FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XE (2014 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Piotrek1980 w Sierpień 01, 2016, 11:06:12 am
-
Witam. Mam na warsztacie rozebrany silnik do jaguara xe rok 2015 silnik 2.0 diesel 180 koni. Potrzebuje znaleźć schemat dociągu śrub głowicy. Może ktoś ma takie informacje bo w serwisie nie udostępniają takich informacji .
-
Masz na warsztacie silnik z 2015 roku z Jaga XE jesteś mechanikiem i nie wiesz jak dokręcić głowice?
-
Na uszczelkach zawsze jest w komplecie schemat i moment. Przynajmniej Elring dba o to
-
Wszystkie nowe uszczelki mają kartkę z schematem i momenty więc obawiam się że silnik jest na warsztacie ale stolarskim
-
Pneumatem wszystkie biegi po kolei, potem rurą 90 stopni trzy razy, jak leci.
-
Może napisz jeszcze i oświeć wszystkich w jakim celu rozmontowałeś silnik.
-
SPOWIADAJ SIĘ NAWYŻSZEMU FORUM PO CO ROZEBRAŁEŚ ŚWIĘTY SILNIK INGENIUM!!! hahahahahah skoro ASO nie potrafi go rozebrać jakim prawiem ważyłeś się na rozebranie świętego silnika in-genium :P
Co bierzecie nie wiem, ale dajcie numer do dilera.
Momenty dokręcania
1. 10NM
2. 20NM
3. 53Nm
POTEM luzujesz śrubki o 180 stopni (wszystkie dziesięć)
4. dociągasz znowu na 53Nm
5. 90 stopni
6. 120 stopni
kolejność - od środka ( jest ich 10) 1-2 (1-ka od lewej silnika) potem naprzemiennie 3-ka lewa strona po prawej od 1-ki 4ka prawa strona po lewej o 2-ki
dalej dociągasz na krzyż - normalnie.
-
I cały misterny plan szlak trafił Panie KRISS jakiś cukiernik próbuje naprawić silnik w warsztacie stolarskim z auta po powodzi które trafi na allegro jako laleczka bez skazy, a to będzie mina. Oby ktoś z nas na tego XE nie trafił . Fakt to czarny scenariusz ale......
-
a tobie się wydaje, ze przepraszam masz jakies 50% dobrych i 50% takich sobie? Masz 90-95% totalnych zlomow na rynku, sprzedają je handlarze Mirki, sprzedają je salony, kręcone liczniki, spawane miski, lepione silniki itd. itp.
tak czy inaczej i tak naprawi i tak naprawi, tylko teraz ma szanse zrobić to porządniej.
Wy naprawdę myślicie, ze to was nie dotyczy? Ze kupicie ten sensowny samochod za dobre pieniądze bez kombinowania? Sugeruje pobudke i to szybka.
Na koniec. Wystarczylo napisac - kolego nie mamy, albo nie pomożemy Ci, a nie kazac spowiadać się człowiekowi dlaczego ma rozebranego ingenium na stole. Zachowujecie się jakbyście mieli te wiedze na temat ingenium i jako depozetariusze tej wiedzy tajemnej oczekujecie wyjasnien które pozwola wam podzielić się ta wiedza, albo nie - proste.
-
Nie interesuje mnie powód rozebrania silnika. Ważne jest to że normalny mechanik z wiedzą i praktyką nie zapytał by o schemat dokręcania śrub głowicy.
Haha schemat może to elektryk naprawia i schemat potrzebuje
-
o to ciekawe a dlaczego sądzisz, żeby nie zapytał?
-
Rozmontował bo miał kaprys zobaczyć jak wygląda w środku. Silnik nówka, także złoży na starej uszczelce bo jeszcze nie odkształciła się i będzie trzymać jak nieboszczyk książeczkę ;D;D;D
dobre wytłumaczenie?;)
KRISSU dobrze prawi, polać mu! Zamiast wymieniać się wiedzą i rozpowszechniać Jaguara i tak rzadkiego w Polsce to naskoczyliśćie na chłopa, że zdziwiłbym się gdyby jeszcze o coś poprosił na forum.
-
Witam. Mam na warsztacie rozebrany silnik do jaguara xe rok 2015 silnik 2.0 diesel 180 koni. Potrzebuje znaleźć schemat dociągu śrub głowicy. Może ktoś ma takie informacje bo w serwisie nie udostępniają takich informacji .
Nie udostępniają bo to ich chleb powszedni.
I myślę że każdy tu ma rację osobiście sam się wypytuje dużo ale i podpowiadam mam nadzieję trafnie, mechanikiem raczej już nie będę choć niesamowicie fajnie jest coś naprawić samemu i mam nadzieję że tym nie zabieram komuś zarobku. Zresztą nie jako w sumie to i tak mnie chwilowo nie stać na mechanika. Może ten Piotrek dał auto takiemu co sobie dorabia po pracy a że widzi ten silnik np pierwszy raz to się chłopy wypytuja. Najlepiej jakby sam się udzielił ale chyba się przestraszył a pewnie bardzo chcę podziękować Krissowi za info
-
A ja tam się cieszę, że temat powstał wpisuję poniższe w TOP TEN ;D ;D ;D
Pneumatem wszystkie biegi po kolei, potem rurą 90 stopni trzy razy, jak leci.
-
o to ciekawe a dlaczego sądzisz, żeby nie zapytał?
Ja nie pytam i mam takie dane w dwie minuty szybciej niż rejestracja na forum
-
o to ciekawe a dlaczego sądzisz, żeby nie zapytał?
Ja nie pytam i mam takie dane w dwie minuty szybciej niż rejestracja na forum
ok to w takim razie jaka jest procedura dokręcania wtryskiwaczy w ingenium...
masz 2 minuty :)