FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: kablo w Grudzień 10, 2008, 13:54:56 pm
-
Witam,
Świeci się kontrolka ABS oraz żółta lampka z prawej strony na tej samej wysokości.
Od czasu do czasu, świeci się przez kilka godzin.
Nie mogę tego wyłączyć. Co to może być? Czy to jest awaria tego układu?
oraz komunikat "fault ......."
Auto mam od miesiąca, Jaguar X-type 3.0 PB, 4x4.
Dziękuje za odpowiedź.
Diagnostyka komputerowa we Wrocławiu 280 PLN.
Pozdrawiam
-
podejrzewam, że ta pomarańczowa to info, że jest niska temperatura na zewnątrz.
u mnie tak jest, czasem gaśnie szybciej, a czasem świeci dość długo. pewnie zależy od mrozu.
-
jesli to gwiazdka (zolta/pomaranczowa) to czujnik temperatury - wlacza sie ponizej 4/5 stopni
-
Na razie przestała świecić kontrolaka ABS mysle że to przez zardzewiałe tarcze hamulcowe.
Może czujnik ABS coś wykrył.
We wtorek jestem umówiony we Wrocławiu, napisze co powiedzieli.
Teraz mam 2 problm wyświetla się napis "cruise not available"
Kontrolka temperatury skacze na max, zapala się lampka silnika i auto traci moc.
Sprawdzałem temperaturę płynu ale jest w normie, po krótkim postoju można jechać dalej ale świeci się lampka pomarańczowa w kształcie silnika.
Czy mozna jechać przy zapalonej kontrolce silnika?
Co to może być?
-
i jak tam z tym absem?
Ja ciągle zmagam sie z moim(ciagle problem z lewym przodem), jestem po wymianie łozyska, piasty i przewodu... bylo ok ale dzis oswiecila mi sie kontrolka abs i kontrolka hamulca ręcznego, tak jak przed wymianami w/w elementów....
-
Po dwóch latach to chyba naprawił.
-
panowie i panie ,patrzcie na daty ostatnich postów :-gwizd
-
widze widze ale bezradność w moim przypadku jest spora. Moj kot wymaga po prostu zebym od czasu do czasu pomartwił sie o niego, wczoraj wyjąłem pare razy wtyczke do pompy absu, poruszałem pompą, bezpiecznik od absu wyjąłem/włożyłem i kontrolki zniknęły... trzeba po prostu do koscioła częsciej chodzić :-V
-
Jestem autorem tego wpisu. W serwisie podłączyli komputer, skasowali błędy oraz 300 PLN i kazali przyjechać jak usterka będzie znowu.
Obecnie oprócz kontrolki ABS świeci się jeszcze DSC.
Przy ruszaniu wszystko ok, ale po kilku metrach jak auto podskoczy czy na nierównościach włącza się ABS, DSC.
Co robić? klocki, nowe, przewody hamulcowe odpowietrzone, tarcze są jeszcze ok.
Poradźcie
-
Podaj numery błędów
-
U mnie było to samo. Okazało się, że skorodowała koronka ABS na tylnej półosi. Naprawiałem w Altamirze rok temu. Cena półosi to ponad 700 zł. Ja robiłem przy okazji zawieszenie więc koszty jeszcze wzrosły. Po tygodniu powtórka z rozrywki, tylko z drugiej strony. Koronki prawie nie było - sama rdza. Dziwię się że to w ogóle działało. Razem dwie półosie, wahacze z tyłu i robocizna ponad 5000 zł.
-
Podaj numery błędów
nie mam kodu błędu ponieważ serwis nie chciał podać. Powiedzieli że było dużo błędów i skasowali wszystkie.
-
Dorzucę swoje 3 grosze pomijając fakt iż poniżej jest post o tym samym błędzie ,pomogła wymiana czujnika ABS w moich przypadku pozdrwiam
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,15581.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,15581.0.html)
-
Podaj numery błędów
nie mam kodu błędu ponieważ serwis nie chciał podać. Powiedzieli że było dużo błędów i skasowali wszystkie.
zaplaciles 300 zl i nie chieli podac tobie zadnych informacji? to po co tam byles? to chyba podstawa, ze na podstawie
bledow z komputera mozna rozpoczac. bez kodow nie ma mowe o diagnozy. to moga byc czujniki abs-u, to moze
byc wszystko.
-
Kupiłem OBD II Skaner. sprawdzę błędy i napisze. Firym Unitec
-
Zakup skanera to napewno dobry pomysl ale obawiam sie, ze nim nie odczytasz bledy ABS, do tego trzeba jednak
komputer pelnego.
-
Po podłączeniu skanera, przechodzi test i wyskakuje komunikat: "Verbinde Störung!"
Co mogę zrobić? Według tłumaczenie: połączyć winy. czyli nie może się połączyć, próbowałem według instrukcji ale podłączyć jeszcze raz, wyłączyć akumulator, przekręcić stacyjkę od nowa. Nic nie pomaga.
Co można zrobić?