FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: pablo w Październik 17, 2011, 17:05:07 pm
-
zamontowałem sobie swiatla dzienne w zderzak i srednio mi sie to podoba
czy ktos z was montowal swiatla dzienne i ma jakies pomysly ?
montaż w miejsce halogenów odpada - chce je zostawić
montaż swiateł w reflektor także odpada
sprawa byłaby znacznie prostsza gdyby w przednim zderzaku były kratki tak jak w wielu autach ....
jedna rzecz która mi sie udala to wykorzystanie wbudowanego czujnika zmierzchu
montaż instalacji jest banalnie prosty ,( standardowy) a przelączajac na automat wszystko dzieje się samo , a mianowicie odpalam auto swieca sie dzienne , w trakcie jazdy gdy zapada zmierzch automatem swiatla przełączają sie na mijania - bardzo wygodne
:-tylko
-
no to fajnie to rozwiązałeś.
może pokaż zdjęcie jak je zamontowałeś? auto to wygląda?
-
foto auta pstrykne jutro jak nie zapomne w ciagu dnia :) jak wspomnialem nie bardzo mi sie podoba efekt koncowy , zamontowalbym je inaczej ale nie mam pomyslu ....
niestety kształt zderzaka tez nie daje zbyt wielu mozliwosci by dobrac inne swiatla do montażu , a przepisy nieco blokują inwencje twórczą
co do instalki : wraz z kompletem swiatel musi byc dolaczony automatyczny wył swiatel dziennych , reszta to pestka , 3 kable
1 masa
2 podlaczyc pod swiatlo pozycyjne
3 w bezpieczniki obojętnie ktory kabel byle byl w nim prąd po przekreceniu kluczyka
reszta dzieje sie juz automatycznie :)
-
Napisze ci tak. Nie ma lepszego miejsca jak zastapic halogeny. Niestety ale jak chcesz zeby to dobrze wygladalo to jest jedyne sensowne rozwiaznie w innym miejscu to wogole nie pasuje i wyglada jak z d..y. Wiem bo sam to przerabialem i mialem dylemat czy zostawic halogeny czy nie. Przez rok czasu uzytkowania auta nie mialbym nawet okazji wlaczyc tych halogenow, a zreszta powiedzmy sobie szczerze ze halogeny w x-typie sa tak male ze te swiatlo ktore daja niewiele pomaga w doswietleniu drogi. A pozatym wiem z doswiadczenia bo montowalem juz rozne dzienne i te wszystkie plaskie swiatla dzienne swieca o wiele gorzej od tych okraglych. Te okragle dzienne widac dobrze nawet w bardzo sloneczne dni, czego nie moge powiedziec o plaskich nawet markowych swiatlach. Moje dzienne
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/DSC02486.jpg)
-
Ja z uwagi na xenony nie używałem halogenów a i tak były w opłakanym stanie ,zadek podrzucił pomysł i podłączył mi te światła ładnie wygląda i ładnie świeci :)
-
ja halogenow używam dość czesto , jeżdze duzo byle jakimi drogami , tam sie przydaja , pozatym nowe halogeny sa tanie , do wersji 04-08 sa standardowe , takie same jak conajmniej do 15 innych aut , róznica to tylko adapter do nich , mocniesza żarówka dobre ustawienie i swieca elegandzko
przesylam foto , jak wspomniałem efekt koncowy zupelnie mi sie nie podoba . moze ktos z was ma jakis pomysl gdzie mozna je zamontowac by lepiej to wygladalo
użyłem swietel ze skosna tylna zabudowa by lepiej schowaly sie w zderzak
-
To ja się pochwale swoimi.. Kolego Pablo rzeczywiście wyglada to srednio..
