FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => Technika ogólna, Literatura => Wątek zaczęty przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 14:52:40 pm

Tytuł: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 14:52:40 pm
Jaguar

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria1-4.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-5.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria2-6.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria3-4.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria4-4.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-4.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria5-5.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria6-4.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria7-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguarhistoria7-2.jpg)
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 14:55:53 pm
Daimler England

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland1-3.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland2-4.jpg)

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/dailmlerengland3-4.jpg)

Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 16:17:35 pm
Jaguar Daimler

(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-1.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-2.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-3.jpg)
(http://i544.photobucket.com/albums/hh352/zaloganr13/jaguardaimler1-4.jpg)
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: macho w Styczeń 22, 2009, 19:42:45 pm
Marcus u mnie widać zdjęcia tylko do 70r. reszta nie otwiera się. Adam Twoich w ogóle nie widzę
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 19:47:14 pm
Cierpliwości - w zależności od szybkości łącza - może to potrwać od kilku sekund do nieskończoności, ale otwierają się wszystkie. Fotki nie są na naszym serwerze (ciężkie) i zanim się załadują chwilka mija.

Czemu Marcus ??????
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: rcala xj40 w Styczeń 22, 2009, 20:25:12 pm
ladnie popiliscie  :-hehe :-hehe :-hehe jak macho do ciebie per Marcus mowi....
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 20:35:30 pm
ale to juz było dawno.........

a tak na poważnie - zadziałały??
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: rcala xj40 w Styczeń 22, 2009, 20:43:55 pm
Tak, dzialaja super :-R
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: macho w Styczeń 22, 2009, 20:49:08 pm
U mnie już też.
Co do Marcusa niestety nie dotarł, nie ze swojej winy
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Styczeń 22, 2009, 21:10:55 pm
 :-za
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: artleks w Styczeń 22, 2009, 22:39:39 pm
wszystkie dzialaja z predkoscia v12  :-super
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: Sebastian w Styczeń 23, 2009, 13:32:27 pm
   Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: Jar w Styczeń 23, 2009, 14:06:41 pm
O (tu przerywnik wg uznania) jakie piękne!  :-super
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: Pieterek w Styczeń 27, 2009, 11:48:17 am
Piękna galeria :-10points
Ale wkradło się kilka błędów w opisach :-R
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: Sebastian w Luty 03, 2009, 13:55:00 pm
  Daimler
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: optre w Luty 28, 2009, 22:51:08 pm
   Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.

A moim faworytem jest xkss, powstalo tylko 16 takich cudeniek, (z powody pożaru w fabryce) rozwiją one prędkość do 250km/h. xkss jest równiez nazywany "Gentelman-Racer". Ta maszyna dysponowala silnikiem o pojemności 3,5l z trzema gaźnikami Weber (250KM). Ten samochód miał spełniać wymagania luksusowego, wygodnego samochodu sportowego, krotko mówiąc Jaguar z prawdziwego zdażenia, moc, luksus, prestirz.
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: kyrios_paulus w Kwiecień 07, 2009, 20:49:37 pm
A ja mam takie dwa pytania - czy XJ6 1970 to coś w stylu pre-XJ40??

Pytanie drugie, czy 1977 - XJ12 Limousine było dostępne u dilerów, czy to jakieś siakieś przeróbki?
Tytuł: Odp: trochę historii
Wiadomość wysłana przez: optre w Kwiecień 07, 2009, 21:32:11 pm
Ten na obrazku xj-6 2,9 l , to jest xj40, z silnikiem 2,9l produkowane były głównie na angielski rynek, ale chyba wkradł się błąd odnośnie roku produkcji, w latach 70 nie produkowano jeszcze xj40.
A ten xj12 w wersji limousine to chyba jakaś przerobka, ale nie jestem pewien, mogę się mylić.