FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => Technika ogólna, Literatura => Wątek zaczęty przez: Pati w Czerwiec 18, 2008, 02:23:13 am
-
Ciekawe czy dałoby rade zamontowac takie patenty w xjs v12 ;D ;D ;D
http://wptv.wp.pl/wid,10058864,moto.html?ticaid=1616a
-
ciekawe jaka cena była by w detalu
-
W USA znalazlem taka strone
http://www.waterfuelguide.com/
-
Przy tej cenie benzyny wszystkie chwyty dozwolone.
-
Jeżeli mnie pamięć nie myli to pierwsze auto miało silnik parowy :-A
-
Ale nie było na wodę, tylko na węgiel ;D
-
W internecie (szczególnie na stronach amerykańskiego urzędu patentowego) są patenty na bardzo efektywne rozkładanie wody na wodór i tlen. Sekret tkwi w odpowiednim dawkowaniu prądu o niskim amperażu ale wysokim napięciu. Trzeba "ładować" elektrody zanurzone w wodzie za pomocą odpowiedniego przebiegu aż do uzyskania "całościowej" zamiany wody między elektrodami w gaz wodoro-tlenowy. Koszt energetyczny jest znikomy.
Trudno powiedzieć, skąd bierze się nadmiar energii w tej reakcji - spalanie gazu wodorotlenowego jest bardzo wydajnym procesem - to najbardziej kaloryczne ze znanych paliw. A rozłożenie wody na wodór i tlen przy zastosowaniu opatentowanych trików kosztuje tylko ułamek tego, ile można uzyskać ze spalania gazu wodorotlenowego.
W efekcie otrzymujemy klasyczne perpetuum mobile. Nie wiem jak to działa, ale... działa. Kiedyś nawet zacząłem budowac takie urządzenie w piwnicy, ale utknąłem na wzmacniaczu. Jako generator przebiegów chciałem wykorzystać zwykłe urządzenie do generowania testowych przebiegów. Przebiegi zamierzałem wzmocnić. Ale nigdy nie skończyłem :)
Mam nadzieję, że tego typu generatory energii wejdą kiedyś do powszechnego użytku. Męczy mnie tylko, skąd one właściwie biorą "nadmiarową" energię...
Pozdrówka