-
To ja się pochwale swoimi.. Kolego Pablo rzeczywiście wyglada to srednio..
a mozesz zrobic foto tak by bylo widac centralnie z przodu
-
to i ja wrzuce swoje żeby był ładny podgląd :D
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/jag.jpg)
-
Lampy kolegów Zadka i Black V6 wyglądają super :-super :-super :-super i są bardzo kuszące ale żal pozbywać się halogenów przy tak lichawym standardowym oświetleniu x-a. Gdybym miał ksenony to ani chwili bym się nie zastanawiał a tak to pozostaje się ślinić na autka kolegi Zadka i Black V6.
Milczeniem zbędę inne pomysły na światła do jazdy dziennej.....
-
Zdj od przodu. Ale co sadzicie o tym zeby z długich zrobic dzienne? Tak zeby swiecily tylko one z moca 30%? Mamy oddzielne wiec daloby sie to zrobic.. tylko co na to Policia? :-gwizd
-
dzieki za drugie foto . twoje swiatla sa mniejsze i węższe ,dodatkowo dales je w gornej czesci kratki , wyglada to znacznie lepiej niz u mnie , byc moze wykorzystam twój pomysl i wlasnie w ten sposob je zamontuje
pytanie - czy wierciles w zderzaku zeby je przykrecic ?
-
Tak, wiercic trzeba. Dwie małe dziureczki wiertłem 3. Troche ciezko zakrecic od gory bo malo miejsca ale sie da ;) .
-
tak sobie mysle ze wywale te swiatla i w ich miejsce wstawie okrągle , powinno wygladac ok, reflektory i halogeny sa okragle wiec dzienne okragle powinny pasowac do calosci
-
Panowie, podajcie proszę jakiegoś linka do tych okrągłych świateł, gdzie to kupić i jakie? pozdrawiam
-
Witam
Pisałem na maila ze nie znam hasla do tygrys3 ale mam plik na komputerze :) mozesz napisac do tygrys3 napewno haslo udostepni jesli nei moge nagrac plyte dla ciebie ,co do świateł napisz PW do zadek bo to on je dla mnie kupil ,
-
Panowie, podajcie proszę jakiegoś linka do tych okrągłych świateł, gdzie to kupić i jakie? pozdrawiam
mamy takie swiatla u nas na sklepie
ale nie chc pisac co i jak bo znow za chwile jakis geniusz oskarży mnie o to ze reklamuje sklep nasz lub znajomych
-
Pablo chyba nic sie nie stanie jak napiszesz sama nazwe i producenta ,a na pw adres waszego sklepu :)
-
to zapodajcie na priva linki, jaka cena:)
-
krotki opis tych lampek poniżej
producent nssc
niezbedna homologacja czyli e4 , rl 00 0052
cena 189 zl kompl
lampeczki naprawde wysokiej jakosci , sa drogie niestety wiec jedynie co moge wycisnac dla was to 5% rabatu
zrobilem kopiuj wklej :)
Model HiD 510HP w znaczący sposób wyróżnia sie spośród naszych świateł. Okrągły kształt pozwala na zamontowanie ich w miejsce np.halogenów. Dzięki zastosowaniu mocnych diód High Power 1W uzyskalismy idealnie białe światło. Model standartowo wyposażony w Control Box oraz dwa rodzaje pierścieni maskujących o róznych średnicach
Zawartość zestawu
- 2 szt lamp 510
- okablowanie
- schemat
- elementy montażowe
- automatyczny włącznik świateł
Parametry techniczne:
- Homologacja E4 RL00 0052
- zasilanie: 12 V
- pobór mocy 0,9 W
- ilość diod 2x4 High Power 1W
-
tu mozecie zobaczyc te swiatelka model nssc 510hp
http://www.sklepowisko.com/drl%20NSSC.htm (http://www.sklepowisko.com/drl%20NSSC.htm)
jest to sklep z ktorym wspolpracuje
jak jestescie zainteresowani dajcie znac na e mail , bo przez ten link nie dostaniecie rabatu
-
Jedyne sensowne swiatla dzienne wg mojej opinii to takie http://allegro.pl/swiatla-lampy-dzienne-jazdy-dziennej-okragle-18led-i1894163414.html , bardzo dobrze swieca nawet w ostrym sloncu. Te co podal Pablo widzialem w kilku samochodach i nie swieca tak mocno, a pozatym jak sie spali jedna 4 diod to bedzie kicha. I zapewne znajac zycie sa cholernie drogie bo to Vertex
-
wg mnie te swiatelka ktore my mamy to gorna polka . zeby nie bylo - nie reklamuje ich , nie namawiam .... :)
-
Panowie, podajcie proszę jakiegoś linka do tych okrągłych świateł, gdzie to kupić i jakie? pozdrawiam
http://www.ebay.co.uk/itm/310404395821?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fsch%2Fi.html%3F_sacat%3D0%26_from%3DR40%26_nkw%3D310404395821%26_rdc%3D1 (http://www.ebay.co.uk/itm/310404395821?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fsch%2Fi.html%3F_sacat%3D0%26_from%3DR40%26_nkw%3D310404395821%26_rdc%3D1)
-
Ostatnio znalazłem takie.
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/KGrHqVosFKqLiObMBQJY7my160_12_zps062fca7b.jpg)
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/KGrHqRo4FIiuUo8MBQJPnzprw60_12_zpsf05a1cf4.jpg)
-
tez super tylko ze ja halogeny mam i tak myslalem zamontowac tego typu daylight obok ...
-
a ja mam takie pytanie kupilem te halogeny jak z obrazka powyzej mocowanie ford/jaguar ale jak przywszlo co do czego to nie posowaly, wkoncu przerobilem mocowania ale odstaja o ok 5mm od zderzaka... czy ma ktos zdjecie lub montowal te lampki z takimi mocowaniami? byl bym wdzieczny
-
Odkopuje temat.
Jaki rozmiar świateł pasuje w miejsce halogenów? 7 czy 9 cm? Ostatnio przy światłach o średnicy 9 cm xtype był wpisany jako kompatybilny, a jak mierzyłem u siebie tak od zewnątrz to wyszło bliżej 7
-
80mm😁 ja mam te założone HM4.23804 z wesema. Nie wygląda jak badziewny led, świeci na normalnej żarówce 21W. Wygląda jak oryginał. Założyłem z 7 czy 8 lat temu i jeszcze żarówki nie zmieniałem a używam na co dzień dzienne.
-
Nie pomogłeś :D myślałem że będą to 70 bo takie wcześniej były podawane (NSSC HP510) i w tym rozmiarze jest kilka do wyboru - NSSC, EinParts, M-Tech. Ewentualnie zastanawiałem się nad magneti marelli, ale one są tylko 90mm i obawiam się że nie wejdą. Zmierzyłem halogen z zewnątrz i wyszło mi około 65mm, więc zakładam że oryginalna lampa ma 70
-
Ja u siebie montowałem kierunkowskazy/światła dzienne LED z modułem DRL. Zero jakiejkolwiek przeróbki, wkłada się żarówki w miejsce kierunkowskazów (o ile są białe) i podpina moduł.
Są to bardzo mocne białe LED-y, w momencie gdy załączasz kierunkowskaz, jeden LED gaśnie i zaczyna migać na pomarańczowo. Po wyłączeniu kierunku po około 1-2 sek. zapala się znowu biały LED. Wygląda to tak jak w obecnie stosowanych autach. Koszt zestawu około 150zł i trochę umiejętności zabawy z prądem. Oczywiście w zestawie są też rezystory. Mogę wrzucić fotkę dla zainteresowanych.
-
Jak z legalnością takiego rozwiązania? Wolałbym się nie zdziwić przy przeglądzie....
-
Wrzuc jakis filmik i poka ten zestaw w necie...
