FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: gti69 w Listopad 07, 2009, 20:51:40 pm
-
Witam,
Wlasnie jestem w trakcie naprawy mojego kocurka :) Niestety niedawno poszla mi uszczelka pod glowica... a powodem byl zatarty alternator, poszedl pasek, pompa przestala dzialac no i sie porobilo... ale juz wszytsko w miare poskladane na nowo
wyciagnalem alternator i okazalo sie ze jest pekniety
jest to ten z nowszych modeli montowanych rowniez w x300 od 1994 do 1997 roku z tego co sie orientuje
na naklejce mam napisane Denso DBC 6819
pytanie:
czy alternator denso (ktory wyglada wizualnie tak samo jak i ten) z kodem LNA 1800BA bedzie dobrym zamiennkiem? Mam okazje kupic taki wlasnie - nowy. Jest tez pare uzywek DBC 6819 ale nigdy nie wiadomo ile to pojezdzi...
jesli ktos sie orientuje to prosze o pomoc :)
dzieki i pozdrawiam
Tomek
-
z tego co znalazlem w necie to DBC 6819 byl stosowany w zwyklych silnikach (bez doladowania) a ten drugi w supercharged ... czy to cos zmienia? :) dzieki
-
A nie lepiej oddać do profesjonalnej regeneracji? Będzie nadal oryginał a będzie pracował jak nowy.
-
ale on jest pekniety - obudowa ma pekniecie na calej dlugosci wiec raczej nie oplaca sie oddawac do regeneracji, nawet nie wiem co by z tego wyszlo