tłoczki i reszta tradycyjnie, wszystko złożone a tu elektryczny nie reaguje , czy wymagana jest jakaś procedura serwisowa teraz , a może jest jakaś sztuczka aby hamulec ponownie funkcjonował.
-
Skoro cofales kompem to i zamknij kompem. A jak nie masz iocji to odlacz akumulator. Bedxie Ci pozniej kazal zaadaptować. Robisz to na zaplonie wciskajac pedal hamulca, zaciagasz reczny, puszczasz hamulec, znowu i klikasz aby reczny sie cofnal. Powinno zadzialac.
Aha i na przyszłość nie cofasz kompem tylko podczas wyciagania kluczyka ze stacyjki wciskasz.przycisk recznego. Trzymasz caly czas i w tym momencie wyjmujesz klucz. Ręczny sie nie zaciągnie
-
Próbowałem z 10 razy ,słychać że silnik napina linkę ,ale wraca do pozycji wyjściowej i cały czas zgłasza błąd.
-
Zgłasza błąd bo masz nowe klocki,silnik nie może dociągnąc do starej pozycji i wraca.Musisz zaadaptować .Zrób to kompem.Powinno się udać.
-
No własnie problem jest na starych klockach i procedura adaptacji tyczy się modeli z numerem seryjnym powyżej mojego . U mnie podczas prób nie wyskakuje komunikat na desce ,taki jak w opisie.
-
Dziś byłem u elektryka ,miał dostęp pokaźny skaner ,jednak mimo zapewnień że robi tym wszystkie auta nie udało się połączyć z modułem hamulca. Przy okazji zrobiłem przegląd pozostałych elementów i porównać odczytane błędy z moim NT 510. Pozostaje nadal szukanie speca od kotów.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
-
To coś lipny miał ten komp. Z tego co pamiętam nawet chinskie Delphi ma dostęp
-
Dostęp był ,tylko auto nie odpowiadało.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka