FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 22:51:10 pm

Tytuł: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 22:51:10 pm
Postanowiłem poprawić informacje z Wikipedii  ;D

Jesli sie myle prosze poprawic lub dodac cos od siebie i wtedy mozemy edytować artykuł i sprawić że informacja o S-Type bedzie pełna i poprawna.  :-super

Jaguar S-Type
 
Producent Jaguar Cars Coventry

Premiera 1998
Okres produkcji 2000-2008

Miejsce produkcji  Anglia
Poprzednik Jaguar Mk II
Następca Jaguar XF

Typy nadwozia 4 drzwiowy sedan - 5 osobowy

Silniki:

2,5 l V6 201 KM (150 kW) 2003-2005
3.0 L V6 240 KM (180 kW) 1999-2008
4.0 L V8 290 KM (220 kW) 1999-2002
4,2 L V8 300 KM (220 kW) 2003-2008
4,2 L V8 z doładowaniem 400 KM (300 kW) 2003-2008
2,7L V6 Twin Turbo Diesel 207KM (154kW) 2004-2008
 
Skrzynia biegów
5 biegów manualna
5 biegów automatyczna
6 biegów automatyczna

Długość 4904 (mm)
Szerokość 2059 (mm)
Wysokość 1422 (mm)
 
Masa własna 1710kg (chyba 3L bo mój 4Lw dowodzie ma 1795kg) ???

Jaguar S-Type został przedstawiony w 1998 w Birmingham w Wielkiej Brytanii podczas Birmingham Motor Show. Jest to średniej klasy limuzyna, która swoją nazwę odziedziczyła po poprzedniku z roku 1963.


Historia modelu
Historia Jaguara S-Type sięga lat 60. XX wieku. Pierwsze wersje w 1964 roku zostały zbudowane na bazie sportowej i zarazem luksusowej limuzyny Jaguar Mk II Jaguar S-Type plasuje się w segmencie aut klasy wyższej średniej, a jego największymi konkurentami są niemieckie limuzyny BMW, Audi, Mercedesa oraz japońskie modele marki Lexus.

Produkowane w 2008 roku ostatnie modele S-Type bazowały na tym z 2003 roku, z pięcio lub sześciobiegową skrzynią biegów, zarówno manualną i automatyczną z silnikiem benzynowym lub diesla


Zakończenie produkcji
W 2008 roku z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni S-Type. Jaguar zapewnia, iż nowy model XF będzie zawierał elementy, które sprawdziły się przy jego poprzedniku.

CDN...
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 22:55:05 pm
Możemy zamieszczać informacje z roczników 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 i 2008 i poskładamy ładne story

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta dotyczy 2008r

Jaguar zaprezentował podczas salonu w Bolonii delikatnie poprawiony model S-Type. Odświeżenie samochodu jest tylko symboliczne, gdyż Jaguar już wcześniej zapowiedział następcę S-Type'a.
 
Zmiany na rok modelowy 2008 (czyli sprzedawany w roku 2007) są bardzo niewielkie. Do wszystkich egzemplarzy montowany będzie zderzak muskularny z wersji S-Type R oraz siatkowa osłona chłodnicy.

Przyciemnione przednie reflektory i nowe wzory felg uzupełnią różnice na zewnątrz. W środku znajdziemy nowe fotele, ze skórzaną tapicerką.

Jedyna zmiana mechaniczna obejmuje skrzynie biegów. Standardem w każdym S-Typie jest teraz sześciobiegowy automat. Ograniczono nieco ilość dostępnych wariantów wyposażenia, upraszczając wybór ewentualnym klientom.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
I z kolejnego źródła o modelu 2008


