FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: kretka w Sierpień 31, 2009, 15:08:09 pm
-
CZY W NASZYM KRAJU MOŻNA ZDIAGNOZOWAĆ SILNIK 3.2 1996 PALI NA 5 GARÓW ALE ZA KAŻDYM RAZEM NIE PALI INNY GAR ZAMIANA ŚWIEC I CEWEK NIC NIE DAJE NO I ZACZĄŁ PALIĆ 20/100
-
Polska nie Kambodża... Jaguar nie prom Discovery
Jak napiszesz skąd jesteś łatwiej będzie można Ci pomóc
-
Na pewno się da.
ps. witamy na forum
ps.2. bardziej precyzyjna odpowiedź będzie pewnie możliwa jak napiszesz skąd jesteś
ps.3. być może samodzielnie znajdziesz odpowiedź w dziale warsztaty - http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,21.0.html
ps.4. nie mamy tu w zwyczaju krzyczeć, więc wyłącz proszę "caps-lock"
-
Może gdzieś łapie "lewe powietrze" - miałem tak w czterocylindrówce
-
a może poprostu aparat jest żle zamontowany?
-
dzięki za pierwszy kontakt z klubem .uzupełniająć info jestem z poznania. nie interesuje mnie ASO bo rozmawiamy w różnych językach,niestety jestem po polibudzie po silnikach sam i nie uwierze ze przyczyna nierównej pracy silnika jest zle dorobiony kod immobilizera na taki tekst to odpadam. pozdrawiam.
-
masz racje.ja ze swej strony zrobiłem wszystko;wymieniłem kompa,swiecei cewki musi istniec coś co w dowolny sposób w moim przypadku losowo podaje impuls i dlatego pali tak jak chce.dlatego potrzebuje diagnoste z programem na rocznik 1996 silnik 3.2 i do tego manual jak bede wiedzial co jest skopane to nie dam sie wykrecić w aso