-
Dwa lata z rzędu przechodzę przegląd bez problemu. Zestaw kupiony w profesjonalnym sklepie z oświetleniem, nie różniący się niczym od zwykłych kierunkowskazów LED czy świateł dziennych. Ta sama filozofia. Zresztą dopuszczenie do ruchu chyba też mają, choć nie interesowałem się tym nawet, bo byłem pewien, że nikt się nie doczepi. Bo i nie mają czego.
-
Krótki filmik na szybko:
https://youtu.be/XkyuvS-6x6k (https://youtu.be/XkyuvS-6x6k)
-
Jak się uprze diagnosta to na pewno się zdziwisz bo homologacji to to nie ma. Na aliex takie dzienne w kierunki są po ok 15$. U Ciebie kolego to wygląda bardzo fajnie ale widziałem w innych autach i strasznie badziewnie to wyglądało.
-
Jak się uprze diagnosta to na pewno się zdziwisz bo homologacji to to nie ma. Na aliex takie dzienne w kierunki są po ok 15$. U Ciebie kolego to wygląda bardzo fajnie ale widziałem w innych autach i strasznie badziewnie to wyglądało.
Póki co nikt nawet nie zauważył, że cokolwiek było wymieniane bo barwa i natężenie świateł jest jak w innych fabrycznie montowanych zestawach (mając na względzie inne droższe pojazdy, w których fabrycznie te LED-y dają tak po oczach, że masakra) oraz to, że wizualnie brak jakichkolwiek modyfikacji w aucie i wszystko zostaje w oryginale.
Co do reszty - kwestia dobrych żarówek, a takie ciężko znaleźć... Bawiłem się dwoma podobnymi zestawami i pomarańcz był strasznie mdły i słaby. Na ten akurat trafiłem przez przypadek, a jak mi padną to zamiast szukać nowych kupię ponownie cały zestaw, biorąc pod uwagę, że ten mam już prawie 1,5 roku a ten sklep jest u mnie w mieście.
-
Diagnosta się na razie nie przyczepił ale przyczepić się może rzeczoznawca przy szacowaniu szkody i z pieniążków od sprawcy nie zobaczymy lub sami będziemy musieli naprawić własne i cudze auto jeśli sprawca będzie cwany. Biegły sądowy też może mieć sporo do powiedzenia i część winy, pomimo okoliczności, może spaść na nas. A to tylko przypadki kiedy teoretycznie nie ma naszej winy w zdarzeniu. Gorzej się robi kiedy to my będziemy sprawcą. Nie montuje się niczego co nie ma homologacji.
-
@MicGin Właśnie tego się najbardziej obawiam, nigdy nie wiadomo co się wydarzy i nie chciałbym sobie kłopotów narobić przez taką głupotę jak żarówki.
@sztandi7 wstawiłbyś dokładną nazwę/model tego modułu, chciałbym zobaczyć jak to wygląda i ile kosztuje.
To działa tak jak standardowe dzienne? Zapalają się razem ze stacyjką, jak zapalasz światła mijania to one gasną i działają tylko jako kierunkowskazy?
-
Miałem szkodę we wrześniu i diagnosta słowem się nie odezwał, bo światała są tak zrobione i ustawione, że wyglądają na oryginał i myślę, że nawet niektórzy właściciele X-Typów by tego nie zauważyli. Nikt Wam nie każe tego kupować i montować. Pokazałem tylko jedna z opcji. Poza tym troche chyba za bardzo liczycie na super umiejętności i chęci Naszych rzeczoznawców.
Światła zapalają się razem ze stacyjką i gasną około 2-3 sekundy po zgaszeniu silnika, żeby nie wysiadac po ciemku np. z garażu. Pracują tylko na pozycji 0. Zapalenie każdej kolejnej gasi światła dzienne i wtedy pracują tylko kierunki. Poszukam pudełka z numerem modelu i wyślę Ci na Pw jak znajdę.
-
Podasz jakie to są dokładnie światła/moduły?
