FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Dominiko19 w Grudzień 08, 2009, 12:07:33 pm
-
Witam zaczynam wymieniać pomału to co trzeba i tak zaczynam od stacyjki która jest rozklekotana już jest zamówiona będzie pewnie na jutro i moje pytanie brzmi co muszę zdemontować i jak się do tego zabrać żeby dobrze mi poszło. Odkręciłem już dolną część plastiku. Czy muszę zdjąć kierownice żeby dostać się do tych 2 śrub trzymających stacyjkę. Pozdrawiam.
-
Już mam do odebrania nową stacyjkę będę kombinował zdejmę kierownicę i zobaczę jak go wykręcić nigdy tego nie robiłem ale to chyba nie jest wielka filozofia i później 2 wtyczki wypiąć i wpiąć :)
-
przygotuj sobie wiertarke i ostre wierterłka aby poodwiercać śruby ktorych łby sie ukręcają podczas przykręcania stacyjki w fabryce-ot takie małe utrudnienie dla amatorów cudzej własności.
-
No rozkręciłem wszystko odpiąłem starą stacyjkę i na krutko wpiąłem tą nową i działa Uśmiech Została kwestia rozwiercenie górnych częsci śrób,ciężko to idzie bo marny dostęp do nich ale ponad połowe już mam rozwierconą mam nadzieję, że dziś już puści. Żeby to można w duł opuścić to by było owiele łatwiej je rozwiercać a tak to wiertło idzie tochę pod kątam.
-
Po dwudniowym zmaganiu z założeniem stacyjki, stałem się piratem z jaguarowskim opiłkiem w oku, ale samochód jeździ. Jutro wizyta u okulisty ale Kotek zdrowy :) Ładnie mruczy :) Pozdrawiam
-
wow, gratuluje :-super