FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => SS,XK,C,D,E-Type,S,MK (wszystkie do lat 70-tych) => Wątek zaczęty przez: arek w Grudzień 20, 2009, 16:59:01 pm
-
WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY KOTOW, SPROWADZILEM MKII z 67r z ANGLI W STANIE NIE ZLYM ALE DO ODBUDOWY ZEWNETRZNEJ ,WNETRZE BARDZO LADNE - SKORY IDEALNE ,OPRUCZ ELEMENTOW Z DREWNA KTORE WYNAGAJA ODNOWIENIA - LATA!!! MAM DYLEMAT ODNOSNIE REJESTRACJI NA ZOLTE TABLICE I PRZEKLADKI KIEROWNICY - CZY ZOSTAWIC PELEN ORYGINAL, BARDZO BEDE WDZIECZNY ZA POMOC I OPINIE. POSIADAM TEZ CZESCI DO MKII JAKBY COS BYLO POTRZEBNE. :-tylko :-A
-
zależy co chcesz uzyskać jako finał
-
Moim zdaniem lepiej zostawić orginał.
-
Mam przed sobą tą samą decyzję , co prawda mam Daimlera V8 2,5 , ale moim zdaniem tylko oryginalny MKII ma sens.
Przełożenie kierownicy, nawet o tym nie pomyślałem , to lepiej odrazu budować replikę. Kto wie gdzie dać w dobre ręce chromy ?
Przemek
-
Również jestem za oryginałem. Zwłaszcza że zarejestrowanie go z kierownicą po prawej stronie nie będzie problemem a po przełożeniu kierownicy może być problem z rejestracją na żółte tablice.
-
nawet nie...
E-type są sprzedawane w spec. LHD/RHD oczywiście w PL to jest trochę inaczej bo PL to kraj gdzie wartość zabytku ocenia rzeczoznawca od klepanych Seicento.
Jeżeli przekładka to tylko z możliwością powrotu do oryginału, ale to jak robią firmy restaurujące... - ze względów praktycznych