FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Talker w Luty 05, 2010, 00:43:19 am
-
Witam!
Z racji ze jestem ''nowy'' chcialbym sie ze wszystkimi przywitac. Witam!
Odrazu przejde do tematu. Pare dni temu stalem sie posiadaczem Jaguara X TYPE 3.0 V6 2002rok. Auto kupilem z uszkodzonym silnikiem wiec prawdopodobnie szykuje sie wymiana. Mam mozliwosc nabycia silnika z Jaguara S TYPE o tych samych ''gabarytach''. Pytanie brzmi: jak jest roznica pomiedzy tymi silnikami (oczywiscie jezeli jest)? . Potrzebuje kompletnego bloku silnika wraz z glowicami. Cala reszta, czyli osprzet mnie nie interesuje.
Z niecierpliwoscia czekam na Wasze opinie.
Pozdrawiam
Talker
-
witam. Temat już był poruszany.
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,8040.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,8040.0.html)
-
Pierwsze zdanie należało umieścić w temacie "nowi forumowicze"... :-off...
tak czy inaczej Witaj!
...i zanim napiszesz poszukaj...
-
Widze ze ktos tu jest strasznym sluzbista. Jezeli chcesz dawac ludzia dobre rady zapraszam do dzialu ''przydatne informacje''. Dziekuje za pomoc
-
Przeczytalem temat ktory mi podrzuciles i musze przyznac ze nie za bardzo mnie usatysfakcjonowal. Jezeli ktos pisze ze silniki roznia sie mocowaniami, bo w obydwu samochodach sa zamontowane w inny sposob i roznica miedzy nimi tkwi wlasnie w tym, to nie widze zadnego problemu. W tym wypadku kwestja dotyczy tylko wymiany samych ''lap''. Druga sprawa to koszty. Ktorej wspulczesnej firmie motoryzacyjnej oplacalo by sie konstruowac 2 rozne silniki o tej samej pojemnosci przeznaczone do innych modeli jednej marki. Sprawa mocy prawdopodobnie zalezna jest od oprogramowania silnika. A co z kodami silnika? Strasznie podobne.
Moze ktos bedzie w stanie powiedziec cos konkretnego na ten temat.
Czekam na odpowiedzi
-
Kolega za to widzę wszechwiedzący... :-gwizd to po co pyta?
-
Do takich tematów proponuję założyć osobny dział forum pt. "Złomiarze". ;D
-
:-off
-
niektóre różnice:
kolektor dolotowy
przewody chłodzenia
sterowniki silnika
sprężarka klimy
alternator
pasek klinowy
itd
jeżeli osprzęt do silnika s-type jest inny niż w x-type to będziesz miał problem żeby wszystko spasować.
no oko są podobne, ale na oko to można tylko zachorować :-V
-
Dzieki bardzo za pomoc! Silnik z S Type juz zakupilem wiec teraz przekonam sie na wlasnej skorze ile mam szczescia a przyda sie na pewno ;).
-
Jeżeli się uda to napisz.