FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: zp_west w Grudzień 24, 2011, 19:49:40 pm
-
Witam!
Chciałem się dowiedzieć czy któś z obecnych urzytkowników marki przerabiał juz wcześniej anglika na wersje europejską...?
Jakie się z tym wiążą koszty odnośnie robocizny u mechanika i koszty części...?
Dziękuje za niezbędne informacje.
Pozdrawiam :-W
-
Nie przerabialem ale rozbieralem anglika i wiem mniej wiecej co gdzie i jak. Sama przerobka nie jest skomplikowana, czesci to ok 5 tys zl, potrzebna kompletna deska, fotele da sie przerobic, listwa kierownicza, gorna czesc sciany grodziowej, potrzebne boczki przednie, i najlepiej cala instalacje wewntrzna lacznie z drzwiami. chyba ze komus bedzie sie chcialo bawic z kabelkami w co watpie
-
Dochodzą do tego wycieraczki szyby, lusterka,reflektory,dywaniki wnętrza i kilka innych dupereli które wyjdą w praniu.
-
Odgrzebię temat... kroją się takie projekty. Pytanie: o 4.0 czy rurki klimy, nawiewy, silniki wycieraczek, instalacje elektryczne silników, jak węże wspomagania, wiązki do reflektorów, zbiorniki wyrównawcze, lusterka, wycieraczki to wiadomo, panel środkowy, dywany, i inne mniejsze lub większe. Czy na daną chwilę jest ktoś to popełnił taką przeróbkę. Sprawa polega na tym, że wolę przerobić całe auto, niż choćby raz kombinować z bilecikiem przy bramce, lub zamówieniem jakiegoś świństwa pod KFC. nie interesuje mnie kupno innego, i gotowego już z kierownicą po lewej.
I ta wersja europejska w tytule, da się to zmienić na kontynentalną, czy jakoś LHD. Mówiłem, że to bzdura, bo Anglia leży w europie, wiec ciężko anglika przerobić na europejczyka... aż wstyd żeby taki błąd był tytułem na forum.
-
OD 23 czerwca GB już nie będzie w Europie, przynajmniej w UE... ale rzeczywiście powinno się mówić "wersja kontynentalna"