Jaguar S-type 2008 otrzymał niewielkie zmiany stylistyczne, technika pozostaje bez zmian. Największą różnicę zauważyć można po przednim zderzaku oraz siatce atrapy, która pierwotnie oferowana była wyłącznie w wersji S-type R. Nowy będzie design felg, 19-calowe koła otrzyma S-type we wszystkich krajach z wyjątkiem Japonii, Austrii, Niemiec i państw ze złą jakością dróg (ciekawe do której kategorii producent zaliczył Polskę...). Wszystkie wersje otrzymają w standardzie asystenta parkowania z tyłu, skórzaną kierownicę i wylepszone, „wielofunkcyjne“ fotele Sport z nieperforowaną skórą, wcześniej przeznaczone dla wyższych specyfikacji. Tapicerka może być teraz wykonana w kolorze kości słoniowej lub w kolorze czarnym. Wnętrze wszystkich wersji S-type można ozdobić panelami z drewna mahoniowego.

Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 23:13:23 pm
1999-2001
Dwa silniki 3L V6 240KM i 4L V8 290KM
Skrzynia manualna lub 5 biegowy automat

Fotki przód, tył i środek  :-super
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 23:20:54 pm
2002 rok to szereg zmian w S-Type
Spotykamy sie z
nowym grilem
nowym wygladem deski roździelczej
i silnikiem 2,5L  i 4,2L
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Grudzień 15, 2008, 23:25:40 pm
jesteś moim guru -  :-K :-K :-K :-K :-K

 :-za :-za
 :-tylko
 :-thank
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 23:28:38 pm
2003 r model S-Type R.

Jest to najmocniejsza wersja, która ma pokrzyżować szyki BMW M5, Mercedesowi E AMG, czy też Audi RS6. Z przodu "siatkowy grill", tylny spoiler, dwie rury wydechowe, 18-calowe felgi, a za nimi kryją się mocne hamulce tarczowe wentylowane firmy Brembo. Zmodyfikowano oczywiście zawieszenie. Topowa wersja otrzymała silnik V8 32V o pojemności 4,2 litra, wzmocniony dodatkowo turbosprężarką osiągający moc - uwaga, tu nie ma żartów - 400 KM. Nigdy do tej pory żaden Jaguar nie oferował takiej mocy. Moment napędowy wynosi 553 Nm przy 3500 obr./min. Prędkość została ograniczona do 250 km/h, zaś "setka" pojawia się na liczniku po 5,3 s. Napęd jest przenoszony za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni automatycznej, którą przygotowała firma ZF.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 23:36:40 pm
2004 rok to już konkretne zmiany w wygladzie S-ki

W historii tego modelu jest to już druga kuracja odmładzająca. Przed dwoma laty wzbogacono przede wszystkim gamę jednostek napędowych, teraz postanowiono dokonać kilku zmian w wyglądzie auta. Nowy kształt otrzymała charakterystyczna atrapa wlotu powietrza. Pokrywę silnika wykonano z aluminium, dzięki czemu jest lżejsza i to o 11 kg. Z tyłu natomiast zmieniono pokrywę bagażnika, która znajduje się teraz o 2,5 cm wyżej, ponadto nowe światła i zderzak.

   

Niewielkich retuszy dokonano również we wnętrzu. Nowością jest wykończenie aluminium w wersjach Sport i S-Type R.

 

Entuzjaści sportowej jazdy docenią poprawioną charakterystykę zawieszenia. Dla osób bardziej wymagających jest w ofercie zawieszenie typowo sportowe.

   

Trudno narzekać na gamę jednostek napędowych. Obejmuje ona silniki o pojemności od 2.5 i mocy 200 KM do 4.2 l dysponujący 395 KM. Jednostki 2.5 (200 KM) i 3.0 (238 KM) oferowane są w połączeniu z 5-biegowymi przekładniami manualnymi a pozostałe – 2.5, 3.0 i 4.2 (w dwóch wariantach) z 6-stopniowymi przekładniami automatycznymi. Nowością jest silnik wysokoprężny V6 o pojemności 2.7 i mocy 207 KM, skonstruowany wspólnie przez koncerny Forda i PSA. Najsłabsza wersja – 2.5 (200 km) na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h potrzebuje 8,6 s. a jej prędkość maksymalna wynosi 228 km/h.

