FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: mastricht w Marzec 04, 2010, 22:27:33 pm
-
Widzę różnice w przednim zderzaku XK. Jedne samochody mają poprzeczkę poziomą a inne nie, poza tym jedne mają głęboko osadzone halogeny a w innych płaszczyzna halogenu jest prawie na równi z płaszczyzną zderzaka.
Pytanie do szacownych kolegów brzmi: od czego zależy rodzaj zderzaka? Czy jest to jakiś lifting? Jeśli tak to od kiedy?
Chcę kupić XK8 Cabrio i czytam forum, żeby upolować ładną sztukę, więc każda informacja jest cenna.
-
:-witamy
tak, w 2006 otrzymal facelift. od 1996 do 2005 wygladal tak (x100):
(http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2006/Jaguar/XK%20Series/Coupe/2006_Jaguar_XK_ext_1.jpg)
a od 2006 tak (x150):
(http://z.about.com/d/cars/1/7/A/T/2007_Jaguar_XK_coupe.jpg)
-
Nie do końca mnie zrozumiałeś. X100 i X150 odróżniam i nie nazwałbym tego liftem ;)
Chodzi mi o model X100. Wkleję dwa zdjęcia, żeby pokazać o co mi chodzi.
-
W temacie XK jest zupełnym lajkonikiem, ale zdjęcie górne to XKR, a dolne XK8. Czy to przypadkiem nie stąd wynika ta różnica ??
-
Jeśli tak, to czy wersja Cabrio XK8 (nie XKR!!!) miały tylko zderzaki z XKR?
-
Istnieją 3 różne zdeżaki dla modelu produkowanego miedzy 1996, a 2006. Każdy z tych 3 zdeżaków może mieć 2 wersje wewnętrznego grila - w zależności czy jest to xk8 czy xkr:
1996 - 2001 - głeboko osadzone halogeny
2001 - 2003 - halogeny płycej i przykryte szerokimi szkiełkami.
2003 - 2006 - Przemodelowany zdeżak. W dolnej części dodatkowy wlot powietrza.
Grile:
Xk8 - posiada 2 pionowe jak by płozy i poprzeczną cieniuką srebrną listwę.
XKR - brak poprzecznej srebrnej listwy, a pionowe płozy jak i cały wlot powietsza przykryty stalową siatką.
-
Zgadzam się z Fishmenn. Dopowiem tylko, że od 2005 był dodatkowy drobny facelifting i Jag posiafdał siatkowy gril bez dodatkowych kłów i listew chromowanych. Zrezygnowano także chyba w 2003 z bocznej listwy chromowanej biegnącej przez cały bok.