FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kicak w Listopad 24, 2009, 14:38:56 pm
-
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam wielki problem z moim kotkiem 4.0 V8. Od pewnego czasu gaśnie.
Może zacznę od początku. 4 miesiące temu przerobiłem go na gaz. Wszystko było w porządku. Ok. miesiąca temu jadąc na gazie cos mi strzeliło i autko zgasło. Teraz przy przełączaniu na gaz trochę czuć ten gaz w środku (wcześniej tego nie było). Dodam jeszcze, że byłem zmuszony wymontować mechanizm do opuszczania szyby z drzwi (szyba opadła) i tym samym wyciągnąć bezpiecznik od świateł (cały czas się świeciły). Na komp.pojawił się komunikat o niezamkniętych drzwiach pasażera. Teraz auto gaśnie zarówno na gazie jak i na benzynie. Proszę Was o rade, co mu może dolegać. Może ktoś spotkał się już z takim problemem.
-
sprawdź czy czasem kolektor dolotowy nie jest pękniety nigdzie oraz rura miedzy przepływomierzem a przepustnicą.
cos za wynalazek sobie wmontował ze strzela ten gaz ::)
-
Sekwencje za ponad 4 tys. Tylko raz strzeliło. Dziwne bo gaśnie zarówno na benzynie jak i na gazie. A może komputer coś wariuje ?? Chyba nie obejdzie się bez podłączenia pod komputer.
-
skad jestes, kicaku ?
-
Katowice
-
Jeden strzał wystarczy, żeby uszkodzić dolot.
Nie znam się za bardzo na gazie, ale dla mnie to materiał na reklamację - warsztat, który montował instalację powinien usunąć skutki strzału na swój koszt.
-
Dziwne jest to, że autkiem da się jezdzic. Odpala bez problemu przejedzie nawet kilka kilometrów i nagle gaśnie. Po odczekaniu kilku minut znowu odpali. Chociaż ostatnio miałem problem i musieli mnie scholować. Zauważyłem, że jak jest zimny silnik to lepiej chodzi.
-
bo jak jest zimny to chodzi na ssaniu i komputer utrzymuje ciut wyzsze obroty i dzieki temu nie gaśnie.
masz napewno cały układ dolotowy do przejglądnięcia i przygotuj sie tez na to iz przepływka lub przepustnica mogły na tym ucierpieć.
-
Naginaj czym prędzej do warsztatu, który Cię tak urządził.
Powinni usunąć usterki instalacji i kota na własny koszt.
Sprawę musisz wyjaśnić czym prędzej...
-
Kolego aby sekwencja "kichneła" trzeba się napracować aby tak spieprzyć instalację pewnie ci nie trzymają wtryskiwacze popuszczają do kolektora gaz.
Napisz mi jak to inastalka reduktor wrtyskiwacze i elektronika.
pozdrawiam
-
Witam
Kotek przestał wogóle odpalać. Kręcił kręcił i się przekręcił :). Zacholowalęm autko do mechanika- elektronika. Okazało się, że walnięty jest jakiś moduł od wału. Wymienili i jest dobrze. Kotek znowu jeżdzi i jestem bardzo szczęśliwy :)
Dziękuje wszystkim za rady.
Pozdrawiam wszytkich miłośników sierściuchów :-super
-
Czyli na szczęście nie miało to nic wspólnego z Twoją instalacją LPG ? :-V
-
Z tego wynika, że nie. To jest moje pierwsze autko z gazem. Zawsze bardzo się bałem LPG w aucie. Brat zawsze powtarza, że na gazie to się dobrze obiad gotuje a nie jezdzi :-yipee
-
Więc brat żyje jeszcze w "poprzedniej" epoce.
Teraz dużo luksusowych aut jeździ na LPG bo kto ma ten oszczędza.
Z tych co siedziałem i jechałem na LPG vw taureg, cayene, lexus 300 i 450 x5 i mój s typ 3.0l. tylko mój to jest prawie luksusowy ;D .