FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: jimmythetulip w Luty 22, 2010, 19:54:21 pm
		
			
			- 
				Witam serdecznie wszystkich Forumowiczow!!
 
 Mam problem z automatem w moim kocie,kiedy wrzucam wsteczny musze dodac gazu(2 tys.obrotow conajmniej)zeby kotek w ogole ruszyl sie z miejsca,do tego  te odglosy szurania i szarpanie,chociaz b.delikatne jakbym cofal po sniegu z tylnej czesci autka.Poczatkowo myslalem ze to istotnie wina kolein i lodu ale sprawdzilem tez na betonie i jest to samo.Wszystkie plyny na miejscu nie pobrudzone bez zadnych domieszek wody lub sladow mieszania jakichkolwiek fluidow.Czy ktos z was zetknal sie juz z takim problemem?Kotek ma w czwartek jechac w niezla trase dlatego pytam  bo martwie sie ze to moze byc cos naprawde powaznego a to moj pierwszy automat i pierwszy kot :)do tego jeszcze klucz nie wchodzi do zamka bagaznika a centralny go nie otwiera:( ma ktos na sprzedaz wkladke???Pozdrawiam
- 
				A poziom oleju sprawdzałeś? Dodam, że robi się to na pracującym silniku, skrzynia biegów na P. 
			
- 
				Niewiem co moze byc problemem, ale ja chcialbym sie przymierzyc zeby przerobic swojego kota na manual, a co z tym idzie bede mial na zbyciu skrzynie automatyczna ZF od 4.0 z trybem sport, wiec jezeli okaze sie ze Twoja jest uszkodzona to sie odezwij :)
			
- 
				w 3,6 jest inna skrzynia niż w 4,0 
 co do oleju to na pracującym silniku i po przewajchowaniu od p do konca i z powrotem kilkukrotnym i powolnym. a jak olej jest w porządku to niestety skrzynia się kończy
- 
				Inna, ale przekladajac razem z komputerem to nowsza skrzynia powinna trybic bez problemu :-)
			
- 
				powinna tylko w 3,6 są jeszcze inne wiązki i może być problem z wpięciem jej w instalacje wbrew pozorom nie jest to takie plug&play