-
Dobre to jest. Poka jak to wyglada w dzień..
-
Masz tu np aukcje
https://s.click.aliexpress.com/e/cHavVEjJ
Na rodzimym portalu aukcyjnym ok 80zl.
-
Starajcie się wrzucać jak najwięcej informacji w formie tekstowej bo to zostanie na wieki. Połowa wątków na które trafiam na forum jest bezużyteczna bo wszystko opiera się na martwych linkach i zdjęciach które się nie wyświetlają.
Opis przedmiotu z linku powyżej dla potomnych:
Firma LYMOYO
ba15s BAU15S 1156 p21w s25 42led T20 W21W WY21W 7440 light Daytime Running Light+Turn Signal Dual Mode DRL LED External Lights
-
Starajcie się wrzucać jak najwięcej informacji w formie tekstowej bo to zostanie na wieki.
Wybacz, ale zdjęcia lub filmiku mojej instalacji raczej tekstowo nie wyślę. Kiepski jestem z kodowania w Matrixie :)
-
No wiadomo, nie wszystko się da :) ale jeśli można coś opisać producentem, modelem, numerem seryjnym, czy czymkolwiek innym to warto to zrobić. Ten temat ma już ponad 8 lat a nadal jest aktualny. Link za pół roku czy rok już nic nikomu nie da.
-
Link linkiem, wiesz tych aukcji jest pełno. Wystarczy wpisać drl z kierunkowskazem bau15s i przebierać w ofertach. W mondeo mk3 zrobiłem coś na podobnej zasadzie tylko na żarówce dwuwłóknowej. Tam gdzie była żarówka kierunkowskazu wywaliłem ten pomarańczowy plastik, zmieniłem mocowanie na dwuwłóknowe i zrobiłem postojowki i dzienne. Kierunek wsadzilem tam gdzie była postojówka. A że przerabiałem lampy z xenon na bixenon to jeszcze dodałem dzienne. Niestety w Xie nie da się tak zrobić bo ma tylko 3 punkty świetlne a mondeo 4.
-
Ja chyba jednak pozostanę przy zamianie halogenów. Nie wiem tylko czy brać 70mm z maskownicami do 80mm, czy ryzykować i kupić te 90mm które niby w katalogu mają info że pasują do X-Type. Oryginalne halogeny o oznaczeniu C2S001740 mają rozmiar 80mm
-
Kup, przymierz. Zawsze masz 14 dni na zwrot. Ja mogę Ci polecić te, które ja mam czyli 80mm, tylko trzeba kombinować z mocowaniem bo nie ma takiego jak halogen. Ale skoro chcesz zrobić w halogenach to może kup moduł obniżający napięcie i zostawisz sobie ori halogeny. Będą świecić na 30% albo z długimi tak możesz też zrobić albo jak nie masz xenonów to w żarówki od mijania.
-
Po co kombinować? Wstawię normalne dzienne, posiadające wszystkie stosowne atesty i dopuszczenia
-
Witam, Mateusz, ja też myślałem o światłach dziennych. Dodatkowe nie pasują chyba żadne (w sensie wizualnie, bo psułyby cały przód), myślałem o takich które się montuje zamiast halogenów. Znalazłem z homologacją i 2 w 1. Dzienne i halogeny w jednej obudowie, koszt 500 PLN. Mnie jednak najbardziej podobają się te w kierunkowskazach. Dzwoniłem do mojego kolegi diagnosty i powiedział, że światła do jazdy dzień muszą się świecić stale, nie jak w tym przypadku, kiedy gaśnie ta strona kiedy działa kierunkowskaz. Na moją uwagę, że przecież tak działają światła w nowy autach, powiedział, że one mają homologację, a w moim przypadku takiej nie będę miał, więc nie montuj. Ale się troszkę uparłem i jednak zamontuję, ale z małą modyfikacją. W poprzednim samochodzie, miałem światła (mijania, postojówki, przód/tył) włączane samoczynnie, ale nie po stacyjce, tylko dopiero kiedy zapalił motor. Pewnie był jeszcze jakiś dodatkowy moduł, takie auto kupiłem, wtedy nie dociekałem jak to było zrobione. W takim przypadku po przekręceniu kluczyków światła dzienne by się jeszcze nie zapalały, więc diagnosta nie miałby się do czego przyczepić. Reszta świateł działałaby normalnie. Możnaby jeszcze zamontować dodatkowy bezpiecznik/wyłącznik do świateł dziennych. Wypinasz/wyłączasz i nie masz świateł do jazdy dziennej, a to nie jest zabronione (tzn. niemanie świateł). Czyli diagnosta syty i Jag cały. Taki pomysł. Jak przyjdzie zestaw będę montował. Pozdrawiam.
