FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Pascal w Wrzesień 09, 2009, 14:36:46 pm
-
Witam czy ktos moze mial juz taki problem i moglby doradzic jak to naprawic...
moj kocor cos swiruje... przyspiesza i owszem ale po ok 1s od wcisniecia pedalu gazu.
diagnostyka nic nie daje - bledow nie ma. auto ma 63tys przebiegu od nowosci jestem jego wlascicielem, wiosna tego roku mialem problem z klima (nieszczelnosc weza od klimy przy sprezarce) wymagalo to demontazu calego przody auta (wszystkie weze)
wiec pytanie brzmi czy jest mozliwe aby byla jakas niesczelnosc ukladu turbo doladowania?
od czego zaczac?
dziekuje
-
z doświadczenia okazjonalnego użytkownika.
1s. to raczej normalna reakcja w 2,7 - paroma jeździłem wszystkie tak miały.
Turbodziury nie przeskoczysz. Jeździłem XFką, x350 i odrobinę S-type a także Disco3 - wszystkie miały dziurę ok 1s. od wciśnięcia gazu do reakcji - zresztą strasznie mnie to wkurzało.
a dalej...
DPF jakby Ci się zapchał to lampiłby kontrolką. To są problemy z cyklu trudnych. No niby możesz wyczyścić kompa i na nowo wszystko zaprogramować. Jest też gdzieś procedura czyszczenia DPF-a (podejrzewam, że go masz ) też nie zaszkodzi przetkać go... ASO miało jakąś tam procedurę - tylko za cholerę nie pamiętam co tam mówili :)
Pytanie brzmi ile to jest 1s.
-
dpf mi dopalali w ramach jakiejs niedorobki producenta... zostalem wezwany przez jaguar poland zeby sie stawic na bezplatna obsluge i/lub wymiane dpf ale okazalo sie ze jest ok (po dopaleniu).
procedura dopalania to jazda ok. godz z predkoscia pow 90km/h i po sprawie)
ale wracajac do tej turbo dziury to nie mialem tego wczesniej...
-
sprobuje wymienic ten filtr... co do paliwa to leje zazwyczaj na shell'ach v-power diesel
dziekuje za sugestie , napisze czy cos pomoglo
pozdrawiam
-
wymiana filtra nie pomogla...
prosze jeszcze o inne sugestie
pozdro
-
filtr powietrza tez wyminilem ;D
co do tego paliwa, to mafii paliwowej z orlenu pasc nie bede moge przerzucic sie na bp
z tego co ja wiem v power diesel jest bardzo suchy i nie syfi ,predzej pompe wysokiego cisnienia moze zalatwic jezeli nie ma ona smarowania - tak jak np w mercach...
h2o w ropie to normalka - zbiornik sie poci - ponoc nawet 30% nic nie szkodzi (mowia tirowcy...) nie komentuje
A czy moze byc przeplywomierz(e) zakurzony? - czy to by wyszlo na diagnostyce?
-
mozesz sprobowac wymienic olej w skrzyni biegow podobno producent nie zaleca ale gdzies wyczytalem ze po 50 tys km zrobionych w skrzyni zaczyna robic sie zupa trybowa
pozdrawiam