Jasne :-) z tym duzym to bym nie przesadzal ... Ale jak zaimplentowano u Ciebie Kolego w XF przelew paliwa ?
Poprzez emulator czy przelew ?
Doczytalem poprzez bajpasy hmmm dosc ciekawe okreslenie , zapewne masz je po prawej stronie silnika stojac przodem to auta . Wrzuc fotke bedzie o wiele latwiej .
Napisz prosze gdzie mieszkasz .
Marcin nie wiem skad Twoja diagnoza odnosnie nawiertow i dlugosci wezykow ? Na zdjeciach tego nie widac :-R za wzrok , do konca a to co widac jest moim skromnym zdaniem poprawne .
Ale mniejsza o to , wykonanie instalacji nie powala na kolana , setup rowniez .
Na pocieszenie da sie to ogarnac , tylko kumaty Gazzownik musi dostac w swoje rece .
Nie wiem gdzie mieszkasz , jesli sie pochwalisz ? podpowiem Ci wtedy gdzie mozesz podjechac na poprawki itd.
Tutaj masz moje auto
http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf#p429996 (http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf#p429996)
Aktualnie mieszkam w Świdnicy.
Odnośnie instalacji wszystko działa jak należy tylko ta kontrolka CHECK i gdy przełączam na postoju na benzynę auto gaśnie można ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest dobrze. Czemu setup kiepski ? Z tego co wiem to najwyższa seria BRC
Jak się u was zachowuje wskaźnik poziomu gazu ? U mnie nieraz jest tak ze pokazuje 3 kreski potem 1 i następnie wraca znowu na 3 kreski z grubsza wskazuje nawet poprawnie z tym że nieraz wariuje.
Marcin nie wiem skad Twoja diagnoza odnosnie nawiertow i dlugosci wezykow ? Na zdjeciach tego nie widac :-R za wzrok , do konca a to co widac jest moim skromnym zdaniem poprawne .
Ale mniejsza o to , wykonanie instalacji nie powala na kolana , setup rowniez .
Na pocieszenie da sie to ogarnac , tylko kumaty Gazzownik musi dostac w swoje rece .
Nie wiem gdzie mieszkasz , jesli sie pochwalisz ? podpowiem Ci wtedy gdzie mozesz podjechac na poprawki itd.
Tutaj masz moje auto
http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf
(http://lpg-forum.pl/post429996.html?hilit=Jaguar%20xf#p429996)
kolego, pierwsze zdjęcie gdzie widać listwę wtryskową. Widać że nawiercone bezczelnie w kolektor aluminiowy zamiast w plastikowe adaptery pod nim. Tak samo długość wężyków, skoro jedne idą prosto do rzędu cylindrów przy listwie, drugie do tych bardziej odległych to nie ma opcji żeby były równej długości.
To co widać jest dalekie od poprawności i ja w życiu bym takiego auta z warsztatu do klienta nie wypuścił bo bym się najzwyczajniej wstydził. Stawiam czteropak piwa, że nawet do montażu kolektora nie ściągali... Gdyby ściągali właściciel by o tym wiedział bo należy założyć nowe uszczelki pod kolektor, aby zrobić zgodnie ze sztuką, bo Jaguar wskazuje te uszczelki jako jednorazowego użytku. Ale... ja się nie znam, ja tylko montuję LPG :-bry
Idę o czteropak , ze Twój pada o 0,2 bara przy bucie do odcinki :-hehe
No w podszybie bym go nie dał za chiny , na pewno nie w tym aucie ;D
Z tego co wiem, nie jesteś montażystą, a jedynie użytkownikiem LPG, który ma kontakt z tym tematem przy okazji swojego auta i for na których pozyskuje informacje (co nie zmienia faktu, że wiedzę masz sporą jak na zwykłego zjadacza chleba).
Ja jednak jestem montażystą, który już dziesiąt instalacji założył i miał kontakt z różnymi firmami. To, że współpracuję tylko ze stagiem/AC nie znaczy, że nie znam innych firm. U ojca w Mercu ML-u lata tech z dragonami i goldem, w poprzednim Jagu latał u mnie gold, a 400konnym fiacie miałem scorpiony gt, robiłem ostatnio prawie całą instalację od nowa w aucie z optimą i też od nich mam jakiś sterownik do testów. Stroiłem też nie jedno BRC i zakładałem vialle (ciekły wtrysk). Mówiłem to wiele razy i powiem jeszcze raz. AC nie jest święte, ma swoje wpadki jak każdy inny producent. Ale... ma naprawdę dobre i porządne instalacje. Elektronika moim zdaniem jak nie najlepsza to jedna z lepszych, reduktory moim zdaniem najlepsze na rynku (nie ma żadnych innych tak stabilnych termicznie i ciśnieniowo, szczególnie na dłuższą metę - a jako instalator dbam o to, żeby podzespoły nie rozlatywały się po roku). Listwy 4 cyl to już w ogóle rewelacja. Przede wszystkim AC ma wieloletnie doświadczenie w tej branży, ich produkty są bardzo długo na rynku i widać ich eksploatację po upływie x lat. Do tego w pełni polska firma, a powinniśmy wspierać co rodzime. Oczywiście, ile osób tyle opinii i każdą szanuję.
Uważam jednak, że wiele złych opinii o AC bierze się z tego, że są nieco drożsi niż tech czy optima, a tańsi niż BRC. Na forach dużo opinii wydają ludzie związani z poszczególnymi markami i to tworzy również opinię.
Myślisz, że masz u siebie tech-a? Spoko, ale spójrzmy prawdzie w oczy, jest to zwykła 300 staga w odświeżonej wersji, z nowymi funkcjami i innym algorytmem sterowania wtryskami gazu.
nawierty są wykonane w górnej części kolektora zamiast bezpośrednio przy wtryskach, a co za tym idzie, miejsca wpuszczania gazu w kolektor jest bardzo odległe od wtryskiwaczy benzynowych, a zasada jest taka, aby wtrysk gazu miał miejsce jak najbliżej wtrysku benzyny z zachowaniem podobnego kąta itd.