-
Pomysł z wyłączanymi światłami do jazdy dziennej genialny :-R wstyd że sam na to nie wpadłem :-wstyd
-
Dzisiaj na to wpadłem po rozmowie z diagnostą, który raczej odradzał. Przypomniałem sobie jak miałem w poprzednim autku + mała modyfikacja. To na razie pomysł, jak dojedzie zestaw to będę knuł jak to zmaterializować.
-
Jeszcze jedna kwestia przy dziennych: powinny się samoczynnie wyłączać kiedy zapalasz normalne światła.
Część sprzedawanych już tak ma (trzeba tylko dodatkowy kabelek podpiąć pod zasilanie świateł ew. postojówek (tak wiem - ale z normalnymi światłami i postojówki się świecą) a jak nie mają to można sprawę rozwiązać stosując przekaźnik PRZEŁĄCZAJĄCY (styki 87 i 87a aktywne).
-
Scyzor, będą się wyłączać, ponieważ masę dziennych podłączasz do plusa pozycyjnych. Włączając pozycję, dzienne w tym momencie nie mają masy i gasną. Musi działać. Jak zamontuję to dam znać. Na razie czekam na przesyłkę ze światłami dziennymi.
-
A sprytne :-za Nie wpadłem na to ::)
Hmmm... ale mówisz o żarówkach czy LEDach? Przy żarówkach na pewno by zadziałało. Przy LEDach raczej nie...
Podłączenie podłączeniem, martwi mnie bardziej umiejscowienie... Halogenów wyciągać nie chcę, już samo dziurawienie do mocowania czegokolwiek mnie mierzi (ale trzeba) i raczej skłaniałbym się ku okrągłym ale kiepsko z miejscem na ile na razie spostrzegłem. Pewnie jak już to podłużne łatwiej da się wcisnąć.
-
Witam wszystkich.
Jest to mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość.
Kupiłem właśnie światła do jazdy dziennej i mam problem...a raczej elektronik miał problem. Mianowicie, wszystkie LEDy DRLe są sterowane z plusa a kociakach mamy sterowanie minusem i tutaj jest pytanie: jak to podpiąć? jaki modół załącza minus przy włożeniu kluczyka? to jest jedyny problem który nas napotkał.
Jak ktoś wie co z czym złączyć tak żeby LEDy działały jako kierunkowskazy i migacze (2w1) przy jednoczesnym wyłączeniu dziennych jak się włączają krótkie to proszę o opis.
Pozdrawiam :-help
-
Abstrahując i nie podważając pomysłu Jacka Fendera - postaram się w weekend zapodać schemat jak to robiłem w Probe. Bodaj czy też sterowanie nie było minusem...
Średnio myślę teraz po po tygodniu pracy zaczyna się łyk-end ale masę zawsze możesz "na krótko" uzyskać z akumulatora ;)
-
Veles, to kiepski ten elektronik, że nie umie dołożyć tranzystora i rezystora, żeby sobie "zmienić polaryzację". Może niech przekaźnik dołoży sterowany masą, który poda plus na DRL.
