FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Pascal w Sierpień 24, 2009, 13:30:48 pm
-
Witam
czy ktos moze sie orientuje jak zgasic kontrolke oleju w s typie z silnikiem 2,7d 2006r?
pierwsza inspekcje zrobiono mi w serwisie w katowicach na "desce" rozdzielczej a teraz sciemy jakies ze tylko po podlaczeniu komputera we wrocku i warszawie slysze.
prosze o info jak to zrobic lub jakis warsztat ktory to umie na dolnym slasku z gory dziekuje
-
z tego co pamiętam to z poziomu IDS-a, więc serwis.
Przepraszam, za głupie pytanie. Jakim cudem Vitres jest ASO skoro nie ma IDS? Możesz im to pytanie zadać.
*IDS = komputer z softem.
-
nie przes komputer tylko cos tam popstrykal na desce... kombinacja przyciskow deska i zaplon...
-
ale co, zgasła wtedy?
-
tak i na 24000 mialem zglowy...
-
interface jest jakby od forda ale sie nie komunikuje silnik to kooperacja z psa taki jak w 407 coupe,
probowalem rowniez pogrzebac w trybach serwisowych deski ale nie udalo mi sie zresetowac tego oleju...
moze jakis serwisant to przeczyta i sie zlituje....
-
no dobra... zrób i napisz czy jest ok...
Ważna kolejność
1. kluczyk do stacyjki... wkładasz
2. wciśnij i przytrzymaj przycisk Reset
3. przekręcasz na pozycję II (trzymając reset) puszczasz zaraz po przekręceniu ( pewnie będzie jakiś klik bip czy coś podobnie fordowskiego :P)
4. czekasz sekundę ( powiedz na głos Stojeden ;D )
5. wciśnij i przytrzymaj przycisk TRIP
6. czekaj sekundę ( powiedz na głos stojeden :D :D :D )
7. wciśnij i przytrzymaj przycisk reset ( ciągle trzymasz i trzymając TRIP)
8. po chwili na wyświetlaczu powinieneś ujrzeć Reseting Service Mode
9. Trzymasz dalej - nie puszczasz - OBA, aż do momentu pojawienia się napisu Service Mode Reset
10. puszczasz przyciski
11. przekręcasz kluczyk, z pozycji 2 na zero - czyli znowu pozycja 2
12, sprawdzasz czy ciągle się świeci.
tyle...
aha przyjąłem, że tak właśnie twój S-type wyświetla olej - czyli jakiś service light po prostu
-
dziala tylko trzeba szybko to zrobic i nie ma zadnych dzwiekow czy bipow...
dziekuje serdecznie za profesjonalna instrukcje :-super
-
Na zdrowie... :)
wjechałeś mi na ambicję po prostu ;D
eeeech czasami marzy mi się powrót do weterynarii... :-gwizd
-
no dobra... zrób i napisz czy jest ok...
Ważna kolejność
1. kluczyk do stacyjki... wkładasz
2. wciśnij i przytrzymaj przycisk Reset
3. przekręcasz na pozycję II (trzymając reset) puszczasz zaraz po przekręceniu ( pewnie będzie jakiś klik bip czy coś podobnie fordowskiego :P)
4. czekasz sekundę ( powiedz na głos Stojeden ;D )
5. wciśnij i przytrzymaj przycisk TRIP
6. czekaj sekundę ( powiedz na głos stojeden :D :D :D )
7. wciśnij i przytrzymaj przycisk reset ( ciągle trzymasz i trzymając TRIP)
8. po chwili na wyświetlaczu powinieneś ujrzeć Reseting Service Mode
9. Trzymasz dalej - nie puszczasz - OBA, aż do momentu pojawienia się napisu Service Mode Reset
10. puszczasz przyciski
11. przekręcasz kluczyk, z pozycji 2 na zero - czyli znowu pozycja 2
12, sprawdzasz czy ciągle się świeci.
Czy ten zestaw kombinacji z przyciskami usunie mój komunikat o ciągle otwartym bagażniku?
-
Nie wiem, ja bym bagażnik zamknął najpierw :) albo obwód zamknął i zobaczył co jest dalej :)
-
Bagażnik jest zamknięty a co do obwodu mógłbyś jaśniej?
-
do klapy bagażnika pewnie biegnie wiązka przewodów, u mnie było to samo, bo w tej wiązce jeden kabel się ukruszył w środku, czego nie widać gołym okiem, bo trzyma się na izolacji. Sprawdź wszystkie przewody w wiązce omomierzem lub innym podobnym przyrządem (multimetr http://pl.wikipedia.org/wiki/Miernik_uniwersalny) czy mają przejście i napraw te które go nie mają. Najlepiej zaopatrzyć się do tego w lutownicę i koszulki termokurczliwe. Pozdrawiam :-tylko
-
Ważna kolejność
1. kluczyk do stacyjki... wkładasz
2. wciśnij i przytrzymaj przycisk Reset
3. przekręcasz na pozycję II (trzymając reset) puszczasz zaraz po przekręceniu ( pewnie będzie jakiś klik bip czy coś podobnie fordowskiego :P)
4. czekasz sekundę ( powiedz na głos Stojeden ;D )
5. wciśnij i przytrzymaj przycisk TRIP
6. czekaj sekundę ( powiedz na głos stojeden :D :D :D )
7. wciśnij i przytrzymaj przycisk reset ( ciągle trzymasz i trzymając TRIP)
8. po chwili na wyświetlaczu powinieneś ujrzeć Reseting Service Mode
9. Trzymasz dalej - nie puszczasz - OBA, aż do momentu pojawienia się napisu Service Mode Reset
10. puszczasz przyciski
11. przekręcasz kluczyk, z pozycji 2 na zero - czyli znowu pozycja 2
12, sprawdzasz czy ciągle się świeci.
Kombinowałem na różne sposoby - i nic mi nie wychodzi.
S-Type 3.0 z 2005 roku. Proszę o poradę. Może z tym silnikiem jest inaczej?
-
napewno jest tak samo wykonuj pojavascript:replaceText('%20;D',%20document.forms.postmodify.message);dane czynnosci szybciej a napewno sie uda ;D
-
Co do serwisu vitresu to ODRADZAM ! Utrzymują się głównie z napraw , więc jest to sprawą oczywistą , że naciągają każdego !
Zapraszam do MM cars lub serwisu Boscha. :) :-tylko
-
To może wiecie jak wyłaczyć światła tak skutecznie aby nie właczały się same przy właczeniu skrzyni na D?
-
To może wiecie jak wyłaczyć światła tak skutecznie aby nie właczały się same przy właczeniu skrzyni na D?
Przeprogramować moduł. Chyba, że masz z tym problem? Nie powinno być drogo u NIEdealera.
Pisałem Ci przecież tu: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,28577.msg229812.html#msg229812 :-W
A tak na marginesie, to masz zwykłe reflektory, czy xenon?
-
Program dilerski. Miałem nadzieję, że da się to zrobić inaczej. Mam interfejs ale nie daję sie nic zmieniać akurat w Jagu. W dieslu np Stilo można regulowac praktycznie wszystko w silniku