Najwięksi konkurenci Jaguara, przede wszystkim marki Audi, BMW i Mercedes mają swoje kontrpropozycje. Ale czy posiadają one jednak taki styl ?



Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 15, 2008, 23:46:52 pm
2004 Jaguar Diesel - wszyscy myslą  :-nuts

 
Nie tylko dzięki silnikowi Diesla Jaguar S-Type 2.7 V6 biturbo mógłby być produkowany do końca świata.



Przyszedł na świat w 1999 r. Trzy lata później poddano go lekkiemu liftingowi. Podobnie stało się teraz, ale najważniejszą nowością w S-Type'ie jest wysokoprężny silnik V6 o pojemności 2,7 l. Konstrukcję bazową tego silnika Ford Motor Company opracował wspólnie z PSA Peugeot Citroën. Później każdy miał zadanie domowe do odrobienia - dopasować ją do potrzeb konkretnych modeli, w których będzie stosowany. Jako pierwszy lekcję odrobił Jaguar.

Jednostka napędowa stosowana w S-Type'ie, wyposażona w dwie turbosprężarki, osiąga moc 207 KM i dysponuje momentem obrotowym o wartości 435 Nm już przy 1900 obr/min - większym niż uzyskiwany przez benzynowe silniki V8. Nie ma się zatem czemu dziwić, że pod względem osiągów S-Type diesel to najprawdziwszy Jaguar.


Do „setki" auto przyspiesza w 8,5 s i bez problemu osiąga deklarowaną przez producenta prędkość maksymalną - 230 km/h. Kultura pracy silnika z trudem pozwala przy tym odczuć, że ma się do czynienia z dieslem. Już w czasie jazdy z niewielką prędkością przyjemny dla ucha basowy pomruk układu wydechowego i niewielki szum powietrza opływającego karoserię skutecznie zagłuszają odgłos pracy silnika, którego brzmienie charakteryzuje się wyjątkową miękkością.


Również w czasie postoju tylko malkontenci zauważą, że to diesel. Także dlatego, że silnik pracuje bardzo równo, niemal bez wibracji.

W porównaniu z wersją benzynową, która zapewnia S-Type'owi podobne osiągi, diesel zużywa o prawie 4 l/100 km mniej paliwa w czasie jazdy miejskiej, a średnio - o 2,4 l/100 km. Na trasie S-Type diesel może na zbiorniku paliwa przejechać nawet ponad 1200 km.


Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 16, 2008, 01:04:42 am
S-type to średnia półka w gamie jaguarów, z cenami w rejonie 200 tys. zł. W ciągu trzech lat produkcji Jaguar sprzedał 135 tys. sztuk tego modelu.

Szukam ile wyprodukowali przez te 10 lat.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Choina w Grudzień 16, 2008, 09:59:12 am
Brochury S-Type
Model przed liftingiem
(http://img367.imageshack.us/img367/48/s99jj1.jpg)
Cliknij tu aby przejść do katalogu (http://www.jag-lovers.org/brochures/s_99uk.html)

Model po liftingu
(http://img367.imageshack.us/img367/3108/s04hm1.jpg)
Cliknij tu aby przejść do katalogu (http://www.jag-lovers.org/brochures/stype_10-02-15-04.html)
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 00:28:11 am
W 2000 roku znany niemiecki tuner Jaguara i Range Rovera - firma Arden prezentuje zestaw aerodynamiczny do S-Type

Aerodynamiczne części zostały opracowane przez zespół doświadczonych projektantów w celu poprawy dynamiki jazdy i bezpieczeństwa S-Type.

