FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) => Nowi Forumowicze i Jaguary => Wątek zaczęty przez: dred w Listopad 25, 2016, 17:03:40 pm
-
Cześć motoryzacyjni wykolejeńcy!
Jestem dred (nawet w pracy tak na mnie mówią), więc imienia już prawie nie mam.
Dotychczas Jaga nie miałem, ale może czas to zmienić? Planuję kupić jakiegoś XJ40. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
Coś o klasykach wiem, bo mam ich kilka np.
http://www.capri.pl/car/2126/4827&img=large
http://www.capri.pl/car/3540&img=large
http://www.capri.pl/car/5670/4659
Są też dwa przednionapędowe małe klasyki, ale póki co je przemilczę:)
Do realizacji wszystkich moich motoryzacyjnych marzeń pozostały mi 4 auta:
- Jag XJ40
- Lexus LS400
- Mercedes W126
- Lincoln Town Car
Czas chyba ta listę skracać poprzez kolejne zakupy:)
Może już wkrótce będę mógł pochwalić się jakimś kotem....
-
Witaj :)
Czyli jednak dobrze kojarzyłem ;)
Stadko masz fajne, podejście do aut też w porządku 8)
-
A ja Ciebie nie kojarzę:) Powinienem?
-
Nie 8)
-
Witaj u nas,cześć :-)
-
Witaj jcpf-stanby powodzenia w poszukiwaniach kota
-
Witaj Dred!,
Zajebisty gość musisz być IMHO.
ale napisz dlaczego - Lincoln Town Car zamiast jakiegoś Mark Series?
reszta szacun
pozdrawiam
Krzysztof
-
Nie wiem, jakoś mnie to auto prześladuje. Uwielbiam wielkie 4 drzwiowe sedany.
-
Wariat pozytywny... nawet z tojotą,
-
Witaj.
Najwyższy czas postawić wisienkę na torcie i stać się posiadaczem Jaguara ;)
-
Zaliczkowałem dzisiaj to:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-xj-40-daimler-20-lat-w-jednych-rekach-odrestaurowany-z-austrii-ID6yFqGn.html
Nie jest ikoną i taki nie miał być, bo zimą nie chciałbym wyjeżdżać, a ma jeździć głównie zimą po soli.
Niestety ma nivomaty i jakiś problem z wyciekami płynu przez co kiepsko jest ze wspomaganiem kierownicy. Nie działa jedna szybka w prądzie, podsufitka obwieszona, grzanie fotela kierowcy chyba tez nie działa, klimy również nie udało mi się uruchomić.
Ale poza tym chyba jest ok. Trąbi, hamuje, skręca, ładnie pracuje, odpala. Elektryka działa - lusterka, komputer, grzeje w środku.
Sprzedający ma to teraz przygotować do rejestracji i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to w Wigilię odbieram.
-
Witaj Dred
tak naprawdę każde z tych aut cierpi na jakieś niedomagania to zupełnie jak z nami różnica jest tylko jedna że starym auto idzie przywrócić dawny blask a z nami to tak różnie bywa.
Powodzenia w odnowie ryczącej 40 i do zobaczenia na jakimś spotkaniu lub rajdzie.
-
A możliwe jest, ze to jest 1989 r.? Obejrzyjcie proszę zdjęcia i dajcie znać. Jak to było z rokiem modelowym w Jagu? Data pierwszej rejestracji jest kwiecień 1990. Ale z VINu niby wychodzi produkcja 1989. Czy jest to możliwe?
Kiedy był ten duży lift robiony? Jest oczywiście 4.0 i ma nowsze zegary i pompę hamulcową z osobnym zbiorniczkiem. Ja innych różnic nie znam jeszcze.
-
Moze tak byc ze produkcja przykladowo koniec 89r a zarejestrowany 90r. Jesli chodzi o wnetrze to pierwszy lifting byl w 89r a kolejny w 93r, co do dokladnej daty ktorego miesiaca to juz nie powiem. Co do samego autka :
- kotek na masce dodany bo Daimlery go nie powinny miec
- prawe lusterko nie wiem czy cos sie w nim odbija czy jest pekniete ?
- zderzak prawa strona to widac akurat, odblaski pare groszy, chrom jesli srodkowy caly to dobrze, boczny nawet jesli uszkodzony to nie jest drogi
- szare kierunkowskazy na blotnikach przednich czyli do 92r takie byly
- listewki przy slupku C w chromie czyli do 93r takie byly a potem w kolorze nadwozia
- felgi do wyrzucenia
- brak emblematu Daimler z lewej strony z tylu
- paski sa wiec gites
- zegary juz nie atari ale podobno mozna bylo zamowic te po "lifcie" ze wzgledu na to ze atari byla klopotliwa.. ale od ktorego roku byla taka mozliwosc to nie wiem
- schowek pasazera przymocowany na dodatkowe "sruby" czesto sie to widzi
- podsufitka wiadomo
- rdza wiadomo
- radio powinno byc starszego typu 88-90r, poza tym na radiu ( tam gdzie wklada sie kasete) pisze Jaguar jesli mnie wzrok nie myli a powinno byc Daimler (na zdjeciu akurat pisze Jaguar ale to jest tylko podgladowa fotka)
(http://i67.tinypic.com/2z9ksw9.jpg)
Oczywiscie nie pisze tego wszystkiego na zlosc bo jak na auto za ta kase to wnetrze ma ladne i z zewnatrz tez jakis straszny nie jest. Wystarczy troche pracy i bedzie wygladal o wiele lepiej. Oczywiscie jesli Ci na tym zalezy.
-
Dzięki za info. Wydaje mi się, że to auto ma odpowiedni stosunek ceny do jakości. Lusterko prawe jest ok i co najważniejsze lusterka działają elegancko.
Koła to stalówki, a kołpaki od Volvo:) Ale to już najmniejszy problem.
-
Dawno nic nie pisałem. Kilka drobiazgów ogarnąłem czyli zderzaki przód i tył, kierunki, olej w silniku etc. Auto zarejestrowałem w połowie czerwca i czasem wyjeżdżam sobie na jakiś spacerek w weekendy. Niestety rzadko, bo mam 6 innych fajnych autek i zawsze jest rozkmina co tym razem.....
Foty z czerwca, jak robiłem do opinii o Historycznym znaczeniu.......