FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: magic w Sierpień 25, 2009, 08:41:02 am
-
Witam, tak jak w temacie na co uwazac przy zakupie X350 z pierwszych lat produkcji jak wiadomo bardzo czesto samochody z poczatku produkcji cierpia na tak zwana "chorobe wieku dzieciecego". Co sadzicie o silniku 3.0 V6? Podobno jest konstrukcji Forda? Czy to znaczy, ze jest pasek a nie lancuch rozrzadu? Za wszelkie informacje dotyczace X350 wielkie dzieki :-thank
-
To bardzo daleko idące uproszczenie.
Właściwie to Fordo-Jaguar, tak w Benku to Bentelyo-Audi a w Lamborghini Lambo-Audi
Takie czasy
Cokolwiek i jakkolwiekby nie wyglądał - SPRAWDŹ CZY NIE BYŁ BITY. Trzeba bardzo dużo umieć (a wtedy tanio nie jest) żeby umieć poskładać nitowanego aluminiaka.
3.0 niesprzedawalny z łańcuchami i V V T
Generalnie samochód ma opinię kuloodpornego, ale dobrze, żebyś pamiętał, że to jest High-tech i że x308 przy x350 jest jak Ciągnik ursus przy Samochodzie. Dużo techniki, Dużo komputerów, bez komputera nie podchodź. ( także do strojenia pneumatyki )
Nie ma "tanich zamienników" jak w przypadku x308 i generalnie jest w obsłudze sporo drożej. Na przykład zawiecha - możesz tuleje wymienić w x308 w przednich wahaczach a w x350 musisz kupić z wahaczami. To jest minus.
-
Dzięki Kriss za odpowiedź. Czyli kupując X350 z pierwszych lat produkcji nie musze się czegoś specjalnie obawiać? Tak jak np. gdy kupowalem X300 myślałem o X308, ale jednak przestraszyłem się nikasilu i został X300 z '97r. A co do silników 3.5 i 4.2 rozumiem, że tam łańcuch pozostał jak to w Jaguarach? Bym był bardzo wdzięczny o wrażenia z posiadania tego auta od właścicieli i o wszelkie inne informacje, na które powinno się zwrócić uwagę przy zakupie X350 :-thank
-
No problemo
Blachę dobrze pooglądaj - to najdroższa impreza w tym samochodzie.