Obejmuje
1 Przedni spojler
2 Przedni grill ze stali nierdzewnej lub taki stylizowany na lata 60
3 Progi
4 Tylny spojler
5 Dokładka pod zderzak tylny
6 Bezpieczna figurka Jaguara z certyfikatem TUV

Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Grudzień 17, 2008, 00:33:48 am
Mam:

1 Przedni spojler
2 Progi
3 Dokładka pod zderzak tylny
......
a figurka??
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 00:56:22 am
Arden proponuje felgi z lekkich stopów oraz zaleca opony Pirelli o wysokich osiągach i trwałości. <8.5Jx18 w opony 255/40 ZR 18 na FA + RA.>

Zawieszenie
Współpracując z firmą Bilstein proponuje obnizenie autka o 25mm
Oraz dystanse 30mm na strone

Układ wydechowy z wysokiej jakosci stali nierdzewnej zapewniający basowy pomruk
Owalne chromowane rury 90x120mm


Tuning silnika
dla S-Type 3.0 V6
Zwiększenie mocy 20 KM / 15 kW
dla S-Type 4.0 V8
Zwiększenia mocy 25 KM / 18 kW

Środek
Dywaniki z 50tyś węzłów, listwa progowa z logo Arden może być podświetlane zmiany tapicerki, dodatkowe elementy kokpitu z drewna, panele z drewna na drzwi

Oraz wiele, wiele innych udoskonaleń  :-K

Ja mam tylko figurke ale jeżdzi w bagazniku  :-cry
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 02:49:06 am
Szkic S-Type R 2003r
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 03:57:53 am
Akcesoria Jaguara dla S-Type

1 Relingi dachowe
2 Relingi snowbordowe
3 Mocowanie na rower
4 Dywaniki gumowe
5 Zmywalny pokrowiec na tylne siedzenie
6 Siatka na przedmioty
7 Blokada na przedmioty prostokatne
8 Torba
9 Chlapacze
10 Przyciemnione lampy tył
11 Maskownica ochronna przód
12 Owiewki
13 Plandeka samochodowa
14 Dzwignia zmiany biegów 3 propozycje
15 Grill R-Seria
16 Zestaw drewna
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Viking w Grudzień 17, 2008, 05:23:18 am
Wszystko pięknie tylko S-type R doładowany jest sprężarką mechaniczną (kompresorem) a nie turbosprężarką.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 20:23:02 pm
Viking dziekuje za słuszną uwage a ja poprawiam bezmyslnie skopiowany tekst

Jaguar zaprezentował sportową odmianę swojej limuzyny z rodziny S-Type. Dodatkowa literka R (S-Type R) oznacza, że mamy do czynienia z samochodem oferującym komfort limuzyny oraz osiągi sportowego samochodu. Ośmiocylindrowa widlasta „ósemka”, dzięki zastosowaniu doładowania  :-super mechaniczną sprężarką,  :-super oferuje z pojemności 4.2litra moc 400KM. Napęd przekazywany jest do kół, poprzez nowoczesną automatyczną przekładnię o sześciu biegach. Osiągnięcie 100km/h jest dla tego „kociaka” jak bułka z masłem. Po pierwszych 5.3sekundy zobaczymy na liczniku tę magiczną wartość, a gdy będziemy trzymać uparcie pedał przyspieszenia wciśnięty do podłogi, to wskazówka prędkościomierzu zatrzyma się na ograniczonej elektronicznie prędkości 250km/h. Sterowane elektronicznie zawieszenie, dobiera automatycznie sztywność, min. w zależności od obciążenia oraz prędkości. Podczas spokojnej wolnej jazdy pozwala na rozkoszowanie się komfortem, a gdy tylko kierowca, rozwinie większą prędkość i jego styl prowadzenia stanie się bardziej dynamiczny, zawieszenie usztywni się pozwalając na szybką, bezpieczną jazdę. Jaguar S-type R, jest odpowiedzią firmy na usportowione limuzyny innych koncernów. BMW M5, AMG E55, to jego potencjalni rywale.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 20:42:22 pm
Jaguary S-Type zostały wprowadzone na usługi policji Wielkiej Brytanii jak i za granicą.

