FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: dziej076 w Grudzień 10, 2009, 22:38:41 pm
-
WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY KOTKOW
Mam pewien problem maly czy duzy hmmmmm rzecz gustu mianowicie
DZISIAJ CHCIALEM MOJEGO KOTKA DOTANKOWAC z tzw karnistra tzn przy okazji tankowania innego samochody wlalem 5 l i w karnisterek . Pelen optymizmu poszedlem do mojego kotka otworzylem wlew paliwa i standardzik karnister ku gorze a tu ...male zdziwienie bo karnister pelen a benzyna nie leci hmmmmmmmmmm
i tu mala frustracja co jest do cholery ??????? dwa razy sprawdzilem wlew ok paliwo w karnistrze a tu nic ... po ponownej probie zauwazylem ze aby wlac te benzyne do baku nalezy co jakis czas podniesc karnister ku gorze aby zalapal troche powietrza i powoli zaczyna leciec hmmmmm ciekawe czy totypowy objaw zapchania odpowietrzenia baku czy inna cholera za przeproszeniem
Bede wdzieczny za kazda forme podpowiedzi co zrobic i gdzie szukac jakiejkolwiek usterki no i czego ????
Z gory dzieki za pomoc pozdrawiam wszystkich kotomaniakow
DZIEJ ze Szkocji :-K
-
a twój lejek otwiera te klapkę we wlewie?
-
Tak potwierdzam lejek otwiera klapke we wlewie
-
a lejek masz 2-kanalowy do dostarcie powietrze ?
-
przyczyny raczej szukałbym w w kanisterku. Podejrzewam, że masz taki z nakręcanym lejkiem do kanistra przez to nie dostaje się powietrze i kiepsko leci. Spróbuj znaleźć jakiś inny lejek wsadź go we wlew paliwa i nalewaj wtedy z kanistra już bez tego oryginalnego lejka
-
OK dzieki wszystkim za podanie pomocnej dloni :-super
az glupio pisac ale mam jeszcze jedno pytanko mianowicie :
po odpaleniu kociaka dzis rano strasznie zaczelo cos piszczec i wyc w silniku okazalo sie ze to pasek pomiedzy alternatorem a papa wody sie slizga i tu moje pytanko w czym szukac przyczyny tego zjawiska dodam ze doszlo do zerwania tegoz ze paska a po pozniejszych ogledzinach ztwierdzilem ze rolka od popmpy wodnej idzie bez problemu krecic a alternatorem absolutnie nie , i tu nasowa mi sie pytanko czy czasami alternator nie napinal zbyt mocno tego paska ze doszlo do jego pekniecia i czy aby ten ze alternator nie zatarl sie bo nie idzie nim ruszyc a moze poprostu poprzedni wlasciciel zbyt mocno naciagnol sruba opuszczajaca zbyt mocno alternator i daje zbyt duzy opor paskowi .Bede wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi i rady .Zgory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
DZIEJ
-
szukaj drugiego alternatora (obecny pękł na 99% ) i kup nowy pasek klinowy a pryz okazji wymien tez ten od klimy.
-
nowicjusz ma racje, kola od alternatora powinno sie krecic swobodny, jednak alternatora mozna takze
zregenerowac.
-
Jeszcze raz OGROMNE DZIEKI ZA POMOC :-thank
Koszt alternatora u mnie to zaledwie jakies 20 do 30 £ tak wiec opcja z regeneracja raczej nie wchodxzi w gre ale dziekuje za rade
W poniedzialek mam zamowiony do odbioru pasek od alternatora do pompy wodnej to przy okazji kupie rowniez ten od klimy .Nie omieszkam poinformowac o moim progresie w naprawie .
Jeszcze raz DZIEKUJE ZA POMOC
pozdrawiam ze SZKOCJI
DZIEJ ;D
-
eeeee ja już dawno nie używam kanistra, polecam dżin benzynowy:
http://www.youtube.com/watch?v=nstmu8vCd1k (http://www.youtube.com/watch?v=nstmu8vCd1k)
przepraszam za :-off ale musiałem :-wstyd