FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: max1381 w Wrzesień 05, 2009, 12:08:57 pm
-
Siemano.
Jestem w trakcie blacharki w xj 12 i zastanawiam sie nad zmiana koloru. Obecnie jest granatowy. Zastanawiam sie czy nie zrobic czarnego matu. Myslalem tez o zmianie wszystkich elementów chromowanych na czarny polysk. Co tym myslicie? Moze ktos ma juz w ten sposob pomalowane auto? prosze o fotki :)
pozdrawiam max
-
odważnie :)
-
Przydałby się ktoś od virtualnego tuningu który mógłby przed rozpoczęciem Twoich prac przedstawić jakby to wyglądało ale na pewno byłaby to nowość - ja myśle o pomalowaniu dachu na czarny mat i się waham to co Ty chcesz zrobić to już poważna sprawa :-V na bank będzie orginalnie i na bank wycelowane zostaną w Ciebie słowa krytyki good luck :-V
-
ja mam kolege ktory ma xjs czarny mat. jednak zdecydowal sie na folie, nie na lakier.
(http://www.z-cc.de/gfx/jaguar_xjs_1.jpg)
(http://www.z-cc.de/gfx/jaguar_xjs_2.jpg)
(http://www.z-cc.de/gfx/jaguar_xjs_4.jpg)
(http://www.z-cc.de/gfx/jaguar_xjs_6.jpg)
(http://www.z-cc.de/gfx/jaguar_xjs_5.jpg)
-
bombowy efekt :-super
-
Wygląda zajekwieciście :-super
-
Może pytanie jest głupie ale jak wygląda położenie takiej foli na samochód ??
Bezpośrednio na lakier ??? Jest to jakaś specjalna folia która nie uszkadza lakieru ???? Jak jest z trwałościa i demonatarzem ??? Gdzie taką folię można dostać i czy to droga zabawa ??? Thanks
-
Kiedyś był o tym felieton w Galileo na TV4.
Folia jest zupełnie "nieinwazyjna". Kładzie się ją na lakier. W Niemczech okleja się nią np. taksówki, mające charakterystyczny beżowy kolor. Położenie wymaga nie lada wprawy, ze względu na pęcherze. Zajmują się tym wyspecjalizowane warsztaty (np. agencje reklamowe). W przypadku "obcierki" wycina się uszkodzony kawałek i w 5 minut przykleja się "łatkę" ;D. Podejrzewam, że trwałość to kilka lat. Raczej nie więcej...
O ile pamiętam to w tym programie mówili, że w Niemczech oklejenie całego samochodu kosztuje około 3000-4000 euro :-gwizd
-
cena oklejanie jest podobny do lakierowaniu. w niemczech kompletny lakier do samochodu kosztuje
wlasnie 3 do 4 tys euro. cena w polsce taka sama, jednak w pln.
folia jest trwala, producenci daja gwarancje chyba do 10 lat. jezeli chodzi o czarny mat, to lakier
ze wzgledu na nierownosc strukture lakier matowy po jakims czasu raczej wyglada niejednolity. tutaj
folia napewno ma swoje zalety.
-
zobacz tu: http://www.zmianakoloruauta.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=3puzRhCZCbs (http://www.youtube.com/watch?v=3puzRhCZCbs)
http://www.youtube.com/watch?v=-o9q8ssZLy4 (http://www.youtube.com/watch?v=-o9q8ssZLy4)
-
zajefajny efekt :-za
-
Super opcja, a z błyszczącą czernią zamiast chromów będzie zaszługiwał tylko na słowa podziwu!!! :-za :-R
-
Fajnie - tak po gankstersku, tylko chyba w klasycznym XJ'ci nie będzie robił takiego wrażenia, choć jestem ciekaw efektów :-super :-yipee
-
Co do folii trwałość niewiem bo mam na aucie od 3 tyg. Auto musi byc proste bez burchli i rudego- w zasadzie jak pod lakier, wnęki zostaja w starym kolorze, i o myjsce, karszerze itp zapomnij- tylko mycie ręczne.