X893 NUG This is a West Yorkshire Police Jaguar S-type
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 20:47:17 pm
Finlandia

Kanada

UK
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 21:27:42 pm
Jaguar S-Type występuje tez w wersji XXL  ;D

8 metrów, 10 pasażerów silnik 4 lub 4,2 L
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 17, 2008, 21:43:55 pm
Produkowane w USA bo tam jest zapotrzebowanie na tego typu pojazdy moga mieć rózne zabudowy srodka.

Dysponując większym portfelem mozemy zamówić 400 konny zaprzęg  :-R
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:07:44 am
Jaguar wystawiał swoje autka a konkretnie S-Type R w wyscigach Superstars

To autka z 2004 roku
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:14:12 am
Rok 2005 przepiękny czerwony  :-10points
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:20:46 am
2006r czerwone lusterka   :-V
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:24:48 am
AD 2007r
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:28:34 am
2008r Ermanno Dionisio
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Grudzień 18, 2008, 01:55:47 am
Wzory i kolory  :-tylko
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dejna w Styczeń 15, 2010, 18:10:45 pm
Motorshow Essen 2005
Jaguar S-Type
V8-Star
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dorsześ w Luty 02, 2010, 15:36:56 pm
Fajne kocisko... kawałek łóżka bym mu oddał a i kuweta by się znalazła ;)
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Dorsześ w Lipiec 24, 2011, 13:37:29 pm
A ja mam pytanie jak jest z tym Dieslem...
Tam jest pasek rozrządu czy łańcuch?  :- pojecia
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: cziff w Lipiec 24, 2011, 13:45:32 pm
W dieslach są paski rozrządu, producent zaleca wymianę co 105 tys. mil
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: mysiek w Listopad 06, 2011, 12:52:55 pm
Ciekawostka o jaguarach o której pewnie większość nie wie.
W niektórych krajach, np: Belgia były i są sprzedawane jaguary bez figurki na masce. Dostępny jest tylko emblemat. Oficjalna odpowiedź: brak homologacji na figurkę. Jestem teraz w Belgii i widzę sporo jagów, zwłaszcza s-typów z figurką ale wszystkie zostały zamontowane prywatnie przez właścicieli. Oficjalnie nie wolno ale ani policja, ani techniczni na przeglądach nic nie mówią. Podobo są tylko problemy w przypadku odszkodowania po wypadku. Informacja sprawdzona i potwierdzona.
 :-A
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Racepl w Styczeń 24, 2013, 22:10:20 pm
Nie znalazłem informacji wyżej, bo diesel ma automat lub manual 6 biegów. Mam właśnie taką wersję sport i nie ma figurki (tylko srebrny emblemat), ani chromów, wszystko w kolorze nadwozia (czarne). Wydechy w dół. Zawieszenie niższe, sprawdzone przy ustawianiu zbieżności.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Maciejcat w Lipiec 23, 2013, 22:32:50 pm
witam panowie,panie czy ktos wie ile kosztowal S-type w 1999r tak z ciekawosci pytam

Połączono

mam jeszcze jedno pytanie potrzebował by numer lakieru zielony metalik a moze tez infomgdzie mozna zamowic
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: tomasz w Lipiec 24, 2013, 00:34:31 am
numer lakieru znajdziesz na tabliczce tu poczytaj

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,958.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,958.0.html)

ja zamawiałem tutaj

http://www.pielegnowacauto.pl/ (http://www.pielegnowacauto.pl/)
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Kwiecień 08, 2014, 18:13:42 pm
witam panowie,panie czy ktos wie ile kosztowal S-type w 1999r tak z ciekawosci pytam

Połączono

mam jeszcze jedno pytanie potrzebował by numer lakieru zielony metalik a moze tez infomgdzie mozna zamowic

Kolego jak masz numer lakieru to w każdej mieszalni zrobią bazę...
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: piker w Styczeń 14, 2015, 21:24:07 pm
Witam,

Ktoś tu pisał że nie ma S-type Quattro , ja posiadam taki model  S-type 3,0 v6 2001 rok z na pędem 4x4 został sprowadzony ze Szwajcarii i widocznie został przygotowany pod teren Górzysty ...
Od roku jeżdżę na LPG, i bardzo ładnie chodzi bez problemów...

