FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Zapek w Styczeń 22, 2010, 15:14:06 pm
-
koledzy czy taka temperaturka w x300 to nie jest trochą za niska ? jest to max na co stać mojego kotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/295a1c99db3341df.html
-
jest chyba w sam raz.
-
U mnie jest równo w połowie. Może jest założony termostat z dość niską temperaturą otwarcia?
-
Jestem świeżo po wymianie termostatu (przed wymianą wskazówka podnosiła się tylko podczas stania w korkach i przy wyłączonych wentylatorach) i mam dokładnie takie samo wskazanie. Termostat mam chyba na 88 stopni - nie wiem czy są inne.
-
U mnie wskazuje identycznie prawie połowę.
-
tz. że chyba jest ok. dzięki bardzo za opinie
czekam na głos choiny
-
u mnie idealnie w połowie, choć jeszcze nie doświadczył -20 st. C ;)
-
U mnie i latem i zimą tak samo stoi jak u kolegi Zapek. Tak ma chyba być
-
tz. że chyba jest ok. dzięki bardzo za opinie
czekam na głos choiny
Wow, czemu mój?
Co do wskaźnika mam identycznie.
-
wskazówka powinna idealnie w pionie stać czyli na N -normal temp. oczywiście pod warunkiem ze mamy w pełni sprawne termosat + czujnik odpowiedzialny za wskazania temperatury na zegarach.
-
wskazówka powinna idealnie w pionie stać
..ale jak leżysz czy jak stoisz.
-
Też mi się wydaję, że wskazówka powinna być idealnie na "N", ale spora część z nas na minimalnie poniżej, czyli tak jak u Zapka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/295a1c99db3341df.html (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/295a1c99db3341df.html)
Czyli coś w tym musi być :-gwizd
-
Środek bynajmniej w XJ40 jest ustawiony na 90 stopni a termostat ma temperaturę otwarcia 88 stopni.
-
Myślę, że tu jest kot pogrzebany - termostaty są na 88 stopni (do 40stek i x300 są takie same) i nie widziałem innych. I to są pewnie te 2 stopnie różnicy. Może fabryczne termostaty były na 90 stopni ::)
-
czy to bedzie xj40 czy x300 to silnik jest ten sam a roznice polegają tylko na osprzecie i minimalnie przy zaworach a co do termostatu oraz czujników temperatury to są takie same.czasem jak ktos nieudolnie zabiera sie za cofanie licznika i demontuje do tego wskazówki to poźniej lekko źle je załozy i stąd miedzy innymi mogą sie brać przekłamania jak z wielu innych czynników.
-
Nie zła teoria wychodzi na to ze wszyscy mamy grzebane przy licznikach i nawet mi sie to podoba hahahaha........
-
Witam mam pytanie.
Czy gdy silnik powiedzmy osiągnął już temperaturę i jest w pozycji "ciut przed N" to jak zgasicie silnik i za chwilkę go odpalicie to czy wskazówka odrazu pokazuje N czy powolnie się podnosi? Bo odnoszę wrażenie,że mam chyba czujnik od zegarów do wymiany, ponieważ u mnie wskazówka pokazuje co prawda dobre wskazania, lecz z opóźnieniem, powoli się podnosi.
-
co znaczy powili? ile sekund?
-
no tak z 20-30 sekund, tak po troszku wstaje
-
No to coś jest nie tak... U mnie wskazówka, po ponownym odpalenie silnika, chwilę czeka (pół sekundy-sekunda) po czym gwałtownie się podnosi, nawet trochę powyżej N, po chwili (kolejne pół sekundy) wraca do N.
-
czyli mam czujnik od zegarów do wymiany? wiesz może który to?
-
(http://i945.photobucket.com/albums/ad295/lysyyyy/engine.jpg)
-
U mnie znowu po zagrzaniu sie silnika zgaszeniu i po ponownym przekreceniu kluczyka wskazowka od temperaturyidzie na max do gory a po odpaleniu spada do pozycji "N" lub ciut nizej
-
Czójnik od wskaźnika to ten na obudowie termostatu z jednym kabelkiem.
-
dzięki chłopaki.