FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: dziej076 w Marzec 07, 2010, 22:19:08 pm
-
Witam wszystkich na tym forum mam takie dosc dziwne pytanko mianowicie
Jestem posiadaczem s typa z 2000 roku z 3 litrowym motorem i mam problemy z nim zawsze po wizycie na myjce tzn po myciu zaczyna warjowac przestaje palic na wszystkie gary czasami zaswieca sie i gasnie kontrolka check engine a silnik pracuje nierowno trzesie silnikiem i calym samochodem .Po jakims czasie objawy ustepuja i wszystko wraca do normy tak jakby gdzies woda sie dostawala i a po odparowaniu wszystko ok .Moze podsuniecie mi jakis pomysl od czego zaczac poszukiwania w celu zdiagnozowania przyczyny , poniewaz az skora mi sie jezy jak pomysle o deszczach a mieszkam w krainie deszczowcow ---SZKOCJI .Dodam ze oczywiscie przy myciu samochodu maska jest zamknieta a silnika nie myje ( myjka automatyczna tzw szczotki )
Z gory dziekuje za pomoc i czekam na jakiekolwiek sugestje
Pozdrawiam
Andrzej
-
no to masz problem z wilgoc. to moze byc np. pekniety albo nieszczelny dystrybutor albo przwewody do swiec.
najlepiej otworz maske, zobacz gdzie jest mokry i czy moze gdzies ucieka iskra.
-
Dzieki za odpowiedz tyle ze mozesz blizej przyblizyc temat z tym dystrybutorem tzn np gdzie go szukac :-gwizd
-
Miałem tak (nie w jagu), wymieniłem kable wysokiego napięcia i spokój :)
-
Stań w nieoświetlonym garażu - podnieś maske przy pracującym silniku, może będzie widać gdzie skacze iskra - po myciu oczywiście
tez bym zaczął od wymiany kabli :-W
-
No daliscie mi wiele do myslenia :-thank od jutra zaczynam szukania przyczyn
1- wymiana w/w kabli
2- dalej sie zobaczy w miare postepow i progresu hehehehehe ;D
Tak czy inaczej :-tylko mozna liczyc na szybka pomoc dzieki wielkie :-V :-R
pozdrawiam
dziej
-
a teraz :-off
jak się robi muuucie na myjce :-hehe
a może przez to mucie przecież to kot - koty nie lubią wody, więc raczej miauczą a mucza krowy...... to wiedza 3-latki :-W
sorki za :-off
-
kolego czesta przyczyna tego zjawiska jest dekiel ktory przykrywa swiece jezeli auto ma swoje lata i przebieg to dekiel ma uszczeleczke nieszczelna potrafi lapac wode a niekiedy tylko wilgoc co przy obecnych pogodach nie jest trudne radze tam zajrzec i sprawdzic czy cewki nie sa wilgotne jak tego nie wyeliminujesz to zabawa moze byc kosztowna,,,2 sposob do sprawdzenia to radze zajrzec do bagaznika bo tam po myciu jak masz nieszczelne uszczelki zbiera sie woda a tam jest przeciez akumulator i sterowniki zobacz czy tam niema wody ,,,no to na tyle zycze powodzenia,,,
-
Dzieki za podpowiedz z tym deklem hheeeeheeeee napewno to sprawdze ba w zasadzie od tego zaczne cala zabawe ze zlokalizowaniem przyczyny pozniej kable itd itd .
Jezeli chodzi o tylny bagaznik to ...totalna susza ;D i niech lepiej tak zostanie hiiihiiii
nie przecieka woda do wewnatrz i to jest pozytywny plus w tej calej zabawie poszukam przyczyn w komorze silnika
Wiwlkie dzieki za rade
pozdrawiam
dziej
-
Dzieju, nie Ty jeden to przeszedłeś... ja co prawda po ulewnych deszczach.
Masz poczytaj sobie ;)
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,6227.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,6227.0.html) <-- szkocka pogoda okazała się silniejsza niż futro mojego kota ;)
-
witam mam podobny problem ze swoim kotkiem 3,0 2000r, kiepsko sie prowadzi podczas deszczu i po deszczu . z tym że juz wynieniłam przewody , 3cewki pod kopuła i wszystkie świece... mam zainstalowaną instalacje gazową ale nie ma różnicy na czym jade - auto ciagle drga i traci moc