FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => Technika ogólna, Literatura => Wątek zaczęty przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 14:52:40 pm
-
Jaguar
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-5.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-6.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-5.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria7-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria7-2.jpg)
-
Daimler England
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-4.jpg)
-
Jaguar Daimler
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-4.jpg)
-
Marcus u mnie widać zdjęcia tylko do 70r. reszta nie otwiera się. Adam Twoich w ogóle nie widzę
-
Cierpliwości - w zależności od szybkości łącza - może to potrwać od kilku sekund do nieskończoności, ale otwierają się wszystkie. Fotki nie są na naszym serwerze (ciężkie) i zanim się załadują chwilka mija.
Czemu Marcus ??????
-
ladnie popiliscie :-hehe :-hehe :-hehe jak macho do ciebie per Marcus mowi....
-
ale to juz było dawno.........
a tak na poważnie - zadziałały??
-
Tak, dzialaja super :-R
-
U mnie już też.
Co do Marcusa niestety nie dotarł, nie ze swojej winy
-
:-za
-
wszystkie dzialaja z predkoscia v12 :-super
-
Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.
-
O (tu przerywnik wg uznania) jakie piękne! :-super
-
Piękna galeria :-10points
Ale wkradło się kilka błędów w opisach :-R
-
Daimler
-
Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.
A moim faworytem jest xkss, powstalo tylko 16 takich cudeniek, (z powody pożaru w fabryce) rozwiją one prędkość do 250km/h. xkss jest równiez nazywany "Gentelman-Racer". Ta maszyna dysponowala silnikiem o pojemności 3,5l z trzema gaźnikami Weber (250KM). Ten samochód miał spełniać wymagania luksusowego, wygodnego samochodu sportowego, krotko mówiąc Jaguar z prawdziwego zdażenia, moc, luksus, prestirz.
-
A ja mam takie dwa pytania - czy XJ6 1970 to coś w stylu pre-XJ40??
Pytanie drugie, czy 1977 - XJ12 Limousine było dostępne u dilerów, czy to jakieś siakieś przeróbki?
-
Ten na obrazku xj-6 2,9 l , to jest xj40, z silnikiem 2,9l produkowane były głównie na angielski rynek, ale chyba wkradł się błąd odnośnie roku produkcji, w latach 70 nie produkowano jeszcze xj40.
A ten xj12 w wersji limousine to chyba jakaś przerobka, ale nie jestem pewien, mogę się mylić.