To znaczy że mój czarny kotek jest wyjątkowy...

pozdrawiam
Marcin                 jak by co piszcie na meila marcinkulczak@wp.pl
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: tomasz w Styczeń 14, 2015, 21:37:59 pm
Witam,

Ktoś tu pisał że nie ma S-type Quattro , ja posiadam taki model  S-type 3,0 v6 2001 rok z na pędem 4x4 został sprowadzony ze Szwajcarii i widocznie został przygotowany pod teren Górzysty ...
Od roku jeżdżę na LPG, i bardzo ładnie chodzi bez problemów...

To znaczy że mój czarny kotek jest wyjątkowy...

pozdrawiam
Marcin                 jak by co piszcie na meila marcinkulczak@wp.pl

może coś więcej o tym napędzie 4x4.Mam s-typa 8 rok , ale pierwszy raz słyszę taką informację.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Styczeń 14, 2015, 22:07:24 pm
Witam,

Ktoś tu pisał że nie ma S-type Quattro , ja posiadam taki model  S-type 3,0 v6 2001 rok z na pędem 4x4 został sprowadzony ze Szwajcarii i widocznie został przygotowany pod teren Górzysty ...
Od roku jeżdżę na LPG, i bardzo ładnie chodzi bez problemów...

To znaczy że mój czarny kotek jest wyjątkowy...

pozdrawiam
Marcin                 jak by co piszcie na meila marcinkulczak@wp.pl

Quattro jest zarezerwowane tylko i wyłącznie dla Audi, pomijając już to bardzo bym chciał zobaczyć tego s-type niby w wersji 4x4 bo takich aut nie było. Skoro piszesz że masz napęd na wszystkie koła to skręć kierownicą na maxa i zrób zdjęcie wewnętrznej strony zwrotnicy  :-gwizd
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: piker w Styczeń 17, 2015, 12:19:31 pm
nie wiem dlaczego ale wstawiłem zdj. nie wystawili mojego wątku , jest to s-type 4x4 jak go kupiłem tak mi mówili ... A ja nie miałem takiej wiedzy że to coś wyjątkowego , mój kotek jest ze Szwajcarii wiec widocznie został lepiej przystosowany na Góry ... Sprawdziłem osobiście na piasku i w warsztacie mechanicznym...

To oznacza że jest jedyny w Polsce taki Jaguar ? Superr
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Choina w Styczeń 17, 2015, 13:13:36 pm
Bardziej obstawiam że jesteś jedyny który się nabrał na historyjkę o napędzie 4x4.
Dawaj foty napędów i zawieszenia, a nie tylko piszesz w co wątpię drugim watku to samo.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Styczeń 17, 2015, 19:12:44 pm
nie wiem dlaczego ale wstawiłem zdj. nie wystawili mojego wątku , jest to s-type 4x4 jak go kupiłem tak mi mówili ... A ja nie miałem takiej wiedzy że to coś wyjątkowego , mój kotek jest ze Szwajcarii wiec widocznie został lepiej przystosowany na Góry ... Sprawdziłem osobiście na piasku i w warsztacie mechanicznym...