-
Nie wiem co za głupoty gada ten elektronik.. Drly są sterowane z plusa jak zwykła żarówka. Minus do blachy a plus do bezpiecznika w którym pojawia się napięcie po przekreceniu kluczyka.. Do tego przekaźnik wpięty do + do postojówki żeby rozłączać układ drl po włączeniu świateł i już..
Drugiej części nie rozumiem w ogóle.. Jak mają działać jako migacze i kierunkowskazy..
-
Veles chyba się pomylił i napisał kierunkowskazy i migacze, a pewnie chodziło o kierunkowskazy i dzienne. Ja myślałem o diodach nie żarówkach, widziałem zamontowane w LUPO , diody jako dzienne i kierunki i działało. Jak zamontuję u siebie dam znać jak wyszło. Głowy nie dam, bo mam jedną, a uprawnienia SEP tylko do dziewięcio woltowej bateryjki.
-
Moje zamontowane, jestem zadowolony. Chociaż ten automat działa średnio, musi być zupełnie słoneczny dzień i błękit żeby automat zadziałał, wystarczy cień czy lekka chmurka i już zapala mijania
(http://i.imgur.com/g63GOHAl.jpg) (https://imgur.com/g63GOHA)
-
A jaki rozmiar wybrałeś i zamontowałeś? 70 czy 90mm?
-
70 bez żadnych adapterów, pasują bardzo dobrze
-
Czy czujnik zmierzchu nie jest czasem kalibrowany z kompa jak czujnik deszczu?
U mnie bardzo ładnie działa nawet w pochmurny dzień.
Tylko zamontowałem sobie inne lampy.
https://2.allegroimg.com/s1440/017f44/a6a1957e4c4baf003ebaef3f0e92 (https://2.allegroimg.com/s1440/017f44/a6a1957e4c4baf003ebaef3f0e92)
-
Ja nie wiem czy Jaguar wyprzedził wszystkich o 15 lat i zastosował tam jakąś sztuczną inteligencję która się uczy z czasem, czy co, ale po jakimś czasie zaczęło to działać zdecydowanie lepiej. Ostatnie kilka dni to automat jakiego oczekiwałem.
-
Dodam jeszcze że jeżeli ktoś nie lubi zimno-białych przeciwmgielnych (o ile nie ma mijania w xenonie) tak jak ja to fajną opcją zestawy których przeciwmgielne pasują pod temperaturę barwową żarówek, a dzienne jest zimnej barwy.
-
Ja zamontowałem światła do jazdy dziennej w kierunkowskazach, a wygląda to tak:
https://youtu.be/-Nloxnm5Hro
-
Kurcze też bym tak zrobił jednak jakoś obawiam się że kiedyś przy jakiejś głupiej stłuczce wyjdzie to bokiem...
Same kierunki w ledach już wyglądają ciekawiej ;)
-
Daj znać po przeglądzie, czy nadal je masz
-
Ja jakieś 4 lata temu założyłem moduł drl do świateł długich, po odpaleniu i wzroście napięcia się załączają na 30% mocy, a po włączeniu pozycyjnych lub po wyłączeniu zapłonu gasną.
Normalnie można mrugać długimi, wygląda dobrze i nigdy nikt się nie doczepił na przeglądzie. Przez te 4 lata tylko 2 razy zmieniałem żarówkę w długich.
-
Kurcze też bym tak zrobił jednak jakoś obawiam się że kiedyś przy jakiejś głupiej stłuczce wyjdzie to bokiem...
Same kierunki w ledach już wyglądają ciekawiej ;)
Po zgaszeniu silnika, dzienne nie świecą. Po drugie, dodatkowy bezpiecznik i jego wypięcie gwarantują powrót do oryginału w momencie.
-
Są dzienne 2w1 w miejsce Ori halogenów koszt spory ale sam się zastanawiam nad kupieniem takich