FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => Technika ogólna, Literatura => Wątek zaczęty przez: walec w Październik 02, 2009, 11:43:20 am

Tytuł: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: walec w Październik 02, 2009, 11:43:20 am
takie cuś kiedys przygotowałem. potem temat obumarł, teraz trochę uaktualniłem i może się komus przyda.

Proszę o konstruktywną krytykę, będę poprawiał i dopracowywał :-za  pod koniec troszkę mi już weny zabrakło, więc jak znacie jakieś ciekawostki to proszę mówic.
http://www.easy-share.com/1907987775/modele.doc (http://www.easy-share.com/1907987775/modele.doc)
Jak znajdziecie jeszcze 12 modeli które możnaby wpakować to chętnie to zrobie
mógłby byc X type lift, XK XKR, S type R, XFR, XJR XJ40,  i co jeszcze :P
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: Sebastian w Październik 02, 2009, 12:22:06 pm
     Bardzo fajny pomysł i zestawienie.   :-V
   Zauważyłem błędne zdjęcie dla "XJ6/XJ12 [X300/305] (3.2, 4.0, 6.0)" jest wstawiony XJ81, natomiast dla
"XJ12 [XJ81] (6.0)" jest zdjęcie XJ220, a zdjęcie dla opisu "XJ220 (3,5)" to chyba nie jaguar.
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: walec w Październik 02, 2009, 20:07:27 pm
w slupkach bocznych podpis jest nad pod samochodami w slupku srodkowym nad samochodami :-gwizd
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: kyrios_paulus w Październik 02, 2009, 20:34:21 pm
No z X Type Estate to grubo przesadziłeś ;D Chyba, że to taka aluzja :-hehe

A XJ po lifcie to nie był X358? ;)
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: Sebastian w Październik 03, 2009, 09:26:00 am
    :-gwizd   :-X 
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: walec w Październik 03, 2009, 19:08:35 pm

A XJ po lifcie to nie był X358? ;)


szczerze, nie mam pojecia :-wstyd
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: MATriX335 w Październik 03, 2009, 20:29:39 pm
Tak bynajmniej wynika ze strony Ardena
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: macho w Październik 04, 2009, 11:20:22 am
Zawsze myślałem, że XJ220 wyprodukowano 180 sztuk, a nie 80.
A swoją drogą, czy ktoś wie, gdzie te samochody się podziały? Podobno jeden jest w Czechach?
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 04, 2009, 11:29:16 am
281 dokładnie xj220
na piewszym zdjęciu jest SS ale Airline Saloon z 35 roku
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: adam74 w Październik 04, 2009, 11:55:25 am
a to omawiana ciężka praca walca

(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_1.jpg)
(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_2.jpg)
(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_3.jpg)
(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_4.jpg)
(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_5.jpg)
(http://i885.photobucket.com/albums/ac58/jpc-galeria1/modelejaguar_Page_6.jpg)
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: macho w Październik 04, 2009, 12:14:14 pm
281 dokładnie xj220

Jeden jest u Załogi 13 na półce a pozostałe 280 ??????
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 04, 2009, 22:57:59 pm
pochowane po garażach :)
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: champagne w Październik 04, 2009, 23:04:31 pm
Odnośnie XJ220 to jako nowy samochód kosztował 1.000000 DM (marek niemieckich).
Ale to na pewno wiecie, ciekawsze są ceny obecne. Według niemieckiej wyceny w bazie Classic Data, która opiera się na 5 notach, przy czym nota 1 to stan lepszy od fabrycznego lub w najgorszym wypadku stan fabryczny, Jaguar XJ220 w nocie 1 jest wyceniony na 270.000 euro, nota 2 (czyli normalny stan kolekcjonerski) to wydatek 200.000 euro, natomiast nota 3, która nosi normalne ślady eksploatacji jest warta 160.000 euro, nota 4 i 5 czyli do odbudowy i dawca części nie są uwzględnione.
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: champagne w Październik 04, 2009, 23:16:33 pm
 :-R Sensacja  :-R
W Polsce jest przynajmniej jeden XJ220, nie wiem czy na stałe jest garażowany w Polsce, czy tylko okresowo bywa w kraju. W numerze 36 Classicauto jest relacja z premiery nowego XJ, czytamy tam: "Przed klubem, w którym odbywała się warszawska permiera XJ zgromadzono kolekcję czarnych Jaguarów. Wśród nich był słynny XJ220, należący do polskiego kolekcjonera..." Jest fotka z czarnym XJ220 na angielskich tablicach rejestracyjnych.
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 04, 2009, 23:41:39 pm
Ja wiem :)
Właściciel bardzo miły...
w PL na stałe na pewno dwa, ale o tym już kiedyś pisałem przy innej okazji
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: walec w Październik 05, 2009, 08:41:15 am
281 dokładnie xj220
na piewszym zdjęciu jest SS ale Airline Saloon z 35 roku

no i o to mi chodzilo, bede musial poprawic
a co do SS to chyba dobre zdjecie skoro sie miesci w tym przedziale produkcyjnym
i ten ostatni x350 to x358 w koncu tak?
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 05, 2009, 12:20:07 pm
Airline to był osobny model. Znajdę Ci gdzieś zdjęcię SSI serii pierwszej
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: Yoohas w Październik 09, 2009, 15:17:38 pm
Tak, przedostatni xj to X358.

Ja mam wąśtpliwości co do drugiej serii XJ40 (XJ40 MkII :) ) 1989-1994. Chodzi o moce silników - mam Daimlera XJ40 z 1993 r. 4.0 i wydaje mi się, że ma 222 KM, a 3.2 ma 198 KM......dopiero x300 ma odpowiednio: 4.0 - 245 KM, 3.2 - 211 KM......albo coś mi się pokićkało.....:)
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: propagator w Październik 09, 2009, 15:25:05 pm
Z tego, co podaja na wyspie, XJ6 3,2 x300 ma 216 kucy... (takiego sam posiadam) Czyzbym sie mylil?
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 09, 2009, 16:57:42 pm
masz liczone w oparciu po BHP ( pewni nawiedzeni ortodoksi tłumaczyli to jako British Horse-Power... )   :-gwizd :-gwizd :-gwizd
Norma obliczania mocy. PS vs BHP itd itp
Liczy się tylko WHP i kropka
poczytajcie sobie w każdym razie :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower (http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower)
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: propagator w Październik 09, 2009, 17:06:31 pm
Hmmm, dzieki Kriss - wlasnie zaglebiam sie w lekture...  :-super
Tytuł: Odp: mini poradnik
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Październik 09, 2009, 17:17:20 pm
zrozumienie tego jest podstawą do zrozumienia 'tzw tuningu"
no i tego dlaczego jaguar miał 265 koni w latach 70tych a w s3 4.2 która jest najmocniejszym XK ma tylko 205 ;)