To oznacza że jest jedyny w Polsce taki Jaguar ? Superr

Kolego chyba nie zdajesz sobie sprawy jak w s-type wygląda to z punktu widzenia technicznego....
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: piker w Styczeń 17, 2015, 21:10:30 pm
oj niedowiarki.... nie mogę tu wstawić żadnego zdj.  jakieś błędy , jak by co mogę na meila wam przesłać te co , mam .. jak wam nie wystarczą to dokończymy to w marcu , muszę śmigać za granicę , a kot zostaje tym razem w Polsce... pozdrawiam
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Styczeń 17, 2015, 21:20:05 pm
Dawaj na meila. grzechch@op.pl
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Styczeń 20, 2015, 21:20:16 pm
Hm. Kolega Piker przesłał mi zdjęcie zawieszenia. Niestety nie widać półosi napędowej tylko wahacz, łacznik stabilizatora i stabilizator.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Luty 09, 2015, 19:36:24 pm
chciałbym to zobaczyć, bo to czary z mleka chyba
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Luty 09, 2015, 19:44:37 pm
Nawet na pewno...widziałem foto :-W
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Luty 09, 2015, 20:26:42 pm
jak można to też bym zobaczył niewaskieauto@wp.pl
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Luty 09, 2015, 20:34:26 pm
prześlę Ci
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Luty 09, 2015, 20:34:36 pm
Wsadź głowę pod auto to zobaczysz to samo :-hehe
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Luty 09, 2015, 20:37:01 pm
pojszło
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Luty 09, 2015, 21:28:24 pm
a ha ha ha  widze czary :-clap :-clap :-clap jak dla mnie to tam nie ma półosi
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Zdrapciooh w Luty 09, 2015, 21:58:15 pm
Panowie nie nabijajcie się. Wyobraźcie sobie jakie  rozczarowanie przeżywa teraz ten człowiek. Wkręcili mu, że kupuje wyjątkowe 4x4 "quattro" a tu... Jaguar  :-trudno
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Luty 09, 2015, 22:33:14 pm
Może zdjęcia są do kitu. Może jak wróci z za granicy to prześle lepsze, na których będzie półoś. A może jakiś Szwajcar, bogaty zlecił ekstremalną przeróbkę. Dajmy koledze szansę. Na rozczarowanie przyjdzie czas.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Luty 10, 2015, 00:22:22 am
tu nikt sie nie naśmiewa z kolegi. zobaczymy co będzie jak dokładnie sprawdzi a nawiasem mówiąc to ja ze Szwajcarii przytargałem dukato 4/4 w bezynie i co uwierzycie albo sprintera w bęzynie z kompresorem i tiptronikiem 
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Zdrapciooh w Luty 10, 2015, 10:18:00 am
...i a nawiasem mówiąc to ja ze Szwajcarii przytargałem dukato 4/4 w bezynie i co uwierzycie albo sprintera w bęzynie z kompresorem i tiptronikiem 

eee tam, ja widziałem jak sąsiad ściągnął Punto II przedlift w automacie :-10points
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: grzechch w Luty 10, 2015, 10:37:19 am
Więc widzicie, że wszystko jest możliwe, chociaż zdjecia temu przeczą. zobaczymy jak będa lepsze foty
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Luty 10, 2015, 12:04:04 pm
Skoro zdjęcia temu przeczą to znaczy, że jest to niemożliwe :-W Przytoczony Ducato 4x4 istnieje, Sprintery wychodzą nawet z benzyniakami o mocy większej niż w niejednym Jagu (prawie 260KM)...a S type 4x4 nie istnieje i kropka.
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Czary_Mary w Maj 06, 2015, 16:50:07 pm
Czy jesteście w stanie napisać mi co to za felga - nie znalazłem jej w żadnym katalogu S-Type?

Czy i kiedy była oferowana felga 18 CALI EXECUTIVE - tak wynika z opisu. A może da sie ją kupić jako standardową felge jakiegoś producenta w stylu RONAL czy BBS itd?

