FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Xemoiz w Kwiecień 08, 2014, 17:42:44 pm
-
Witam mam problem z moim kotem jezdziłem nim od rana jak co dzien wszystko bez problemu stanąłem przy magazynie godzine auto zgaszone (stało na równym bez górek) odpaliłem wszystko bez problemu żadny nowy błąd nie wyskoczył chcem zmienić z P na D ale moge poruszyć centymetr słychać jakąś prace przy poruszaniu lecz dalej nie idzie. Korzystając z waszych rad przy innym wątku podniosłem tylnie koło co nic nie pomogło poruszałem autem przód tył ale dalej nic szukałem czujnika do wyłączenia lecz nic . Po pierwsze był bym wdzieczny za pomoc jak uruchomić auto aby dojechać do mechanika a dwa co to może być . Z góry bardzo dziekuje Pozdrawiam
-
Sprawdz włącznik przy pedale hamulca
-
Może być także problem z hamulcem ręcznym. Ponieważ zaciąga się on automatycznie za każdym razem gdy włączamy "P" i gasimy auto.
Od poprzedniego właściciela mojego kota (któremu także zblokowało auto na "P") dowiedziałem się że jest w nich montowana badziewna przekładnia zębata w module elektrycznego ręcznego. Przez co musiał kupić zupełnie nową.
U mnie jest to obecnie rozwiązane w ten sposób, że auto zaciąga ręczny na "sucho". Z resztą w automacie i tak używanie ręcznego jest tak częste jak śnieg w sierpniu :P
-
Witam dzięki za odpowiedz, natomiast ręczny chyba działa słychać zwalnianie i blokowanie i kontrolka gaśnie. Co do włącznika przy pedale hamulca wygląda na to że jest podłączony dobrze ale sam też go klikałem i nic nie dało nie wiem w którym miejscu jest ten sterownik który jak jakoś się wyłączy zwalnia elektromagnes i można zmienić bieg chciałem dodać zdjęcie ale jpg nie przyjmuje może ktoś pomoże co zrobić? Pozdrawiam
Dodano
Witam odłączałem dwa sterowniki przy pedale chamulca i nic nie pomogło dalej nie moge wrzucić żadnego biegu ręczny działa poprawnie jeste gdzieś jakiś przycisk czy coś żebym mógł zrobić aby dojechać do mechanika?? Bardzo prosze o pomoc
Dodano
Światła tylnie działają przeczytałem wszystkie wątki w całym internecie nic sie nie zgadza miejsca na kluczyk nie mam (koło skrzyni) tylnie koło podniosłem na lewarku , autem ruszałem czujniki wypinałem. Rozebrać skrzynie biegów z wieszku i zobaczyć co tam sie dzieje?? Pomóżcie!! :-thank :-thank :-thank
-
Witaj. Czy naprawiłeś skrzynię biegów bo mam podobny problem. Zablokowana Dźwignia
-
Witam pisze aby wszyscy mogli znaleść odpowiedz na tak bolący problem o tóż nałeży rozebrać całą obudowe tunelu tak aby dobrać się do gałki zmiany biegów odkęcić ręczny wyciągnąć wajhe będzie trzeba zdemontować tunel osłony boczne aż ramke od navi i popielniczke i odciągnąć elektromagnes i wsadzić po między kawałem kartonika pozwoli nam to zmieniać biegi i dojechać do mechanika trzeba kupic całą kompletną wajhe i wymienić koszt około 150zł+ robocizna. Pozdrawiam
-
Dzięki za info :-super Myślę, że większości posiadaczy Jaga bardzo się to przyda prędzej czy później. :-thank
-
Witam. Nie trzeba wszystkiego demontować. Wystarczy zdemontować ozdobne niby drewienko od góry i gdy to juz zrobimy to śrubokrętem z lewej strony gałki zmiany biegów odciągnąć elektromagnes i wezucić na D. Opisałem wzzystko w innym temacie zaczynającym się od słowa ratunku