(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/5132715358_zpspe1fy2ho.jpg) (http://s1060.photobucket.com/user/ChoinaGaleria/media/aaaa/5132715358_zpspe1fy2ho.jpg.html)

(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/5132715358_5_zpswowh3wyg.jpg) (http://s1060.photobucket.com/user/ChoinaGaleria/media/aaaa/5132715358_5_zpswowh3wyg.jpg.html)
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Maj 06, 2015, 16:55:12 pm
To nie jest oryginalna felga z palety Jaguara. A auto z linku ma wymienianą poduszkę i chyba też kierę :-gwizd ;)
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: Czary_Mary w Maj 06, 2015, 16:58:33 pm
Dzieki, szukałem we wszstkich katalogach Jaga i nic. Jestem na etapie szukania felg i te mi się podobały... Co do auta, to ja nie zauważam jeszcze wszstkich subtelności...
A czy mogła to byc jakaś limitowana seria felg?
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: liroj007 w Listopad 23, 2015, 12:46:02 pm
odszukał ktoś tych felg? bo strasznie mi sie podobaja i chcialbym wiedziec ile taka przyjemnosc dla oka kosztuje. Szukalem i nie moglem nigdzie tego odkopac
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: bosniak w Lipiec 17, 2016, 19:08:43 pm
Ile biegow ma skrzynia automatayczna w dieslu?
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Lipiec 17, 2016, 19:55:48 pm
6
Tytuł: Odp: Wszystko o S-Type
Wiadomość wysłana przez: reksu_one w Styczeń 21, 2020, 10:16:10 am
Zestawienie Jaguara z konkurencją, wersje najmocniejsze w podstawie i te najmocniejsze premium.

BMW 540i E39 (95-04)

4.4 V8 D.O.H.C.
286 KM
5700 obr./min.
440 Nm przy 3900 obr./min.
6.4 do 100km/h max 250

BMW M5 E39 (95-04)

4.9 V8 D.O.H.C.
400 KM
6600 obr./min.
500 Nm przy 3800 obr./min.
5.3 do 100km/h max 250
............................

Mercedes-Benz E 430 (98-02)

4.3 V8 S.O.H.C.
279 KM
5750 obr./min.
400 Nm przy 3250 obr./min.
6.7 do 100km/h max 250

Mercedes-Benz E50 AMG (96-97)

5.0 V8 D.O.H.C. 
347 KM
5550 obr./min.
480 Nm przy 3900 obr./min.
6.2 do 100km/h max 250

Mercedes-Benz E55 AMG (98-02)

5.5 V8 D.O.H.C. 
354 KM
5500 obr./min.
530 Nm przy 3000 obr./min.
5.7 do 100km/h max 250

Mercedes-Benz E60 AMG (96-98)

6.0 V8 D.O.H.C. 
381 KM
5500 obr./min.
530 Nm przy 3800 obr./min.
5.1 do 100km/h max 250
............................

Audi A6 C5 (97-04)

4.2 V8 D.O.H.C. 
300 KM
6200 obr./min.
400 Nm przy 4000 obr./min.
6.9 do 100km/h max 250

Audi A6 C5 Allroad (99-04)

4.2 V8 D.O.H.C. 
300 KM
6200 obr./min.
380 Nm przy 4600 obr./min.
7.2 do 100km/h max 240

Audi A6 II (C5) S6 (99-04)

4.2 V8 D.O.H.C.
340 KM
6600 obr./min.
420 Nm przy 3400 obr./min.
5.8 do 100km/h max 250
............................

Jaguar S-Type

4.2 V8 D.O.H.C.
304 KM
6000 obr./min.
420 Nm przy 4100 obr./min.
6.5 do 100km/h max 250

Jaguar S-Type R

4.2 V8 D.O.H.C.
395KM
6100 obr./min.
541 Nm przy 3500 obr./min.
5.6 do 100km/h max 250
............................

Lexus GS 400 II gen (97-01)

4.0 V8 D.O.H.C.
294 KM
6000 obr./min.
420 Nm przy 4000 obr./min.
5.7 do 100km/h max 250

Lexus GS 430 II gen (01-05)

4.3 V8 D.O.H.C.
283 KM
5600 obr./min.
441 Nm przy 3500 obr./min.
6.3 do 100km/h max 250


Co o tym sądzicie?